Medieval Battle: Europe 2.3.5 - بازی نبرد قرون وسطی: اروپا اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 563 2020-06-08 02:45:11

Medieval Battle: Europe v2.3.5 – بازی استراتژیکی و حرفه ای “نبرد قرون وسطی: اروپا” برای اندروید + دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Medieval Battle: Europe – نبرد قرون وسطی: اروپا یکی دیگر از عناوین خوش ساخت و جذاب استودیوی اسکاتلندی HexWar Games Ltd در سبک بازی های استراتژیکی است که بعد از پروژه های موفقیت آمیزی مثل Tank Battle: 1945 ، Tank Battle: North Africa ، A 100 Years’ War و Civil War: Gettysburg تولید شده و در قالب یک بازی پولی با قیمت 2.99 دلار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. اندروید مثل همیشه این بازی را نیز همزمان با انتشار آن در گوگل پلی به صورت تست شده و خریداری شده تهیه کرده و برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و انتشار آن می کند. بازی Medieval Battle: Europe ابتدا در ماه نوامبر سال 2018 برای پلتفرم پی سی و توسط فروشگاه استیم به انتشار رسید و درست یک سال بعد، نسخه اندرویدی آن نیز بازسازی شد و هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. این نسخه درست همان ویژگی های نسخه اصلی را دارد و تجربه مشابهی را برای شما به ارمغان می آورد. زبان طراحی این بازی نیز مثل دیگر بازی های استراتژیکی HexWar است. بنابراین اگر با دیگر بازی های این توسعه دهنده آشنا باشید می توانید خیلی سریع با Medieval Battle: Europe نیز ارتباط لازم را برقرار کنید. در غیر این صورت ممکن است کمی نیاز به وقت گذراندن در بازی داشته باشید تا با کلیت آن به خوبی آشنا شوید. این بازی اگرچه در سبک استراتژیکی است اما ماهیت اصلی آن طبق بازی های تاکتیکال می باشد و به همین خاطر این بازی طرفداران خاصی دارد و پلیرهای حرفه ای سراغ آن می روند. همان طور که از نام بازی نیز به وضوح پیداست، ماجرای آن به نبردهای بزرگ و تاریخی دوران قرون وسطی در قلب اروپا و غرب اروپا مربوط می شود. نبردهایی که در آن ها شوالیه ها حرف اول را می زدند.

 

Medieval Battle: Europe

 

در بازی Medieval Battle: Europe شما باید به این دوران سفر کرده و در نبردها و جنگ های قرون وسطی و به خصوص نبردهای Franco-Flemish War شرکت کنید. پادشاهی فرانسه در یک طرف و دشمنان آن که از سرزمین هایی مثل Flanders, Navarre و Aragon هستند در طرف دیگر این نبردها شرکت دارند. این جنگ ها که نزدیک به 8 سال به طول انجامید جزو مهم ترین رخدادها و نبردهای تاریخ اروپا به حساب می آیند. شما می توانید در بازی Medieval Battle: Europe در نقش این دو گروه بزرگ بازی را دنبال کنید و مأموریت ها و مراحل زیادی را انجام دهید. در مجموع نزدیک به 30 مرحله در بیش از 4 کمپین مختلف در این بازی وجود دارد. شما قادر هستید تا از بین بیشتر از 50 نیروی مختلف مثل شوالیه ها، سواره نظام ها و … نیروهای ارتش خود را بسازید و با آن به سراغ نبرد با دشمنان بروید. همان طور که گفتیم این بازی در سبک استراتژیکی و تاکتیکی ساخته شده است. برای رسیدن به پیروزی در مراحل این بازی باید روی قوه استراتژیکی و مدیریتی خود تکیه کنید. طراحی های بازی اگرچه در حالتی ساده هستند اما جزئیات و گرافیک خوبی در بر دارند. شما می توانید با زوم کردن روی نقشه، جزئیات بیشتری را از نزدیک ببینید و یا با آن زوم کردن، کلیت نقشه را بهتر مشاهده کنید. Medieval Battle: Europe می تواند علاقه مندان به بازی های استراتژیکی و گیمرهای حرفه ای را به خوبی برای ساعت ها سرگرم کند. این بازی به صورت پولی در گوگل پلی عرضه شده است اما آخرین آپدیت آن به صورت خریداری شده از بخش دانلودهای سایت اندروید آماده دریافت می باشد. پس معطل نکنید و همین حالا آن را از سرورهای سایت دریافت نمایید و نظر خودتان را با این بازی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تغییرات نسخه ی v2.3.5 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hexwar.medievalbattleseurope را در Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.