Mow Zombies 1.6.37 - بازی اکشن-تفننی زامبی ها را نابود کن اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 2633 2022-01-10 03:30:29

Mow Zombies v1.6.37 + Mod – بازی اکشن و تفننی “زامبی ها را نابود کن” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و انرژی بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Mow Zombies – زامبی ها را نابود کن نام یک بازی سرگرم کننده در سبک اکشن و تفننی (Casual) می باشد که توسط استودیوی هنگ کنگی Digital Native تهیه و توسعه داده شده است و همینک آخرین نسخه آن توسط اندروید برای اولین بار در ایران خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرضه و معرفی می گردد. این بازی یک عنوان کاملاً کلیشه ای است که چه بخش داستانی و چه سبک گیم پلی آن تقلید و الگوبرداری شده از عناوین دیگری می باشد. با این حال اتخاذ تصمیمات انحصاری مثل استفاده از ویژگی های منحصر به فرد باعث شده تا بازی Mow Zombies کلیت بسیار سرگرم کننده ای داشته باشد و به نوبه خود یک بازی بسیار خوب به شمار برود. در این بازی شما در نقش خانمی جوان هستید که به عنوان نجات دهنده بشریت مأمور شده تا انسان ها و دنیای آن ها را از دست زامبی هایی که حالا به بزرگترین دشمن انسان ها تبدیل شدن اند نجات دهد. زامبی ها با ارتش بزرگ خود سرزمین های مختلفی را از بین برده اند و تقریباً دنیا را به طور کامل نابود کرده اند و جمعیت زمین به خاطر این موجودات شیطانی به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و بازماندگانی که تا کنون توانسته اند جان سالم به در ببرند نیز در معرض خطر جدی بوده و ممکن است به زودی از بین بروند! در این بحران شدید، این فقط شما هستید که می توانید با این تهدید جهانی مقابله کرده و زامبی ها را نابود کنید. برای این کار شما به سلاح نیاز دارید و این همان چیزی است که در بازی Mow Zombies حرف اول را می زند!

 

Mow Zombies

 

در Mow Zombies گروهی از بازماندگان شما را به عنوان مأمور ارشد نجات بشریت انتخاب می کنند و با در اختیار قرار دادن ملزومات مورد نیاز مثل سلاح ها و ابزارهای دیگر، از شما درخواست می کنند تا به میدان جنگ رفته و زامبی ها را گلوله باران کنید! کار شما راحت نخواهد بود به خصوص که به جز زامبی ها معمولی، هیولاهای بزرگ و غول آسایی نیز وجود دارند که نابود کردنشان چالش برانگیز خواهد بود. شما باید خودتان را برای نبردی بزرگ و حیاتی آماده کنید و سعی کنید تا نابود کردن همه زامبی ها و پاکسازی شهرها، انسان ها را از خطر انقراض نجات دهید. در بازی Mow Zombies انواع و اقسام سلاح ها وجود دارند که مثل هر بازی مشابه دیگری می توانید با کسب پول آن ها را خریداری کنید. شما می توانید همچنین سلاح ها و آیتم های مختلف بازی را ارتقاء دهید و عملکرد آن ها را بهبود ببخشید. گرافیک بازی فانتزی و طراحی های آن سه بعدی هستند. نمای بازی از بالا و به صورت سوم شخص می باشد. شما به صورت 360 درجه می توانید کنترل شخصیت اصلی بازی را به عهده بگیرید و فقط با یک انگشت او را به اطراف حرکت دهید. باید مراقب باشید چرا که زامبی ها از همه اطراف به صورت گروهی به سمت شما حمله ور خواهند شد. پس همیشه آماده مقابله لحظه ای با آن ها باشید در غیر این صورت ممکن است توسط آن ها شکار شوید. این بازی سرگرم کننده و اکشن همینک از سرورهای اندروید به صورت تست شده آماده دانلود است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.BlueShark.gp.MZombies را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل