Teamfight Tactics 13.14.5219691 - دانلود بازی استراتژی تاکتیک‌های مبارزه!


بازی اندروید, استراتژیک, 1969 2023-07-27 02:30:06

TFT: Teamfight Tactics v13.14.5219691   – بازی استراتژیکی جالب “تاکتیک های مبارزات تیمی” برای اندروید
یک بازی رقابتی جذاب با ویژگی ها و ساختار حرفه ای با بیش از 5 میلیون دانلود
تست شده با اجرای آنلاین

Teamfight Tactics – تاکتیک های مبارزات تیمی که به صورت اختصاری TFT نیز خوانده می شود، یک بازی سرگرم کننده و بسیار هیجان انگیز در سبک استراتژی از نوع بازی های رقابتی و آنلاین است که از سوی استودیوی Riot Games, Inc به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. این بازی با نام کامل Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game در گوگل پلی به انتشار رسیده است و همینک آخرین نسخه رسمی آن از اندروید آماده دریافت می باشد. بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game در حقیقت یکی دیگر از اسپین آف های بازی جهانی و پرمخاطب LoL یا League of Legends می باشد که در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیکی آنلاین در سراسر جهان است و رقابت سختی با عناوینی مثل DOTA 2 یا World of Warcraft دارد. کمپانی Riot Games, Inc که نسخه های اصلی این بازی را توسعه داده، با راه اندازی استودیوی موبایلی خود، به میدان رقابت در این زمینه نیز پیوسته است و تا کنون چند بازی مرتبط با League of Legends منتشر کرده است که Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game یکی از بهترین و کامل ترین آن ها می باشد. در این بازی شما می توانید با شخصیت ها و قهرمانان همیشگی مجموعه لیگ آف لجندز به نبردهای مهیج و چالش برانگیز بروید و در رقابت های PvP با دیگر بازیکنان آنلاین بازی کنید و برای کسب پیروزی در این نبردها تلاش کنید. بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game از نوع بازی های Round-Based یا Turn-Based می باشد و این یعنی در این بازی نیز شما می بایست در رقابت هایی که به شکل نوبتی انجام می شود، یک تیم از نیروهای خود بسازید و برای حمله و دفاع در برابر دشمنانی سرسخت خود را آماده کنید. اگر با بازی LoL آشنا باشید حتماً می دانید که ده ها شخصیت گوناگون و افسانه ای در این بازی وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و توانایی هایی خاص دارند.

 

Teamfight-Tactics

 

حالا در بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game نیز شرایط به همان صورت است و شما می توانید از ویژگی های مخصوص هر قهرمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. کار شما جمع آوری بهترین قهرمانان در قالب یک گروه می باشد. این گروه می تواند در بخش های مختلف توسط شما مدیریت و سازمان دهی شود. با ارتقاء شخصیت ها و بالا بردن توانایی های آن ها، تیم خود را قوی تر کنید و در رقابت های سخت تری شرکت کنید. جذابیت این بازی به همین جا ختم نمی شود! بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game از قابلیت کراس پلتفرم (Cross-platform) پشتیبانی می کند و این یعنی چه با موبایل، تبلت یا کامپیوتر خانگی، همه بازیکن ها در یک سرور رو به روی یکدیگر قرار می گیرند و حساب کاربری شما در تمام این دستگاه ها قابل استفاده است. این بازی از نظر گرافیکی با توجه به حجم کلی خود، طراحی های خیلی خوبی دارد و جزئیات زیادی در آن دیده می شود. اما تمرکز سازندگان برای این گرافیک روی طراحی افکت ها بوده است و این بخش بسیار جذاب و لذتبخش است. در مجموع باید گفت که بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game از جمله بازی های بسیار سرگرم کننده و رقابتی است که برای کسب موفقیت در آن باید با این نوع سبک بازی ها آشنا باشید در غیر این صورت ممکن است خیلی زود بازنده شوید. پس اگر از دوست داران این بازی ها هستید و می خواهید یک چالش رقابتی و آنلاین را تجربه کنید، بازی Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game را از دست ندهید و همین حالا آن را از سرورهای اندروید دریافت کنید. گفتنی است که این بازی تنها در چند ماه بیشتر از 5 میلیون دانلود به ثبت رسانده و به یکی از پرمخاطب ترین بازی های استراتژیکی آنلاین در موبایل تبدیل شده است.

نکات تکمیلی :

  1. این بازی کاملاً آنلاین می باشد و سرورهای آن برای اینترنت های ایران در دسترس نیست. بنابراین قبل از اجرای بازی، آی پی خود را تغییر دهید در غیر این صورت قادر به اجرا و لاگین کردن به سرورهای بازی نیستید.
  2. به محض ورود به بازی می بایست یا با اکانت Google و یا با اکانت Riot Games وارد بازی شوید.
  3. بعد از اولین ورود به بازی می بایست سرور مورد نظر برای بازی را انتخاب کنید. این گزینه بعدها قابل تغییر نیست بنابراین سعی کنید سرورهای نزدیک به لوکیشن آی پی خود را انتخاب کنید.
  4. بازی به صورت پیش فرض دیتای جداگانه ای همراه با فایل نصبی ندارد اما بعد از ورود به بازی می بایست یک Patch با حجمی نزدیک به 585 مگابایت از داخل بازی دانلود و دریافت شود.
  5. هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده است و احتمالاً نیز عرضه نمی شود. اما در صورت انتشار، به بخش دانلود باکس اضافه می شود.
  6. بازی از قابلیت Cross-platform پشتیبانی می کند.
  7. این بازی فقط روی دستگاه های ARM64 با حداقل اندروید 7 اجرا می شود.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل