US Conflict 1.10.49 - بازی استراتژیکی "نبردهای آمریکا" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 3980 2021-01-27 20:30:07

US Conflict v1.10.49 + Mod – بازی استراتژیکی زیبا و هیجان انگیز “نبردهای آمریکا” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت در نبرد – کم نمی شود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

US Conflict – نبردهای آمریکا یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت از دسته بازی های استراتژیکی است که با الگوبرداری از برترین بازی های عرضه شده در این سبک از جمله سری بازی های محبوب Generals ساخته و توسط استودیوی ژاپنی 4Flash به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی US Conflict برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از اندروید معرفی و ارائه می شود. این بازی اولین پروژه رسمی استودیوی 4Flash می باشد و با اینکه این شرکت بازی سازی اسم و رسم خاصی ندارد و کاملاً یک توسعه دهنده تازه وارد به حساب می آید، اما بازی این شرکت آنقدر حرفه ای و تکامل یافته است که حقیقتاً نباید آن را با یک بازی موبایلی معمولی در سبک استراتژیکی مقایسه کرد. این بازی دقیقاً المان های یک بازی کامل و خوش ساخت استراتژیکی کنسولی و کامپیوتری را دارد. حتی قابلیت های بیشتری در این بازی وجود دارد که شاید در مجموع بتوان آن را از هم رقیبانش نیز بهتر دانست. بازی US Conflict به ماجراهای جنگ جهانی دوم می گذرد. در این بازی شما در نقش کلونی های آمریکایی هستید که در بخش های مختلف و مأموریت های دشواری به نبرد آلمانی ها می روند. اما سناریوی بازی کمی جالب و مهیج تر است و داستان حمله و هجوم نیروهای آلمانی به خاک آمریکا را نشان می دهند. حالا کل ارتش آمریکا با تمام امکانات خود باید برای شکست دادن این رقیب سرسخت خودشان را آماده کنند. شما قرار است در نقش رهبر جنگی و ژنرال آمریکایی، این مأموریت خطرناک و مهم را بر عهده بگیرید. گار شما مدیریت، رهبری و هدایت نیروهای آمریکایی به سمت پایگاه های دشمن و همچنین محافظت از مرزها و پایگاه های آمریکایی می باشد.

 

US Conflict

 

در بازی US Conflict درست مثل یک عنوان کنسولی و حرفه ای، شما می توانید در ابتدای هر مرحله یک پایگاه بسازید و با ایجاد ساختمان ها و کارخانه های مختلف، سعی کنید پایگاه خود را گسترش دهید. شما برای توسعه دادن به پایگاه خود به منابع نیاز دارید و این منابع می توانند از طریق کارخانه های شما تأمین شوند. اما بخش مهم بازی که شامل ساخت و مدیریت نیروها است، نیاز به منابع مالی دارد. بازی US Conflict یک مرحله آموزشی دارد که به نوعی بخش اجباری بازی است و قابلیت رد کردن آن وجود ندارد. البته باید گفت آنقدر این بازی بخش های زیاد و متنوعی دارد که حتماً باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا با نحوه گیم پلی و آیتم های اصلی آشنا شوید. از جذابیت های بسیار جالب بازی US Conflict امکان زوم کردن و آن زوم کردن روی نقشه و از آن مهم تر، امکان چرخاندن نمای بازی به صورت 360 درجه است! تمام طراحی ها سه بعدی هستند و گرافیک بازی جزئیات زیادی را به نمایش می گذارد که انفجارها و تخریب پذیری ها بخش مهم آن هستند. در بازی US Conflict می توانید در 12 مرحله انفرادی از بخش کمپین بازی کنید و برای آزاد کردن شهرهای آمریکایی و قلب فرماندهی یعنی واشنگتن دی سی نبردهای سهمگینی را تجربه کنید. به جز این بخش، بازی US Conflict دارای بخش فوق العاده جذاب چندنفره نیز می باشد که 4 مرحله متفاوت نیز در این بخش در نظر گرفته شده است. در قسمت چندنفره می توانید در رقابت های PvP شرکت کنید یا با یک بازیکن دیگر مأموریت های مشارکتی (Co-op) انجام دهید که به نوبه خود بسیار سرگرم کننده و جذاب است. در این بازی می توانید انواع و اقسام نیروهای نظامی مثل سربازهای مختلف، نفربر، تانک و بسیاری دیگر را به کار ببرید. بازی جذاب US Conflict با ویژگی های فوق العاده حرفه ای و قابلیت کراس پلتفرم عرضه شده است تا شما یک بازی فوق العاده مهیج را تجربه کنید. این بازی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 در گوگل پلی می باشد. شما در ادامه می توانید این بازی در دو نسخه معمولی و مود شده از اندروید دانلود کنید و یک بازی استراتژیکی تمام عیار را تجربه کنید.

توجه : بازی چه برای بخش انفرادی (Campaign) چه بخش چندنفره (Multiplayer) به اینترنت نیاز دارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fourflash.usconflict را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل