Disney Princess Majestic Quest 1.7.1a - مأموریت جادویی شاهدخت


بازی اندروید, پازل و فکری, 884 2020-07-05 01:45:35

Disney Princess Majestic Quest v1.7.1a – بازی پازلی “مأموریت جادویی شاهدخت” برای اندروید
یک بازی زیبا و دوست داشتنی در سبک پازلی و جورچین با همکاری Gameloft و Disnep
تست شده با اجرای آنلاین

Disney Princess Majestic Quest – مأموریت جادویی شاهدخت دیزنی که عنوان کاملش Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate می باشد، یک بازی بسیار زیبا، فانتزی و بسیار خوش ساخت در سبک پازلی از نوع بازی های جورچین و مدیریتی (طراحی دکور) می باشد که تم، شخصیت ها و ماجراهای آن به دنیای دیزنی و شاهزاده های محبوب این کمپانی مثل Mulan, Ariel, Belle و Jasmine مربوط می شود. این بازی به وسیله کمپانی Gameloft با همکاری مستقیم کمپانی Disnep تهیه و تولید شده است و به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید مفتخرانه اعلام می دارد که اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد و آن را بعد از بررسی و تست های لازم برای شما عزیزان به منظور دانلود رایگان ارائه کرده است. Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate درست مثل نامش یک بازی تلفیقی پازلی از نوع جورچین 3 تایی (Match 3) و مدیریتی (چیدمان و طراحی دکور) می باشد. کلیت بازی دقیقاً شبیه به همه بازی های همین سبک است و از این لحاظ نمی توان این بازی را یک عنوان انحصاری و خاص دانست. کمپانی دیزنی بعد از ساخت بازی Disney Frozen Adventures حالا با یک بازی دیگر از مجموعه انیمیشن های محبوب خود بازگشته و این بار مسئولیت ساخت بازی خود را به یکی از معتبرترین و قوی ترین شرکت های بازی سازی موبایلی یعنی استودیوی گیم لافت سپرده است تا مثل همیشه نتیجه کار یک چیز عالی باشد. بازی Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate با ساختاری جذاب، طراحی هایی شگفت انگیز و سبکی سرگرم کننده اینجاست تا علاقه مندان به بازی های پازلی و مدیریتی را حسابی سرگرم کند. همانطور که اشاره شد، شخصیت پردازی های بازی Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate از روی شخصیت های شاهدخت دیزنی الگو گرفته شده است. بنابراین باید گفت که این بازی یک عنوان کاملاً دخترانه و فانتزی است اما با این حال بخش گیم پلی بازی آنقدر سرگرم کننده است که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد.

برخی از ویژگی های بازی Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate اندروید :

  • گرافیک بسیار عالی با طراحی های فوق العاده زیبا و فانتزی
  • ایفای نقش به عنوان شاهدخت ها و شاهزاده های معروف کارتون ها و انیمیشن های دیزنی
  • وجود شخصیت های مختلف مثل بِل، آریل، جازمین و مولان، علاءالدین، دیو و دلبر و بسیاری دیگر
  • وجود دموهای انیمیشنی بسیار زیبا برای نمایش بخش داستانی
  • وجود دیالوگ ها و تصمیم گیری های مختلف در طول بازی
  • سبک گیم پلی بازی از نوع پازلی-مدیریتی
  • وجود ده ها مرحله سرگرم کننده پازلی از نوع پازل های جورچین سه تایی یا Match 3 Puzzle
  • سفر به نقاط گوناگون و تلاش برای بازسازی و زیباسازی قصرهای زیبا
  • دارای بخش مدیریتی بسیار سرگرم کننده و خلاقانه برای مدیریت، طراحی دکور و بازسازی لوکیشن های متعدد
  • خط داستانی جالب با ماجراهای دیدنی و مجذوب کننده
  • امکان استفاده از نیروها، بوسترها، مهارت ها و آیتم های ویژه در بخش گیم پلی

Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate یک بازی خیلی خلاقانه و خوش ساخت در سبک پازلی است که با بخش های گوناگون خود حسابی سرگرم کننده شده است. اگر از علاقه مندان به کارتون ها و انیمیشن های دیزنی مثل افسانه مولان، دیو و دلبر، پری دریایی کوچک و … هستید، این بازی برای شما ساخته شده است! در Disney Princess Majestic Quest: Match 3 & Decorate همه این شخصیت های محبوب گرد هم آمده اند تا یک بازی زیبا را بسازند. شما باید در نقش هرکدام از این شاهدخت ها، قصر پادشاهی و سلطنتی خود را بسازید و آن را مطابق با سلیقه خودتان مدیریت و زیباسازی کنید! این بازی جذاب هم اکنون به صورت تست شده از اندروید آماده دانلود می باشد. گفتنی است که این بازی بیشتر از 1 میلیون دانلود به ثبت رسانده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید تصاویر اسکرین شات یا ویدئوی تریلر معرفی آن را از بخش دانلود باکس مشاهده کنید.

نکته: بازی Disney Princess Majestic Quest به صورت آنلاین اجرا می شود و در حال حاضر هیچ نسخه مود شده ای برای آن عرضه نشده است.

 

Disney Princess Majestic Quest

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل