دانلود Bombastic Brothers 1.5.55 - بازی اکشن "برادران بمباتیک" + مود


بازی اندروید, اکشن, 777 2021-09-03 19:30:30

Bombastic Brothers v1.5.55 + Mod – بازی اکشن بسیار زیبای “برادران بمباتیک” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (مهمات نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Bombastic Brothers – Top Squad – برادران بمباتیک: جوخه حرفه ای نام یک عنوان فوق العاده دوست داشتنی و جذاب در سبک اکشن با اقتباس از بازی های کلاسیک سبک پلتفرمر می باشد که به وسیله استودیوی خلاق و مطرح My.com B.V. سازنده بازی های معروفی مثل  Frontline Guard: WW2 Online Shooter ، Armored Warfare: Assault ، LAST DAY ALIVE ، Hustle Castle: Fantasy Kingdom و American Dad! Apocalypse Soon تولید و به شکل رایگان منتشر شده است. بازی Bombastic Brothers – Top Squad با الگوبرداری از سری بازی های محبوب متال اسلوگ و عناوین مرتبط با آن مثل METAL SLUG DEFENSE و METAL SLUG ATTACK ساخته شده است و اگر شما هم قبلاً این عناوین کلاسیک را تجربه کرده باشید به سرعت متوجه شباهت های بازی برادران بمباتیک با این مجموعه بازی ها خواهید شد. با این حال نمی توان گفت که این الگوبرداری یک تقلید غیر حرفه ای بوده است چرا که My.com B.V. از عناصر اختصاصی بسیار خوبی در ساخت و توسعه بازی خود استفاده کرده است که باعث شده تا این بازی خصوصیت های منحصر به فرد زیادی داشته باشد. اما در کل باید گفت که ساختار کلی این بازی دقیقاً مشابه بازی های METAL SLUG می باشد و کلیت آن مثل همین بازی ها حول محور دویدن، پریدن روی سکوها و شلیک با سلاح های گرم به سمت دشمنان خلاصه می شود. حتی از نظر داستانی و طراحی شخصیت ها و دشمن ها نیز این تقلید به چشم می خورد.

 

Bombastic Brothers - Top Squad

 

در بازی Bombastic Brothers – Top Squad داستان از این قرار است که در یک روز آرام، یک سفینه بزرگ از موجودات فضایی به زمین حمله می کنند و برای نابود کردن انسان ها به مناطق مختلف هجوم می آورند. این موجودات بیگانه شبیه به موجوداتی رباتیک هستند که با سلاح های پیشرفته ای آماده نبرد شده اند. اما به جز این ارتش از ربات های معمولی، رئیس هایی نیز در پایان بعضی از مراحل وجود دارند که بزرگ، غول آسا و بسیار خطرناک تر هستند. شما در نقش یک مأمور ویژه هستید که پیش از این اتفاق به صورت پروژه ای با بعضی از سازمان های نظامی همکاری داشته است. حالا این اتفاق خطرناک باعث شده تا ژنرال جنگی کشور از شما درخواست کمک کند. در ابتدای بازی شما در نقش شخصیت اصلی می بایست مأموریت هایی را برای جلوگیری از هجوم دشمنان انجام دهید. این مأموریت ها در خشکی (با پای پیاده) یا در آب (با جت اسکی و ماشین های جنگی) دنبال می شوند. با پیشروی در بازی می توانید قهرمانان دیگری نیز به جمع نیروهای خود اضافه کرده و یک گروه نظامی یا یک جوخه جنگی بسازید. شما می توانید سلاح های مختلفی را به کار بگیرید و با ارتقاء آیتم های گوناگون، روند بازی را حرفه ای و مهیج کنید. بازی Bombastic Brothers – Top Squad از نظر گرافیکی خیلی ساده اما بسیار جذاب و خوش ساخت می باشد. طراحی های بازی کارتونی و فانتزی هستند اما گیم پلی روان و نرم بازی که قابلیت اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارا می باشد تجربه ای خاص و منحصر به فرد از یک بازی پلتفرمر کلاسیک را برای بازیکنان فراهم آورده است. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه این بازی فوق العاده جذاب را از اندروید دریافت کرده و یک ماجراجویی اکشن را آغاز کنید! قابل ذکر است که بازی Bombastic Brothers – Top Squad تنها در مدتی کوتاه بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شد و توانسته تا کنون امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

نکات تکملیی :

  1. بازی Bombastic Brothers – Top Squad آنلاین می باشد و می بایست آن را با اینترنت متصل اجرا کنید.
  2. این بازی به جز بخش مرحله ای، بخشی مبارزه ای و اینترنتی با عنوان PvP Arena دارد که در آن می توانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی کنید. برای اجرای این بخش توصیه می کنیم از نسخه مود شده استفاده نکنید چرا که ممکن است اکانت شما مسدود شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.my.ffs.action.bombasticbrothers را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل