Iran Drift 2 2.8 - بازی مسابقه ای ایرانی "ایران دریفت 2" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 4884 2020-03-31 01:31:16

Iran Drift 2 v2.8 + Mod – بازی مسابقه ای و ایرانی بسیار زیبای “ایران دریفت 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Iran Drift 2 – ایران دریفت 2 نام دومین بازی رسمی و بسیار خوش ساخت توسعه دهنده ایرانی آقای مهدی ربیعی (MehdiRabiee) می باشد که اگرچه یک بازی مستقل ساخته شده توسط یک نفر است، اما یک عنوان حرفه ای با کیفیتی در سطح بازی های جهانی و معتبر می باشد! آقای ربیعی پیش از این بازی جذاب و سرگرم کننده مشابه دیگری به نام Xtreme Drift 2 را نیز تولید و منتشر کرده بود که از قضا جزو بازی های برتر سبک دریفت و مسابقه ای بود. بعد از ساخت و انتشار این بازی زیبا و خوش ساخت، آقای مهدی ربیعی اقدام به ساخت یک بازی مشابه دیگر کرد اما این بار اولویت ساخت آن روی ایرانیزه شدن بازی جدیدش بود. به همین خاطر اسم بازی جدید این توسعه دهنده ایران دریفت نام گرفت و بعد از نسخه ابتدایی به صورت عمومی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی ساخته و عرضه شد. بازی جذاب و زیبای Iran Drift 2 با اینکه حجم خیلی زیادی ندارد اما آنقدر طراحی های خوبی در آن به کار رفته است که جذابیت آن را در حد بازی های سنگین دیگر کرده است. همانطور که از نام این بازی هم پیداست، در Iran Drift 2 شما می توانید در رقابت های دریفت کشی بازی کنید و نکته اصلی بازی اینجاست که این بار می توانید با ماشین های معروفی که در ایران وجود دارند از جمله رنو PK، پراید، پیکان، زانتیا، پژو پارس و … این بازی را انجام دهید و از این سبک منحصر به فرد نهایت لذت را ببرید! برخلاف دیگر بازی های مشابه ایرانی که در همین سبک ساخته شده اند، Iran Drift 2 در سطح جهانی عرضه شده و در گوگل پلی نیز به صورت یک بازی تأیید شده و اتفاقاً بسیار پرمخاطب منتشر شده است.

 

Iran Drift 2

 

در بازی Iran Drift 2 که تمرکز آن روی رانندگی با ماشین های مخصوص دریفت است، شما می توانید با خرید و استفاده از انواع و اقسام ماشین های سواری یا حتی ماشین های سنگین، به رقابت های مختلفی بپردازید. این بازی دارای 3 مد مختلف از جمله مد دریفت، مد مسابقه ای (با حضور ماشین های دیگر) و در نهایت مد فری استایل که در آن می توانید به صورت آزادانه در جاده ها و خیابان های مختلف رانندگی کرده و دریفت های زیبا بکشید! در مجموع بیش از 40 نوع خودروی مختلف در بازی Iran Drift 2 طراحی شده است که همگی آن ها از روی مدل های واقعی ساخته شده و ویژگی های مخصوصی دارند. به جز ماشین های ایرانی، ماشین های اسپرت مثل لامبورگینی، استون مارتین، پورشه، بوگاتی و بسیاری دیگر نیز در بازی ایران دریفت 2 حضور دارند. بازی Iran Drift 2 از نظر گرافیکی بسیار جذاب است و جزئیات بسیار خوبی دارد. این گرافیک در کنار گیم پلی واقع گرایانه و فوق العاده هیجان انگیز ترکیبی بی نظیر را تشکیل داده اند. قابلیت های بی نظیری در این بازی وجود دارد که در بازی های مشابه دیگر وجود ندارد که یکی از جذاب ترین آن ها امکان آهسته کردن زمان (Slow Motion) برای انجام بهتر دریفت ها در پیچ ها و همچنین مشاهده این دریفت های زیبا می باشد! این قابلیت بسیار جذاب و حسابی سرگرم کننده است. همچنین شما می توانید نمای بازی را به جز چند حالت رایج در حالت های بسیار متفاوت دیگری نیز تعیین کنید تا از نمای بالا و یا نمای حرفه ای کنار و مواردی مشابه بازی را انجام دهید. یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز این بازی بخش شخصی سازی و سفارشی کردن خودروها است که در آن می توانید ماشین های خود را رنگ آمیزی کرده، آن ها تیون و اسپرت کنید و از انواع آیتم های مختلف برای انحصاری کردن خودروی خود استفاده کنید. بازی Iran Drift 2 دارای 8 نقشه مختلف می باشد. در اولین اجرای بازی می توانید مقدار گرافیک بازی را در چند حالت مختلف تعیین کنید تا اگر دستگاه ضعیف تری دارید نیز بتوانید تجربه بدون نقصی از Iran Drift 2 داشته باشید. اگر از دوست داران بازی های مسابقه ای و به ویژه دریفت کشی هستید، به هیچ وجه Iran Drift 2 را از دست ندهید و همین حالا آن را به همراه نسخه مود شده انحصاری اش از اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v2.8 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mehdirabiee.irandrift2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل