Awakening of Heroes 1.6.1 - بازی استراتژیکی ظهور قهرمانان اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1263 2021-05-29 19:45:17

آپدیت 8 خرداد: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Awakening of Heroes: MOBA 5v5 v1.6.1 – بازی استراتژیکی “ظهور قهرمانان” برای اندروید
یک بازی رقابتی و سرگرم کننده در سبک مبارزات آنلاین تیمی 5 به 5
تست شده با اجرای آنلاین

Awakening of Heroes: MOBA 5v5 – ظهور قهرمانان: رقابت های 5 به 5 نام یک بازی جالب، سرگرم کننده و خوش ساخت در سبک MOBA از دسته عناوین استراتژیکی می باشد که به صورت رایگان اما با قابلیت خرید درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی ارائه شده است و همینک آخرین نسخه آن به صورت تست شده و رایگان از اندروید خدمت شما عزیزان معرفی می شود. این بازی به وسیله استودیوی آمریکایی COFA Games تولید و توسعه داده شده است و به عنوان اولین بازی رسمی این شرکت عرضه شده تا این استودیو فعالیت خود را با ساخت یک بازی استراتژیکی آنلاین شروع کند. Awakening of Heroes: MOBA 5v5 همانطور که از عنوانش پیداست یک بازی رقابتی آنلاین در سبک MOBA می باشد که در آن بازیکنان در قالب دو تیم جداگانه در یک زمین مبارزه یا به اصطلاح آرنا (Arena) با یکدیگر به رقابت پرداخته و در یک بازی تلفیقی از چند سبک برای کسب پیروزی تلاش می کنند. این بازی در دسته اصلی استراتژی عرضه شده است اما المان های بازی های اکشن، نقش آفرینی و تاکتیکال بسیاری در آن دیده می شود که باعث شده این عنوان را به یک بازی چندمنظوره تبدیل کند. در این بازی شما در نقش قهرمانانی افسانه ای در دنیایی فانتزی و عجیب و غریب می باشید که به صورت تیمی در رقابت های 10 نفره (5v5) به سراغ دشمنان می روند و با کمک مهارت های خاص مبارزاتی خود، سعی در پیروز شدن دارند.

 

Awakening of Heroes: MOBA 5v5

 

در بازی Awakening of Heroes: MOBA 5v5 می توانید در نقشه ها و مکان های گوناگونی با رقبا به مبارزه بپردازید. کلیت بازی همانطور که در بخش ابتدای توضیحات نیز ذکر شد به صورت تیمی است و این یعنی شما نمی توانید روی یک بازی انفرادی حساب کنید. اگر هم تیمی های شما عملکرد خوبی از خود نشان ندهند شما نیز بازنده می شوید حتی اگر عملکرد شما تقریباً بی نقص باشد. به همین خاطر در این بازی و دیگر عناوین مشابه تیمی که به صورت آنلاین برگذار می شوند، شما باید به همان اندازه که به شخصیت و قهرمان خودتان اهمیت می دهید، به نیروهای متحد خود نیز یاری برسانید و اگر هر لحظه ای هر کدام از آن ها در خطر قرار گرفت به کمک او بروید. سبک اصلی این رقابت ها از نوع بازی های فتح پرچم (Capture the Flag) می باشد که به نوبه خود یکی از هیجان انگیزترین انواع بازی های آنلاین می باشد. شما در Awakening of Heroes: MOBA 5v5 می توانید از انواع قهرمانان که هرکدام قابلیت هایی خاص و انحصاری دارند استفاده کنید. همچنین می توانید از چندین سلاح متفاوت برای مقابله با دشمنان بهره مند شده و از ده ها آیتم جداگانه به منظور پیشرفت در روند بازی استفاده کنید. این بازی سیستم جالب و مناسبی برای ارتقاء و شخصی سازی قهرمانان در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا آن ها بتوانند با سفارشی سازی های مختلف، ویژگی ها و مهارت های قهرمانان خود را توسعه بدهند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و البته اعتیادآور در سبک عناوین آنلاین Real-time هستید، بازی Awakening of Heroes: MOBA 5v5 را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن رسمی اش را از اندروید دریافت کنید.

توجه : در نقشه دشمن نمایش داده می شود!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cofagames.aoh را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل