دانلود ISOLAND 3 1.1.6 - بازی ماجرایی-پازلی "ایزولند 3" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 832 2020-04-17 02:30:22

ISOLAND 3: Dust of the Universe v1.1.6 – بازی معمایی و پازلی “ایزولند 3” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

ISOLAND 3: Dust of the Universe – ایزولند 3: گرد و غبار جهان نام سومین قسمت از سری بازی های جنجالی و متفاوت ISOLAND می باشد که بعد از دو قسمت ابتدایی یعنی ISOLAND 1 و ISOLAND 2: Ashes of Time تهیه و اولین نسخه آن در فوریه 2020 عرضه شد و اندروید همزمان با انتشار آن در گوگل پلی تصمیم گرفت تا برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی نسخه خریداری شده و کامل قسمت سوم را نیز تهیه و خدمت شما عزیزان معرفی کند. این مجموعه از بازی ها به خاطر ویژگی های جالبی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. اصلی ترین نکته ای که راجع به این سری از بازی ها وجود دارد داستان ها و ایده پردازی های متفاوت آن هاست. محتوای این بازی ها بسیار تأمل برانگیز و بسیار آموزنده است. ماجراهای سری بازی های ایزولند نگاهی متفاوت به دنیای انسان ها و زندگی است که به شکل عناوین پازلی و محتوای معمایی طراحی شده است. جالب است که هر بازیکنی می تواند نگرش و برداشت کاملاً متفاوتی از این بازی ها نسبت به دیگران داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا این فرانچایز از نظر خیلی از منتقدین نمره بسیار خوبی بگیرند. ISOLAND 3: Dust of the Universe نیز از این قاعده مستثنی نیست و همان ویژگی های جالب دو قسمت اول در این بازی نیز دیده می شود. این بازی نیز به وسیله استودیوی چینی CottonGame تهیه و توسعه داده و با قیمت 1.99 دلار منتشر شده است اما شما می توانید آخرین نسخه آن را به صورت خریداری شده و کامل از اندروید دانلود کنید. در ادامه با معرفی ویژگی های بازی ISOLAND 3: Dust of the Universe با اندروید همراه باشید تا یک بازی خیلی جذاب و خاص را به شما معرفی کنیم.

 

ISOLAND 3: Dust of the Universe

 

داستان بازی ISOLAND 3: Dust of the Universe دقیقاً بعد از پایان قسمت دوم دنبال می شود. داستانی که در دو قسمت اول از دیدگاه خیلی ها تمام شده بود اما از دیدگاه بسیاری دیگر، پایان مشخصی نداشت. حالا قسمت سوم طراحی شده تا بتوانید بیشتر از قبل داستان بازی را کشف کنید. در ISOLAND 3: Dust of the Universe شما همچنان در نقش شخصیتی هستید که در یک جزیره دورافتاده گم شده و هیچ کسی برای کمک به او وجود ندارد. این جزیره یک جزیره معمولی نیست و چیزهای اسرارآمیزی در آن وجود دارد. وظیفه شما این است که به شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا با پیدا کردن سرنخ های متعدد و انجام پازل های منطقی و فکری، راهی برای کشف ماجراهای مرموز این مکان پیدا کند و به دنبال آن بتواند زندگی خود را نجات دهد. استودیوی CottonGame می گوید که در این بازی سعی شده تا نتیجه گیری متفاوتی در انتهای داستان رقم بخورد. اگرچه در این رابطه توضیحات خاصی از طرف سازنده افشا نشده، اما به نظر می رسد که این بازی به نوعی با انتخاب ها و تصمیمات بازیکنان پیش گرفته می شود و ممکن است خط داستانی آن و یا پایان آن متفاوت باشد. به هر صورت باید گفت که داستان کلی بازی ممکن است خیلی پیچیده به نظر برسد اما سازنده بازی می گوید برخلاف چیزی که به ظاهر تصور می شود، داستان این بازی ساده و تأمل برانگیز است. سبک گیم پلی بازی ISOLAND 3 به صورت Point and Click می باشد. در طول این بازی شما باید به مکان های مختلفی بروید، آیتم های گوناگونی جمع آوری کنید و معماهای متنوعی را حل کنید. برای درک صحیح داستان توصیه می شود ابتدا دو قسمت قبلی را انجام دهید و سپس قسمت سوم را شروع کنید. ISOLAND 3: Dust of the Universe را می توانید به صورت خریداری شده و کامل از اندروید دانلود کنید و یک بازی بسیار جذاب و ماجراجویانه را تجربه کنید.

تغییرات نسخه ی v1.1.6 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cottongame.isoland3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل