Zombie City 2.5.6 - بازی اکشن "بقاء در شهر زامبی ها" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1296 2022-07-23 19:30:10

Zombie City : Survival v2.5.6 + Mod – بازی اکشن “بقاء در شهر زامبی ها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و منابع بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Zombie City : Survival – بقاء در شهر زامبی ها یک بازی مهیج و تفنگی از استودیوی چینی JoyMore GAME در سبک اکشن است که به صورت رایگان تولید و در گوگل پلی منتشر شده است و اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی تصمیم گرفت تا آن را تهیه و نسخه آخر آن را به همراه نسخه مود شده و فایل دیتای آن برای شما عزیزان تدارک ببیند تا بتوانید به راحتی آن را از سرورهای سریع سایت دانلود کرده و یک بازی اکشن و سرگرم کننده را تجربه کنید. استودیوی JoyMore GAME به خاطر ساخت بازی های مدیریتی و شبیه سازی مثل My Sim Supermarket معروف شده است اما یکی دیگر از تمرکزهای این استودیو ساخت بازی های اکشن و مهیج است و Zombie City : Survival مثالی بارز در این سبک است که در این مطلب آن را خدمت شما دوستان گرامی معرفی می کنیم. Zombie City : Survival درست مثل نامش ماجرایی از یک اتفاق کلیشه ای را بازگو می کند. در این بازی شما در دنیایی حضور دارید که به دست زامبی ها نابود شده و حالا سراسر شهر را این زامبی ها پوشانده اند. این یعنی انسان های عادی نیز به زودی یا کشته می شوند یا به ارتش این زامبی ها ملحق خواهند شد. فقط تعداد کمی از آن ها زنده باقی مانده اند و شما یکی از آن ها هستید که تصمیم می گیرید برای نجات جان خودتان و دیگران وسایل خود را برداشته و برای فرار از شهر اقدام کنید! برای این کار شما وارد یک ماجراجویی بسیار خطرناک و سفری مرگبار خواهید شد!

 

Zombie-City-Survival

 

در بازی Zombie City : Survival شما باید مراحل متعددی را برای پیدا کردن راه فرار انجام دهید. برخی از مأموریت های شما شامل پیدا کردن و کمک کردن به بازماندگان دیگر است. با پیدا کردن آن ها می توانید یک تیم بسازید و با کمک یکدیگر مقاومت بیشتری در مقابل دشمنان داشته باشید. دشمنان شما زامبی هایی هستند که به محض دیدن شما به سمتتان حمله ور می شوند. اما آلودگی این زامبی ها حتی به حیوانات دیگر نیز سرایت کرده است و موجودات ترسناک و جهش یافته ای مثل موش های بزرگ نیز به زامبی تبدیل شده و مثل یک غول خطرناک کار را برای شما سخت می کنند. بازی با گرافیک بسیار خوبی عرضه شده است که به نسبت حجم تحسین برانگیز است. طراحی های بازی به صورت HD اما بهینه شده انجام شده اند. نمای بازی از نمای سوم شخص می باشد و تجربه ای خیلی خوب برای بازیکنان رقم می زند. شما می توانید با حرکت به اطراف و هدف گیری به سمت دشمنان شلیک کنید. می توانید شلیک ها را به صورت خودکار انجام دهید و یا آن ها را از بخش تنظیمات به صورت دستی تغییر دهید تا خودتان دکمه شلیک را به منظور تیراندازی لمس کنید. در صورت مراحل انواع و اقسام آیتم ها و سلاح های گوناگون وجود دارند که می توانید آن ها را پیدا کرده و از بخش فروشگاه ارتقاء دهید. بازی Zombie City : Survival یک عنوان اکشن و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های جنگی و تیراندازی است که با محوریت زامبی ها هیجان زیادی دارد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.deathinvasion2.shootinggames را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.