I, Viking 1.20.3.57612 - بازی اکشن گرافیکی "من وایکینگ هستم" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 910 2021-06-17 19:30:26

آپدیت 27 خرداد : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

I, Viking v1.20.3.57612 – بازی اکشن و مهیج “من وایکینگ هستم” برای اندروید
یک عنوان اکشن فوق العاده زیبا و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

I, Viking – من یک وایکینگ هستم نامی از یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت در سبک اکشن با المان های نقش آفرینی از استودیوی روسی Mad Dog Games می باشد که به شکل رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید نیز همزمان با انتشار آخرین آپدیت این بازی در گوگل پلی، آن را بعد از بررسی های لازم خدمت شما عزیزان معرفی می کند و آخرین ورژن آن را برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی Mad Dog Games پیش از این نیز بازی های بسیار خوش ساختی مثل ShaqFu: A Legend Reborn ساخته بود و پای خود را در زمینه ساخت و عرضه بازی های اکشن به خوبی محکم کرده بود و حالا با ساخت و توسعه یک بازی اکشن خوش ساخت و گرافیکی دیگر قصد دارد به روند محبوبیت خود ادامه داده و جایگاه بهتری در بین بازیکنان این سبک ها پیدا کند. در بازی I, Viking به دنیای خشن و پرافتخار وایکینگ ها سفر می کنید و در نقش گروهی از این جنگجویان در نبردهایی بسیار نفس گیر شرکت خواهید کرد. این بازی ماجرا و خط داستانی خاصی ندارد و اما توضیحی ساده از طرف سازنده ارائه شده است که به نظر برای کلیت  داستانی بازی کافی می باشد. طبق این توضیحات و چیزی که در جریانات داخلی بازی می بینیم، خبر می رسد که منبعی بزرگ از گنج و ثروت در سرزمینی دور کشف شده است و از جایی که وایکینگ ها همیشه در صف اول غارت گنج سرزمین ها هستند، به صورت گروه های مختلف به این سرزمین هجوم می برند تا سریع تر این گنج را تصاحب کنند! این مسئله باعث ایجاد یک نزاع داخلی و یک جنگ بزرگ بین چندین فرقه می شود.

 

I, Viking

 

در بازی I, Viking شما در نقش یکی از این فرقه ها و رهبر یک گروه مبارز از وایکینگ ها هستید که حالا در یک میدان نبرد راهی جز جنگیدن ندارند. وایکینگ ها جنگ را افتخار و پیروزی در هر نبردی را غرور ذاتی خود می دانند و به همین خاطر تمام کسانی که در این سرزمین وجود دارند با اعتماد به نفسی بالا به نبرد دشمنان می روند. این یعنی شما نیز باید از هر چه توان در اختیار دارید برای مقابله با رقبا استفاده کرده و سعی کنید در این نبردها پیروز شوید. کلیت بازی به صورت چندنفره است و شما در کنار بازیکنان دیگر به شکل اینترنتی و به صورت آنلاین بازی خواهید کرد. در I, Viking کار شما این است که از بین مبارزین و جنگجویان حرفه ای وایکینگ ها، بهترین ها را انتخاب کرده و به گروه خود اضافه کنید. هر شخصیت در این بازی قابلیتی منحصر به فرد دارد. به جز قهرمانانی که می توانند برای شما به نبرد بپردازند، دومین فاکتور برای کسب موفقیت استفاده از سلاح ها و زره های جنگی است. شما می توانید با خرید، آنلاک کردن و ارتقاء انواع آیتم ها، روند بازی را به نفع خود پیش ببرید. بازی I, Viking همچنین بخشی جالب و مدیریتی دارد که طی آن شما باید یک دهکده بسازید و آن را با ابزارهای گوناگون توسعه دهید. جنگجویان شما از همین دهکده به گروهتان ملحق می شوند بنابراین این دهکده به نوعی مرکز فرماندهی شماست و باید به خوبی آن را مدیریت کرده و ارتقاء دهید. گرافیک و طراحی های بازی بسیار عالی و مدل سازی ها همگی سه بعدی هستند. گیم پلی بازی به صورت سوم شخص و شبیه به بازی های سبک RPG است. سیستم مبارزه ای بازی با ویژگی های بسیار جذابی طراحی شده است که می تواند تجربه ای از یک بازی کنسول مانند را برای شما به ارمغان بیاورد. I, Viking بیش از 100 هزار دانلود داشته و تا به امروز موفق به کسب امتیاز 4.1 از 5.0 شده است. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را مشاهده کنید و سپس آن را از سرورهای اندروید دانلود و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

توجه : در نسخه مود هیچ زمانی برای تاخیر در مهارت ها وجود ندارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ndga.iv را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل