دانلود Roads of Time 1.9 - بازی استراتژیک "مسیر های زمان" اندروید + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 650 2020-02-25 03:45:13

Roads of Time – مسیر های زمان عنوان یک بازی در سبک استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی 8floor games ltd با قیمت 1.29 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی مذکور پیش از این هم بازی های موفقی مثل Royal Roads و Gnomes Garden را برای گیمر ها ارائه کرده و کارنامه خوبی برای خود در مارکت اندروید ثبت کرده است. بازی پیش رو هم یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که با ارائه یک گیم پلی با کیفیت تجربه بی نظیری را برای گیمر ها در تمام سطوح به ارمغان خواهد آورد. بنابراین اگر شما هم از طرفداران و علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را امتحان کنید! بدون تردید یکی از مهمترین بخش های یک بازی خط داستانی آن است. Roads of Time شما را به زمان مصر باستان می برد و با بهره گیری از یک خط داستانی ماجراجویانه از گیمر ها می خواهد کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی “پیتر” را به عهده بگیرند. متاسفانه زمانی که “پیتر” قصد داشت با ماشین زمان به آینده سفر کند یک اشتباه محاسباتی انجام داد و به جای آینده به گذشته و مصر باستان رفت. اما این موضوع آنقدر ها هم برای “پیتر” بد نشد چراکه او خودش را در میان باغ و بستان های سرسبز و چشمه های گوارا پیدا کرد و تصمیم گرفت آنجا را ترک نکند. پس از مدتی “پیتر” متوجه می شود که یکی از فرعون های مصر به نام “آنوبیس” و پیروانش به مردم زورگویی می کنند و با ترویج رعب و وحشت در میان آنها ظلم و ستم پیشه میکنند. بدون لحظه ای درنگ، “پیتر” تصمیم می گیرد با “آنوبیس” و پیروانش مقابله کند و مردم را از این گرفتاری نجات دهد. حال شما باید با کمک ربات هایی که در اختیار دارید به او کمک کنید تا بتواند بر مشکلاتی که در مسیرش قرار میگیرد فائق بیاید.
 
Roads of Time
 
برای اینکار باید بتوانید در لوکیشن ها و مراحل مختلف بازی Roads of Time کریستال ها و منابع و همچنین آرتیفکت ها و عتیقه های باستانی را جمع آوری کنید. بدین ترتیب می توانید از منابع تان استفاده کنید و ربات ها را به کار بگیرید تا وظایف محوله را انجام دهند. وظایفی مثل پر کردن چاله های میان مسیر ها، ساختن کلبه ها برای مردم، ساخت معادن، و بسیاری وظایف دیگر که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. وظایف بسیار متنوع و جذاب هستند، وظایفی که مانند آن را در هیچ بازی دیگری ندیده اید. بیش از ۴۰ مرحله و بیش از ۲۰ ساعت محتوای یونیک در بازی وجود دارد که سطح دشواری خطی دارند و نمی گذارند به هیچ عنوان از بازی کردن خسته شوید. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند و علاوه بر آن یک بخش آموزشی کمک می کند کاملاً به همه چیز مسلط شوید و روش بازی کردن را به طور کامل یاد بگیرید. سیستم امتیاز دهی بازی ۳ ستاره است و به چالش برانگیز و رقابتی شدن بازی کمک می کند. این بازی از لحاظ بصری و گرافیکی هم نمره خوبی دریافت می کند و طراحی هنری مدرنیته و زیبایی دارد که برای هر گیمری چشم نواز است. موسیقی متن بازی هم به خوبی کار شده است و متناسب با اتمسفر بازی می باشد. روی هم رفته Roads of Time یک بازی طراز اول در مارکت اندروید محسوب می شود که توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!
توجه : بازی برروی همه دستگاه های armeabi-v7a و arm64-v8a قابل نصب و اجرا است.
تغییرات نسخه v1.9 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.eightfloor.roadsoftime.premium.googleplay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.