Orphan Black: The Game 1.2.2 - بازی پازلی-ماجرایی سرنوشت سیاه


بازی اندروید, پازل و فکری, 595 2020-02-22 03:30:25

Orphan Black: The Game v1.2.2 + Mod – بازی معمایی و فکری “سرنوشت سیاه” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Orphan Black: The Game – سرنوشت سیاه نامی از یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت در سبک Turn-based Adventure Puzzle یا پازل نوبتی و ماجراجویانه است که درواقع بازی رسمی یک سریال تلویزیونی کانادایی به همین نام است. استودیوی نرم افزاری Boat Rocker Digital Inc این بازی را به عنوان بازی رسمی این سریال ساخته و با همکاری سازندگان این مجموعه، آن را در قالب یک بازی پازلی موبایلی عرضه کرده است. اندروید برای اولین بار در ایران باری دیگر یک بازی جذاب و متفاوت دیگر را تهیه و بعد از بررسی های لازم آن را به همراه نسخه مود شده ای از آن برای شما دوستان منتشر می نماید. سریال Orphan Black داستانی جالب، هیجان انگیز و خاص در ژانر علمی تخیلی و درام است و حالا در بازی این مجموعه شاهد منعکس شدن داستان های این سریال در بازی هستیم. شخصیت ها، ماجراها و رخدادهای این سریال به شکلی جالب در قالب یک بازی پازلی نوبتی در بازی Orphan Black گردآوری شده است. طبق داستان این سریال، گروهی از جوانان خود را در جریانی خطرناک و مرگبار از آزمایشات علمی روی کلون ها (انسان هایی که از نظر ژنتیکی و خصوصیت های ظاهری شباهت یکسان دارند) پیدا می کنند. این آزمایشات توسط سازمانی مخفی در حال انجام است و به نظر می رسد این گروه در حال کشف چیزهای عجیبی از انسان ها هستند که ممکن است در راه های نامناسب به کار برده شود. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود! این گروه علمی تنها گروهی نیستند که در حال دستگیر کردن این جوانان هستند. چیزی خطرناک تر وجود دارد که این شخصیت ها را تهدید می کند.
 
Orphan Black
 
در بازی Orphan Black که همان داستان اصلی سریال را روایت می کند، گروهی به نام Proletheans که فرقه ای افراطی هستند معتقدند که کلون ها نمادی از شیطان هستند و به همین خاطر خود را متعهد می دانند تا تمام کلون های روی زمین را پیدا کرده و به قتل برسانند. حالا شخصیت های این داستان که جوانانی معصوم و بی گناه هستند به دست گروه های مختلف در حال تعقیب بوده و زندگی آن ها در معرض خطر است. در بازی Orphan Black شما باید به شخصیت های مختلف کمک کنید تا از دست نیروهای این گروه ها فرار کرده و راز از عملیات های مخفی آن ها بردارید. کلیت بازی به شکل پازل های نوبتی انجام می شود. سبک بازی بسیار چالش برانگیز و معمایی است و هر حرکت شما ممکن است خیلی زود به باخت و دستگیری شما در بازی بی انجامد. بنابراین باید با تمرکز بالا و با بررسی حرکات قبلی و بعدی بهترین تصمیم را بگیرید. هر حرکت شما مساوی با یک حرکت دشمنان است. شما باید در یک صفحه چند خانه ای روی خانه ها حرکت کنید و از روی تله ها عبور کنید و با انجام پازل های فکری و معمایی به نقطه مشخص شده برسید. بازی Orphan Black با همین روند دنبال می شود اما در طول بازی کات سین های متعددی نمایش داده می شود. از نظر گرافیکی باید گفت که Orphan Black با جزئیات خیلی خوبی طراحی شده است و مدل سازی های بازی کاملاً سه بعدی هستند. این گرافیک با بهینه سازی های زیادی همراه است. در طول این بازی شما به 10 منطقه مختلف می روید و با شخصیت های متفاوت در بیش از 80 مرحله به بازی می پردازید. به شخصیت های این بازی کمک کنید تا بتوانند داستان مرموز و جریانات عجیب در حال رخ دادن را کشف کنند و جانشان را از خطر نجات دهند. Orphan Black با 10 هزار دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 همینک به صورت تست شده از اندروید قابل دانلود است.
تغییرات نسخه ی v1.2.2 :
* رفع باگ های جزئی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.boatrocker.orphanblack1 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.