دانلود Ninja Hero 1.0.6 - بای اکشن-آرکید "نینجای قهرمان" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1071 2020-02-21 03:30:28

Ninja Hero v1.0.6 + Mod – بازی اکشن و بسیار خوش ساخت “نینجای قهرمان” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (منابع بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Ninja Hero – نینجای قهرمان که البته نام اصلی آن Ninja Soul می باشد، یک بازی اکشن و آرکید بسیار زیبا و حرفه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که از سوی استودیوی هنگ کنگی Ivy سازنده بازی های Garfield Rush ، Street Racing HD و Galaxy sky shooting عرضه شده است. همانطور که ذکر شد، این بازی با دو نام مختلف شناخته می شود. عنوان این بازی در گوگل پلی Ninja Hero – Epic fighting arcade game است اما اسم خود بازی Ninja Soul می باشد. این بازی در سبک اکشن و از نوع بازی های Hack n Slash می باشد. طراحی های به کار برده شده در آن به صورت دو بعدی و بسیار شبیه به بازی های کلاسیک آرکید است. اما با این حال گرافیک بسیار عالی و فانتزی آن باعث شده تا حس و حال بی نظیری از این بازی به بازیکنان منتقل شود. طبق داستان، ماجرا در یک دهکده آرام و زیبا به نام Ninja Village در منطقه ای از کشور ژاپن در قرن ها پیش رخ می دهد. مردم این دهکده که اغلب آن ها نینجا و مبارزین حرفه ای هستند، در حال زندگی بدون مشکل و آرام در کنار هم می باشند. اما یک روز یک سازمان بزرگ و مخفی با ترتیب دادن حملاتی مرگبار به این دهکده، بیشتر مردم آن را به قتل می رساند. هیچکس نمی داند این سازمان چه هدفی دارد و چه کسی آن را رهبری می کند. به همین خاطر شخصیت قهرمان و اصلی بازی که یک نینجای ماهر است دست به کار شده و برای پیدا کردن حقیقت راهی ماجراجویی خطرناکی می شود. شما باید به این شخصیت و دیگر شخصیت های بازی که در بخش های جلوتر قابل دسترس هستند کمک کنید تا افراد این سازمان جنایت کار را پیدا کرده و آن ها را به سزای اعمالشان برسانند.
 
Ninja Hero - Ninja Soul
 
در بازی Ninja Hero – Epic fighting arcade game شما می توانید از سیستم مبارزه ای بسیار جذاب و هیجان انگیز استفاده کنید. این سیستم با طراحی های منحصر به فرد و پشتیبانی از ضربات کومبو، صحنه های اکشن کم نظیری را در این بازی برای شما به ارمغان می آورد. شما همچنین قادر هستید تا با خرید و آنلاک کردن سلاح های متفاوت، قهرمان خود را قوی تر کنید. همچنین بخشی تکامل یافته برای ارتقاء آیتم ها و شخصی سازی های دیگر تهیه شده است که از طریق آن می توانید به سفارشی کردن بخش های بازی بپردازید. در بازی Ninja Soul ده ها مرحله مختلف و داستانی در انتظار شماست. بخش اصلی بازی که بخش Story یا داستانی است، درواقع قسمت اصلی بازی و بخش مرحله ای آن به شمار می رود. با انجام مراحل این بخش می توانید داستان بازی را دنبال کنید و سرنوشت این دهکده را مشخص کنید. اما Ninja Hero – Epic fighting arcade game دارای بخش های دیگری نیز مثل بخش Endless که یک بخش سرگرم کننده، تفننی و البته چالش برانگیز است می باشد. در این قسمت می توانید به ثبت رکورد بهتر و انجام بازی به صورت تفننی بپردازید و در آن به نبرد با صدها دشمن بروید. Ninja Soul گرافیک بسیار جذابی دارد و گیم پلی حرفه ای و دوست داشتنی آن می تواند هر علاقه مندی به بازی های اکشن و آرکید را سرگرم کند. اندروید با تهیه و آماده سازی این بازی به همراه نسخه مود شده آن، شما را دعوت به دانلود یک عنوان مهیج و خوش ساخت می کند.
نکته: نسخه مود شده بازی به صورت پیش فرض با زبان چینی عرضه شده است. شما می بایست بعد از ورود به بازی و بعد از اتمام بخش آموزشی طبق آموزش انحصاری اندروید اقدام به تغییر زبان از چینی به انگلیسی کنید. این آموزش در قالب یک ویدئوی کوتاه GIF برای شما عزیزان آماده شده است. لطفاً بعد از ورود به اولین بخش بازی و به محض اینکه قادر به متوقف کردن (Pause) شدید، از این روش استفاده کنید. برای مشاهده فایل GIF اینجا کلیک کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.6 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.