The House of Da Vinci 2 1.0.1 - بازی پازل "خانه داوینچی 2" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 679 2020-06-16 01:30:52

از بهترین و خاص ترین بازیهای پازل اندروید - پیشنهاد ویژه اندروید!:)

The House of Da Vinci 2 v1.0.1 Full – بازی ماجراجویی و پازل خانه لئوناردو داوینچی 2 اندروید همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.9 از 5 در گوگل پلی، برای اولین بار در ایران تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

The House of Da Vinci 2 – خانه داوینچی 2 نسخه دوم یکی از بهترین، محبوب ترین و فوق العاده خاص ترین بازیهای پازل و فکری اندروید است که استودیوی بازیسازی Blue Brain Games s.r.o پس از موفقیت های فراوان نسخه اول، چند ساعت قبل آن را با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه کرد و تیم اندروید مثل همیشه تصمیم گرفت همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی و عرضه کند! نسخه دوم بازی داستان بی نظیر نسخه اول را دنبال می کند، در نسخه اول بازی داستان کلی در مورد شخصیت معروف لئوناردو داوینچی بود؛ استاد شما “داوینچی” ناپدید شده بود و شما به عنوان شاگردش نه می دانستید کجا رفته و نه می دانستید که چه اتفاقی برایش افتاده بود! بنابراین ماجراجویی تان را برای رسیدن به حقیقت های پنهان اغاز کردید، کارگاه لئوناردو پر بود از پازل، اختراعات، مکانیزم ها و اشیاء پنهان که شما برای رسیدن به حقایق باید از تمام سلول های مغز خود استفاده می کردید! حالا در نقش یکی دیگر از شاگردان داوینچی با نام Giacomo ظاهر می شوید و یک ماجراجویی خارق العاده را آغاز می کنید! قرار است یکی از بهترین و زیباترین بازیهای پازل و فکری اندروید را تجربه کنید، به جرات می توان گفت نسخه دوم بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت چشمگیری داشته و دست نسخه اول را از پشت بسته است! نسخه دوم هم از نظر داستان و هم از نظر گستردگی واقعا عالی است و آن را به همه شما دوستداران بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم و قادرید نسخه خریداری شده و کامل اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت خودتان دریافت کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی بازی پازل The House of Da Vinci 2 اندروید:

  • در دسترس بودن صدها اشیاء مخفی، پازل ها و معماهای خاص
  • بازگشت به زمان گذشته برای پی بردن به حقایق و روشن شدن آن ها
  • حضور در مکان های مسحور کننده و خارق العاده!
  • لذت بردن از یک داستان فوق العاده زیبا که نظیر ندارد!
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با ساخت فوق العاده و صداگذاری مهیج

بازی The House of Da Vinci 2 در همین مدت زمان کم فروش خوبی داشته و از همان لحظه عرضه در گوگل پلی به دلیل کم نظیر بودنش با استقبال عالی روبرو گردیده و انتظاری غیر از این هم از بازی The House of Da Vinci 2 – خانه داوینچی 2 نداشتیم و توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را کسب نماید! همین الان می توانید در ادامه ابتدا تصاویری و گیم پلی ان را مشاهده کنید و سپس اگر دوست دارید این بازی پیشنهادی اندروید را تجربه کنید نسخه خریداری شده اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.1 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Chromebook + رفع مشکلات بازی

 

The House of Da Vinci 2

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bluebraingames.houseofdavinci2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.