دانلود Rebels and Redcoats 1.6.6 - شورشیان و کت قرمزها اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 750 2021-04-30 16:45:24

Rebels and Redcoats v1.6.6 – بازی استراتژیکی و جذاب “شورشیان و کت قرمزها” برای اندروید
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Rebels and Redcoats – شورشیان و کت قرمزها یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و حرفه ای استودیوی HexWar Games Ltd در سبک استراتژیکی می باشد که به دنبال کسب رضایت بازیکنان سراسر دنیا از بازی های قبلی این استودیو ساخته و با بهینه سازی ها و ویژگی های جذاب تری منتشر شده است. کلیت این بازی دقیقاً شبیه به دیگر عناوین HexWar همچون Hold the Line: The American Revolution ، Peninsular War Battles ، Civil War: Gettysburg ، 1775: Rebellion و یا بازی A 1812: The Invasion of Canada می باشد. این یعنی در صورتی که هرکدام از بازی های قبلی این استودیو را بازی کرده باشید، خیلی زود و آسان قادر خواهید بود تا بازی Rebels and Redcoats را نیز به خوبی مدیریت کنید. HexWar Games این بار نیز به سراغ انقلاب آمریکا رفته و در کنار چندین و چند بازی دیگر از این دوره، یک عنوان دیگر نیز تولید کرده است و نام آن را شورشیان و کت قرمزها نامیده است. این نام گذاری به نبرد و سلسله درگیری های بین شورشیان بومی و آمریکائی ها در مقابل سلطه گری کت قرمزها (نیروهای پادشاهی بریتانیا) که از سال 1775 شروع شد مربوط می شود. در این دوره، کلونی های آمریکایی با متحدین بومی خود علیه امپراطوری بریتانیا قیام کرده و با جنگ و نبردهای بزرگی آن ها را از خاک آمریکا بیرون راندند تا استقلال این کشور محقق شود. در این نبردها که البته از چند سال قبل به صورت پراکنده شروع شده بود، تلاش بریتانیایی ها تصرف مرزهای بیشتر از خاک آمریکا و به سلطه در آوردن مناطق استراتژیکی بود. اما زمانی که اروپایی ها به خصوص فرانسه و اسپانیا به آمریکا لشکرکشی کردند، با بریتانیا وارد جنگ شدند که به نوبه خود به آمریکائی ها در این جنگ کمک کردند تا آن ها بتوانند پیروز شوند. این جنگ طولانی بیش از 7 سال به طول انجامید تا اینکه در سال 1783 به پایان رسید.

 

Rebels and Redcoats

 

حالا در Rebels and Redcoats شما می توانید جریانات و رخدادهای این جنگ بزرگ را در قالب یک بازی تجربه کنید و نبردهایی که در واقعیت رخ داده اند را در این بازی انجام دهید. تلاش استودیوی HexWar منعکس کردن واقعیت این جنگ های تاریخی است و به همین خاطر در طول این بازی ها از جمله همین بازی Rebels and Redcoats می توانید وقایع تاریخی رخ داده در جریانات جنگ را مشاهده کنید. در این بازی نبردهای مختلفی بازسازی شده اند که در قالب کمپین های مختلف قابل بازی کردن می باشند. شما می توانید در نقش نیروهای هر دو طرف جنگ یعنی آمریکایی ها و بریتانیایی ها مراحل بازی را انجام دهید. در Rebels and Redcoats بیش از 20 مرحله مختلف با داستان های متفاوت وجود دارد. در Rebels and Redcoats می توانید انواع و اقسام نیروها و سربازان جنگی (بیش از 25 مدل) را به کار گرفته تا در نبردها برتری داشته باشید. سبک و سیاق بازی مثل عناوین رایج در سبک استراتژیکی می باشد. شما می توانید مراحل بازی را روی نقشه بررسی کنید و با زوم کردن جزئیات بیشتری را ببینید. برای کسب پیروزی در این بازی می بایست از تاکتیک ها و استراتژی های جنگی به خوبی استفاده کنید و به طور مناسب از نیروهای خود بهره بگیرید. Rebels and Redcoats بخش جالبی برای آنالیز نبردها به شما ارائه می دهد که به وسیله آن می توانید جزئیات روند بازی و تصمیمات خود را بهتر مدیریت کنید. این بازی زیبا و حرفه ای همینک به صورت تست شده از اندروید آماده دانلود است. می توانید ابتدا تصاویر بازی را مشاهده کنید و سپس آخرین آپدیت نسخه خریداری شده آن را از جعبه دانلود دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.6.6 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع ده ها مشکل بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hexwar.rebelsandredcoats را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.