Real Cricket™ 20 5.2 - بازی ورزشی کریکت واقعی 2020 اندروید + مود


بازی اندروید, ورزشی, 1109 2022-05-17 19:45:10

Real Cricket™ 20 v5.2 + Mod – بازی ورزشی کریکت واقعی 20 مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده + پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Real Cricket™ 20 – کریکت واقعی 2020 نام یک بازی ورزشی در سبک مسابقات کریکت است که توسط استودیوی هندی Nautilus Mobile ساخته و منتشر شده است. ورزش کریکت که نسل جدید آن با نام بیس بال شناخته می شود، ابتدا در قرن 18 میلادی و توسط انگلیسی ها ابداع شد. سپس بعد از نزدیک به یک قرن و با شروع استعمار هندوستان توسط بریتانیا، این ورزش در این کشور گسترش یافت تا جایی که امروزه، ورزش کریکت یکی از ورزش های سنتی و اصلی کشور هند به شمار می رود و از طرفی، محبوب ترین ورزش در این کشور و چند کشور همسایه آن است. از این جهت، هندی ها این ورزش را به گونه ای ورزش ملی و اصیل خود می دانند. در کریکت که شباهت خیلی زیادی به بیسبال دارد، دو تیم 11 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند. اگرچه قوانین پیچیده این بازی آن را برای کسانی که با این ورزش آشنا نیستند خسته کننده کرده است، اما باید گفت که این ورزش از قضا از جمله ورزش های جهانی و محبوب در کل کره زمین به حساب می آید. کریکت اگرچه در ایران به صورت حرفه ای بازی نمی شود، اما طرفداران بسیاری در این کشور دارد. حالا با در اختیار داشتن بازی Real Cricket™ 20 شما می توانید این بازی را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود نیز تجربه کنید! این بازی یک تجربه کامل و درست و حسابی از بازی کریکت است و سازندگان این بازی، آن را واقع گرایانه ترین بازی کریکت ساخته شده تا کنون برای موبایل ها نامیده اند! این بازی به طور کامل رقابت های کریکت را شبیه سازی کرده است. طراحی های سه بعدی و دقت به انواع و اقسام بخش های این ورزش از نکات بارز و قابل توجه بازی Real Cricket™ 20 است. شما در این بازی می توانید تیم خودتان را ساخته و بازیکنان، لباس ها، تجهیزات، لوگوی تیم و همه بخش های آن ها را شخصی سازی کنید و یا با خرید تجهیزات و بازیکنان بهتر، تیم قوی تری تشکیل دهید. این بازی همچنین دارای بخش آنلاین و رقابت های چند نفره اینترنتی است که جذابیت بسیار زیادی دارد. همچنین قابلیت ایجاد یک اتاق اختصاصی و دعوت دوستان و بازی کردن با آن ها نیز در این بازی گنجانده شده است. از نکات قابل توجه این بازی طراحی بازیکنان معروف ورزش کریکت با ویژگی های مخصوص به خودشان است. هر بازیکن استایل و تخصص های خاص خود را دارد. طراحی چهره بازیکنان نیز نکته حائز اهمیتی است.

برخی از ویژگی های بازی Real Cricket™ 20 اندروید :

  • طراحی های سه بعدی با گرافیک مناسب
  • گیم پلی سرگرم کننده و مهیج
  • دارای بخش مرحله ای (Campaign Mode)
  • دارای بخش رقابت های آنلاین (Real-Time Multiplayer)
  • وجود بازیکنان معروف کریکت با دقت در طراحی چهره، ویژگی ها و توانایی های آنان
  • طراحی شرایط جوی (هوای صاف، بارانی و غیره) در زمان های مختلف روز مثل صبح، ظهر و شب
  • وجود صدها آیتم، تجهیزات و بازیکن های مختلف
  • وجود استادیوم های معروف مسابقات کریکت از جمله Mumbai, Pune, Cape Town, Melbourne, London, Dubai, Wellington و Kolkata
  • نمای مناسب دوربین بازی و امکان مشاهده تصاویر آهسته از نمای مختلف
  • امکان شرکت در تورنومنت ها و رقابت های قهرمانی از 16 لیگ معتبر

Real Cricket™ 20 یک بازی ورزشی زیبا از مسابقات کریکت است که با نصب و اجرای آن، مسابقات جذاب کریکت را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه خواهید کرد. این بازی زیبا بخش های بسیاری دارد و کشف همه آن ها و غلبه بر چالش های آن کار هر کسی نخواهد بود. Real Cricket™ 20 با بیشتر از 10 میلیون دانلود و امتیاز 4.1 از 5.0 یکی از بازی های محبوب در سبک ورزشی می باشد. شما می توانید نسخه معمولی و مود شده این بازی را به همراه فایل دیتای آن به صورت تست شده و رایگان از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید. برای آشنا شدن با این بازی، پیشنهاد می کنیم ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید ؛ در این ویدئو تقریباً تمام بخش ها و نکات مهم بازی معرفی شده اند.

توجه : با انتشار نسخه 2020 بازی ؛ نسخه 2019 از گوگل پلی حذف شده و ما هم مثل گوگل پلی صفحه را بروز کرده ایم و جداگانه نسخه 2020 را معرفی نکردیم!

 

Real Cricket™ 20

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nautilus.RealCricket3D را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل