دانلود Ace Fighter 2.709 - بازی اکشن هیجان‌آور جنگنده تک‌خال اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 3000 2023-07-09 20:30:21

Ace Fighter: Modern Air Combat v2.709 – بازی اکشن و بسیار جذاب “جنگنده تک خال” برای اندروید
یک عنوان اکشن هیجان انگیز و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آفلاین

Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes – جنگنده تک خال: نبرد هوایی مدرن جت های جنگی نام کاملی از یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت در سبک اکشن و از نوع بازی های هواپیمایی جنگی می باشد که در آن شما در نقش خلبانان ماهر جنگی در مأموریت هایی بسیار خطرناک شرکت کرده و با دیگر خلبانان به مبارزه در آسمان می پردازید. این بازی را استودیوی ایرانی Parsis Games ساخته و ارائه کرده است. به دلیل مسئله تحریم، استودیوی پارسیس با نام مستعار Action Games AZ و با لوکیشن کشور آذربایجان این بازی را در گوگل پلی انتشار داده است. Ace Fighter در ایران با نام تیزبال معروف می باشد و نسخه پیش روی شما، نسخه جهانی و انگلیسی آن است. باید گفت که پروژه بازی Ace Fighter در سطح بسیار حرفه ای انجام شده است و از این لحاظ باید به بازی سازان جوان ایرانی برای ساخت این بازی زیبا تبریک گفت. Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes تجربه ای همانند بازی های کنسولی را در قالب یک بازی کاملاً بهینه شده و کم حجم در اختیار بازیکنان قرار می دهد. شایان ذکر است که اندروید بنا به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه، بررسی و انتشار این بازی جنجالی کرده است. با اینکه این بازی حتی دیتای جداگانه نیز ندارد و یک عنوان خیلی کم حجم است، اما جزئیات گرافیکی آن بسیار چشم گیر و ستودنی می باشد. به جز این گرافیک زیبا و چشم نوار، این گیم پلی حرفه ای، داینامیک و خوش ساخت بازی است که خوبی ها و ویژگی های آن را تکمیل می کند. اگرچه کلیت این بازی چیز جدیدی نیست و سبک و سیاق طراحی های آن به تقلید از عناوین دیگر انجام شده اما نمی توان از کیفیت ساخت بالای این بازی صرف نظر کرد. به گفته سازندگان، این بازی آمده تا سنت شکنی کند و بازی های کلاسیک این سبک را دچار یک تحول کند.

 

Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes

 

در بازی Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes شما می توانید در دو بخش اصلی تک نفره و آفلاین و یا چندنفره و آنلاین بازی را تجربه کنید. بخش آفلاین بازی بخشی با عنوان Survival می باشد که در آن شما باید در یک مرحله تا جایی که می توانید در مقابل هجوم موج های دشمنان ایستادگی کنید. در این بخش دشمنان شما هوش مصنوعی بازی است. اما بخشی که دلیل احتمالاً 90% محبوبیت Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes است، بخش آنلاین و مبارزات چندنفره آن است. خود این بخش به 3 قسمت کلی Team Online , Team Deathmatch و Navy Online تقسیم می شود. در بخش Team Deathmatch بازی بین دو گروه صورت می گیرد. بازیکنان در این رقابت ها بعد از کشته شدن مجدداً به بازی بر می گردند. این رقابت ها یک تایم مشخص دارد و بعد از به اتمام رسیدن تایم، تیمی برنده می شود که بیشترین کشتار و کمترین کشته شدن را داشته باشد. بخش Team Online نیز مبارزات معمولی و گروهی بین دو گروه می باشد و اما بخش Navy Online بخشی است که در آن شما باید در مبارزات تیمی، علیه ناوهای جنگی دشمنان اقدام کنید و قبل از اینکه آن ها ناوهایتان را نابود کنند، با موشک باران کردن آن ها، این ناوها را غرق کنید تا پیروز میدان باشید. در Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes بیش از 20 نوع جت جنگی واقعی و مدرن طراحی شده اند که همه آن ها قابل ارتقاء می باشند. سلاح های مختلف از دسته های گوناگون مثل مسلسل و موشک های متفاوتی در این بازی وجود دارند که می توانید آن ها را خریداری کرده و جت جنگی خود را ارتقاء دهید. در مجموع باید گفت که بازی Ace Fighter بسیار جذاب و خوش ساخت می باشد و مسلماً می تواند به خوبی علاقه مندان به سبک بازی های جنگی و اکشن به ویژه بازی های هواپیمایی را به خوبی سرگرم کند. در ادامه می توانید آخرین آپدیت این بازی را از اندروید دانلود کنید.

نکات مهم :

بازی به صورت پیش فرض قابل اجرا به صورت آفلاین می باشد اما بدیهی ست که برای بازی در بخش آنلاین می بایست اینترنت خود را متصل کنید.
در حال حاضر سرورهای بازی برای اغلب آی پی های ایرانی در دسترس می باشد.
در نسخه مود بازی هنگام استفاده از اسلحه ها و سایر آیتم های بازی تعداد تیرها و ابزارها بجای کاهش، افزایش می یابد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل