Mystery Tales Her Own Eyes 1.0.0 - بازی ماجرایی-معمایی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 605 2020-02-04 03:45:07

Mystery Tales Her Own Eyes v1.0.0 – بازی ماجرایی “ماجراهای اسرارآمیز: چشمانش” برای اندروید + دیتا + تریلر
یک بازی مهیج و سرگرم کننده در سبک عناوین Hidden Objects با داستانی معمایی
تست شده با اجرای بدون مشکل

Mystery Tales Her Own Eyes – ماجراهای اسرارآمیز: چشمانش که نام کامل آن Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes می باشد، عنوانی سرگرم کننده و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های پازلی و معمایی از دسته عناوین ماجراجویانه می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی تصمیم گرفته تا این بازی را به درخواست شما دوستان عزیز تهیه و بعد از بررسی های لازم آن را برای دانلود به صورت رایگان معرفی و عرضه نماید. بازی Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes یک بازی فوق العاده جذاب است که داستانی بسیار مهیج و مجذوب کننده دارد. در حالی که اغلب بازی های این سبک داستان هایی کلیشه ای دارند، این بازی ماجرایی خیلی جالب و خاص را بازگو می کند. شما در نقش شخصی هستید که به خاطر مشکلی که در چشمانش وجود دارد به درستی قادر به دیدن نیست. او به تازگی با پیوند لنزهای کریستالی چشمان یک دختر جوان مجدداً قابلیت دیدن را به دست می آورد. اما این چشمان جدید، چشمانی بصیرتی هستند! شخصیت اصلی داستان حالا نه تنها مثل یک فرد بینای معمولی می تواند همه چیز از جمله موجودات زنده را ببیند، بلکه این توانایی را به دست آورده تا حتی ارواح را نیز ببیند! معلوم نیست دختری که لنز چشمان او همینک در چشمان این شخصیت است چه کسی بود اما هرچه که هست، داستانی عجیب و مرموز داشت. خیلی زود روح این دختر جوان پیش شما آمده و سعی می کند تا چیزی را به شما بگوید. به نظر می رسد این دختر جوان و چند دختر دیگر به خاطر جنایتی هولناک جانشان را از داست داده اند.
 
Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes
 
در بازی Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes شما باید با کمک این چشمان متفاوت، یک ماجراجویی بسیار اسرارآمیز را آغاز کنید. دختر قربانی ماجرا به شما می فهماند که همان اتفاقات هولناک همچنان در حال رخ دادن هستند و شما تنها کسی هستید که می توانید مانع جنایت های بعدی شوید! ماجراهای بازی در شهری کوچک به نام Hallstatt در کشور اتریش رخ می دهد. طبق همان هشداری که دختر قربانی به شما داده بود، در این شهر دخترهای جوان یکی پس از دیگری ربوده و ناپدید می شوند. شما باید با دنبال کردن روح این دختر به مکان های مختلف بروید و پازل ها و معماهای بسیاری را حل کنید تا در نهایت بتوانید به پلیس کمک کنید که قاتل زنجیره ای را پیدا کرده و او را دستگیر کند. جان چندین انسان بی گناه در خطر است و فقط شما هستید که می توانید با کمک چشمان بصیرت خود ارواح را دیده و از آن ها کمک بگیرید. در Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes ده ها پازل و معمای مختلف که بخش زیادی از آن ها شامل بازی های فکری و بازی های سبک اشیاء پنهان است دارا می باشد. به این پرونده عجیب رسیدگی کنید و در یک بازی بسیار مهیج و ماجرایی به فرشته نجات دخترهای جوان بی گناه تبدیل شوید. این بازی با گرافیک و طراحی های منحصر به فرد و محتوایی غنی، حجم خیلی زیادی برای یک بازی در این سبک دارد. اما با این حال خوش ساخت بودن بازی و داستان گیرای آن باعث می شوند تا این حجم زیاد ارزش این بازی زیبا را داشته باشد. اگر از علاقه مندان به بازی های مرموز، داستانی، جنایی و معمایی هستید، یقیناً بازی Hidden Objects – Mystery Tales Her Own Eyes می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. پس همین حالا آخرین آپدیت آن را از اندروید دریافت کنید و یک ماجراجویی خوفناک و متفاوت را شروع کنید.
توجه: در حال حاضر برای این بازی نسخه مود شده یا هک شده ای وجود ندارد.
تغییرات نسخه ی v1.0.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی.

 
دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dominigames.mysterytales را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.