دانلود Hacking Hero 1.0.3 - بازی شبیه سازی "قهرمان هک" اندروید!


بازی اندروید, شبیه سازی, 1439 2020-01-28 03:30:06

Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker v1.0.3 – بازی کلیکر و تفننی “قهرمان هک” برای اندروید
یک بازی جالب و متفاوت و یک شبیه ساز از دنیای هکرها
تست شده با اجرای آفلاین

Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker – قهرمان هک عنوان یک بازی شبیه سازی و سرگرم کننده از دسته بازی های تفننی و کلیکر می باشد که به وسیله استودیوی خلاق و خوش ذوق Tapps Games کشور برزیل ساخته و به شکل رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اندروید به درخواست شما عزیزان و برای اولین بار در ایران آخرین ورژن عرضه شده این بازی را تهیه و آن را به صورت تست شده برای دانلود آماده کرده است. استودیوی Tappas Games قبلاً هم با ساخت بازی های مشابه در همین سبک خود را در بین هواداران بازی های مدیریتی و کلیکر محبوب کرده بود. برخی از آثار معروف این توسعه دهنده عبارت اند از Mine Quest ، Vlogger Go Viral – Tuber Game ، Decor Dream ، Starside Celebrity Resort و Bid Wars که پیش تر آن ها را در اندروید خدمت شما همراهان عزیز معرفی کرده بودیم. این بار هم می خواهیم به درخواست یکی دیگر از کاربران عزیز اندرویدی، یک بازی دیگر از این شرکت بازی سازی را در سایت معرفی کنیم. Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker همان گونه که از نامش مشخص است، یک بازی کلیکر و یک شبیه ساز از زندگی هکرهای سایبری است. شما قرار است در این بازی به عنوان یک هکر حرفه ای که به یک گروه ناشناس هک پیوسته است ایفای نقش کنید و مأموریت هایی را برای نفوذ کردن، ویروسی کردن و هک کردن سیستم های رقبا انجام دهید. این بازی درست مثل همه بازی های کلیکر بر مبنای کلیک کردن پیگیری می شود. هرچه کلیک بیشتری انجام دهید امتیاز و پول بیشتری نیز به دست خواهید آورد!
 
Hacking Hero - Cyber Adventure Clicker
 
بازی ساده Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker یک داستان جالب هم دارد. طبق داستان بازی، گروهی سایبری و بزرگ به نام The M.E.D.U.S.A با حمله به تأسیسات و سیستم های رایانشی در سراسر جهان در حال به دست گرفتن قدرت هستند. آن ها روز به روز قوی تر شده و در حال تبدیل شدن به رئیس دنیای مجازی می باشند. اما شما در نقش یک هکر حرفه ای قرار است مانع این گروه شوید! گروه The M.E.D.U.S.A به دنبال پیدا کردن همه گروه های هک و حتی هکرهای انفرادی در دنیا و نابود کردن آن هاست. حالا شما نیز به صورت ناخواسته وارد این بازی مرگبار شده اید. از جایی که شخصیت اصلی بازی در نقش یک هکر حرفه ای است، گروهی خاص به نام M1ssingN0s به سراغ شما آمده و از شما برای پیوستن به این گروه امنیتی دعوت می کند. هدف گروه M1ssingN0s حمله به زیرساخت ها و منابع گروه The M.E.D.U.S.A می باشد تا آن ها را به عقب برانند و باعث آزادی دنیای مجازی شوند. شما پر رنگ ترین نقش ممکن را در این مأموریت بر عهده دارید! از اولین لحظه بازی کار شما حمله به پایگاه های مختلف دشمنان و هک کردن و نابود کردن سیستم های آن ها می باشد. این کار فقط با ضربه زدن روی صفحه دنبال می شود. اما بازی به همین سادگی ها هم نیست. بخش های زیادی برای مدیریت هرچه بهتر روند بازی Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker وجود دارند. شما می توانید با هرمقدار فعالیت پشت سیستم پول و سکه به دست بیاورید و با آن اقدام به ارتقاء شخصیت خود و به دست آوردن مهارت های بیشتر کنید. شما همچنین می توانید افراد بیشتری را به خدمت بگیرید تا فعالیت های خود را تسریع کنید. شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید، نام مستعار خود را برگزینید و یک ماجراجویی سایبری را آغاز کنید! این بازی بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دانلود می باشد.
نکته: در حال حاضر نسخه مود شده ای برای این بازی ریلیز نشده ؛ در صورت آماده شدن نسخه مود سالم، به جعبه دانلود اضافه می شود.
تغییرات نسخه ی v1.0.3 :
* برطرف سازی باگ ها.