Family Island 2024108.1.40386 - بازی استراتژی "جزیره خانوادگی" اندروید!


بازی اندروید, استراتژیک, 4762 2024-01-30 20:30:15

Family Island v2024108.1.40386 – بازی تفننی و مدیریتی “جزیره خانوادگی” اندروید
یک بازی خوش ساخت و فانتزی با طراحی های جذاب و بیش از 1 میلیون دانلود
تست شده با اجرای آنلاین

Family Island – جزیره خانوادگی عنوانی بسیار ساده و خوش ساخت در قالب یک بازی مدیریتی از دسته بازی های تفننی و کژوآل می باشد که به صورت رایگان به وسیله استودیوی معتبر Melsoft Games که پیش از این نیز بازی های مدیریتی پرمخاطبی همچون My Cafe: Recipes & Stories و Toy Defense Fantasy را تولید و روانه بازار کرده بود. ما نیز تصمیم گرفتیم تا آخرین آپدیت رسمی بازی Family Island – Farm game adventure را تهیه و به درخواست شما آن را برای دانلود به شکل رایگان قرار دهیم. این بازی در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است اما مثل خیلی دیگر از بازی های اندرویدی دیگر، این بازی نیز در حالت عادی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. بنابراین می توانید با خیالی آسوده آخرین نسخه آن را از همین مطلب از سایت اندروید دریافت نمایید. در بازی جزیره خانوادگی شما در نقش اعضای یک خانواده از انسان های اولیه از عصر حجر هستید که در یک جزیره سرسبز و زیبا و البته دورافتاده زندگی می کنند. این خانواده شامل یک پدر، یک مادر و دو فرزند پسر و دختر می باشد. هر کدام از این اعضای خانواده توانایی های خاص دارند و شما از آن ها در کنار یکدیگر کمک می گیرید. این خانواده بعد از اینکه شهر کوچک خود را که به دست آتشفشان نابود شد ترک کردند، به این جزیره آمده اند تا ماجراجویی جدیدی آغاز کرده و خانه جدید خود را این بار در مکانی کاملاً متفاوت بسازند. در طول Family Island – Farm game adventure شما وظیفه دارید تا به این خانواده کمک کنید که این جزیره را به یک محل زندگی ایده آل تبدیل کنند و با گسترش و توسعه بخش های آن، از این مکان یک شهر کوچک بسازند. وظیفه دوم شما تلاش برای پیدا کردن بازماندگان و دوستان این خانواده است که در آتشفشان اخیر ناپدید شده اند. شما باید آن ها را پیدا کنید و به خانه جدید خود بیاورید.

 

Family-Island-Cover

 

در بازی Family Island – Farm game adventure که در سبک عناوین استراتژیکی و مدیریتی ساخته شده است، شما می توانید از نمای سوم شخص بازی را دنبال کنید. کلیت بازی به صورت ایجاد تعامل با آیتم های مختلف پیگیری می شود. شما کنترل مستقیمی روی شخصیت های بازی ندارید و صرفاً می بایست قسمت های مختلف را مدیریت کنید. برای مثال برای تهیه و جمع آوری چوب از درختان می بایست روی درختان ضربه بزنید و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید تا پدر خانواده که قوی ترین شخصیت بازی است با تبر خود آن درخت را قطع کرده و به چوب تبدیل کند. یا مثلاً می توانید به وسیله مادر خانواده اقدام به تهیه و پخت غذا کنید. در این بازی می توانید به بخش های زیادی از این جزیره بروید که در حالت عادی قفل و مخفی هستند. اما راز و رمزهای زیادی در این جزیره زیبا نهفته است که داستان ها و ماجراجویی های بازی را در خود جای داده است. Family Island – Farm game adventure با طراحی های سه بعدی و گرافیک فانتزی خود نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای افراد کم سن و سال تر نیز بسیار جذاب خواهد بود. همه چیز در بازی جزیره خانوادگی رنگارنگ و شاداب است. مأموریت ها و کارهای زیادی در این بازی وجود دارد که مهم ترین آن ها در بخش آموزشی در اولین اجرا به شما آموزش داده می شود. این بازی تفننی و سرگرم کننده با بیشتر از 10 میلیون دانلود و امتیاز 4.3 از 5.0 همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. توجه داشته باشید که آنلاین بودن این بازی به معنی چندنفره بودن آن نیست و این مورد صرفاً برای جلوگیری از عملکرد نسخه های مود شده و ارائه آپدیت های داخلی انجام شده است.

نکات مهم:

بازی کاملاً آنلاین می باشد و هک نمیشود [مود ندارد]
برای اجرای صحیح بازی می بایست آی پی خودتان را تغییر دهید
اگر روند بازی روی حساب گوگل پلی گیمز شما ذخیره سازی نشد، می توانید با کمک حساب کاربری فیسبوک، خیلی راحت روند بازی را روی اکانت خود ذخیره سازی کرده و Save خود را روی دستگاه های جدید بازیابی کنید. برای این کار در اولین اجرا از بخش تنظیمات با اکانت فیسبوک خود وارد بازی شوید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل