دانلود Ace Force: Joint Combat 2.5.0 - بازی اکشن نبرد هوایی اندروید


بازی اندروید, اکشن, 670 2021-08-11 01:30:14

Ace Force: Joint Combat v2.5.0 – بازی اکشن و نبرد هوایی خارق العاده اندروید
یک بازی نبرد هوایی هیجان انیگز و زیبا تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آنلاین

Ace Force: Joint Combat بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و نبرد هوایی از استودیوی بازی سازی OneWorld Mobile Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در این بازی طیف گسترده ای از جنگنده های هوایی در اختیار شما قرار داده می شود و شما خلبان ان ها هستید و باید به نبرد با دشمنان بروید! جنگنده شما با انواع سلاح های پیشرفته تجهیز شده که قادرید به سمت دشمنان شلیک کنید و آن ها را یکی پس از دیگری سرنگون سازید! طراحی محیط ها و مکان ها با جزئیات بالا، طراحی عالی جنگنده ها با نمونه های واقعی، صداگذاری هیجان آور و امکان کنترل آسان جنگنده ها همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی نبرد هوایی خارق العاده را تجربه کنید! بیش از 100 هواپیمای جنگنده از جمله F-22 Raptor, PAK FA T-50, Saab-JAS39, J-10 Vigorous Dragon در اختیار شما قرار داده می شود که امکان سفارشی سازی آن ها نیز بر عهده شماست و می توانید با انواع تجهیزات ان ها را قدرتمندتر سازید و از ان ها در نبرد ها استفاده بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و از نوع هوایی هستید بدون شک Ace Force: Joint Combat بهترین گزینه برای انتخاب و تجربه است!

 

Ace Force Joint Combat

 

بازی Ace Force: Joint Combat هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اندروید اخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون مبارزه در انواع مکان ها و محیط های مختلف، امکان کنترل جنگنده ها با استفاده از شتابسنج گوشی، صداگذاری فوق العاده با پخش صداهای جذاب، گرافیک خیره کننده اچ دی با طراحی عالی محیط و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! بازی Ace Force: Joint Combat توسط ما برروی دو دستگاه مختلف تست شده و بدون هیچ مشکلی و با بالاترین کیفیت ممکن اجرا شده است و شما نیز می توانید ان را برروی دیوایس اندرویدی تان نصب کرده و ساعت ها مشغول شوید!

توجه :

1 – بازی آنلاین است و برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد
2 – در صورت آماده شدن مود برای نسخه جدید برای دانلود عرضه می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Ace Force: Joint Combat :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.oneworld.ef5.x را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل