PROJECT OFFROAD 20 72 - بازی شبیه ساز پروژه آفرود اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2014 2020-05-25 02:30:26

PROJECT OFFROAD 20 v72 + Mod – بازی شبیه ساز واقع گرایانه  “پروژه آفرود 20” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

PROJECT OFFROAD 20 – پروژه آفرود 20 نام دومین قسمت از سری بازی های PROJECT OFFROAD می باشد که به وسیله استودیوی ترکیه ای BYCODEC GAMES کلید خورد و به صورت رایگان تولید و منتشر شده است. بازی PROJECT OFFROAD 20 در سبک بازی های ماشین سواری و رانندگی با ماشین های آفرود از دسته بازی های شبیه سازی می باشد که قرار است در آن به صورت واقع گرایانه تجربه رانندگی با ماشین های آفرود در مسیرهای دشوار و شرایط آب و هوایی سخت را تجربه کنید. این بازی در اولین روز از اولین ماه سال 2020 میلادی تولید و منتشر شد. به نقل از سازنده بازی، بازی پروژه آفرود 20 یک عنوان واقع گرایانه است که طراحی های آن کاملاً بر اصول قوانین فیزیکی انجام شده است و به همین خاطر این بازی یک بازی شبیه ساز رانندگی واقعی و طبیعی می باشد که می تواند تجربه ای غیرقابل وصفی از یک بازی خیلی حرفه ای را برای شما به ارمغان بی آورد. در قسمت اول نیز شاهد یک بازی خوش ساخت و حرفه ای بودیم و حالا در PROJECT OFFROAD 20 همان ویژگی ها با قابلیت های بیشتر و گرافیک بهینه تر آمده اند تا استودیوی BYCODEC یک بار دیگر در بین دیگر رقبا و در ساخت بازی های سبک شبیه سازی رقیبی سرسخت به نظر برسد. البته قابل گفتن است که این بازی از نظر طراحی ها و گرافیک پتانسیل بالاتری داشت و گرافیک به کار رفته در این بازی اگرچه جزئیات مناسبی دارد اما مناسب یک بازی نسل جدید موبایلی نیست.

 

PROJECT OFFROAD 20 - پروژه آفرود 20

 

بازی PROJECT OFFROAD 20 شما را به دنیای رانندگان ماشین های آفرود و سرسخت می برد. این بازی برخلاف خیلی از عناوین مشابه که در همین سبک عرضه شده اند، صرفاً یک بازی تفننی و شبیه سازی نیست. در این بازی می توانید مأموریت ها و مراحل جالب و البته بسیار چالش برانگیزی را نیز دنبال کنید. برای مثال باید بارهای سنگین مثل چوب درختان را که حرکت شما را سخت تر می کنند حمل کنید و به نقطه مشخص شده برسانید و یا از مسیرهای مسابقاتی بسیار سخت و دشوار عبور کنید. در این بازی خبری از سرعت بالا و مسابقات نفس گیر نیست! همه چیز در PROJECT OFFROAD 20 منوط به تمرکز و حرکات صحیح و واقع گرایانه است. درست مثل یک ماشین واقعی، شما باید سعی کنید که در مسیری درست حرکت کنید و اگر ماشین شما در جایی اشتباه قرار بگیرد کار شما سخت خواهد بود. از این نظر باید دقت زیادی در حین انجام بازی داشت. این مسئله چیزی است که سازنده بازی نیز چندین بار به آن اشاره کرده است. در PROJECT OFFROAD 20 می توانید با انجام تسک ها و مأموریت ها پول به دست بیاورید و با آن اقدام به خرید خودروهای بهتر کنید. همچنین بخشی فوق العاده جذاب در بازی پروژه آفرود 20 تعبیه شده است که در آن قادر هستید تا ماشین آفرود خود را شخصی سازی کنید و به شکل و شمایل مختلفی در بیاورید! اگرچه کلیت گرافیکی بازی آنقدرها هم سنگین نیست ولی با این حال اولویت اصلی در چنین بازی هایی روان بودن گیم پلی آن است. به همین خاطر می توانید در بخش تنظیمات، گزینه های مربوط به گرافیک بازی را مطابق با توانایی های دستگاه اندرویدی خود تغییر دهید. در انتهای همین مطلب می توانید آخرین آپدیت این بازی جذاب و خوش ساخت را به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده ای از آن از اندروید دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bycodec.project_offroad_20 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.