دانلود Wolf Online 3.5.0 - بازی ماجرایی "شبیه ساز آنلاین گرگ" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 1891 2021-03-27 23:01:44

Wolf Online v3.5.0 – بازی ماجرایی و رقابتی “شبیه ساز آنلاین گرگ” برای اندروید
یک عنوان شبیه سازی جالب و سرگرم کننده برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Wolf Online – شبیه ساز آنلاین گرگ یکی از بازی های پرمخاطب استودیوی کره ای 1Games در سبک ماجرایی و شبیه سازی است که با ایده ای متفاوت و جالب طراحی شده و با بازخورد خیلی خوبی نیز از سمت بازیکنان رو به رو شده است. اندروید این بازی را به درخواست شما تهیه و برای دانلود رایگان فراهم آورده است. بازی Wolf Online یک عنوان آنلاین و کاملاً رقابتی است که در آن شما باید به عنوان یک گرگ در یک دنیای خشونت آمیز از طبیعت ایفای نقش کنید. در این بازی که به صورت اینترنتی انجام می شود، شما در کنار ده ها و صدها بازیکن آنلاین دیگر در یک رقابت شرکت می کنید. در Wolf Online سه نژاد مختلف از گونه های جانوری گرگ سانان وجود دارد. شما با انتخاب گرگ مورد نظر خود از یکی از این نژادها، به آن گروه می پیوندید و وارد بازی می شوید. به محض ورود به بازی، وظیفه شما تلاش برای رشد و پیشرفت آن گرگ می باشد. به این منظور باید حیوانات دیگر را شکار کنید. اما بخش اصلی این بازی نبردها و رقابت های گروهی آن است. شما باید با کمک هم تیمی های خود به سراغ شکار حیوانات خطرناک دیگر بروید و با کمک یکدیگر آن ها را از بین ببرید. اما بخش جالب تر این بازی، رقابت بین خود گرگ ها می باشد. همانطور که اشاره شد در Wolf Online سه گونه مختلف از گرگ ها حضور دارند. این گونه ها با یکدیگر سازگار نبوده و همدیگر را دشمن تلقی می کنند. به عبارتی باید گفت دشمنان اصلی شما گونه های دیگر گرگ ها هستند. در طول بازی شما با خیلی از آن ها برخورد می کنید.

 

Wolf Online

 

در بازی Wolf Online باید حساب شده کار کنید. اگر به سراغ گروهی بروید که تعدادشان زیاد است به شکار تبدیل شده و راهی برای فرار ندارید. پس قبل از اینکه حرکت خود را انجام دهید به نتایج حاصل از آن نیز فکر کنید. پس بهترین کار این است که همراه با دیگر هم تیمی ها به سراغ نبرد با گرگ های دیگر بروید. بازی Wolf Online شبیه به بازی های جهان باز است و در آن شما می توانید آزادانه به اطراف حرکت کنید. نقشه بازی مکان های زیادی دارد اما با این حال آنقدرها هم که فکرش را کنید این بازی جهان باز نیست و بعد از کمی گشت و گذار متوجه می شوید که نمی توانید از بخش های خاصی عبور کنید. سه گونه گرگ ها شامل گرگ های کوهستانی، گرگ های برفی یا قطبی و گرگ های وحشی می شوند. برای اینکه گرگ خود را قوی کنید باید تا می توانید به شکار بپردازید تا مهارت های زیادی کسب کنید. قابلیت جالبی که در این بازی وجود دارد امکان صدا کردن و خبر کردن هم تیمی ها در مواقع ضروری است. شما می توانید با کمک یک دکمه مخصوص به این کار و با کشیدن زوزه، هم تیمی های خود را روی نقشه با خبر کنید تا آن ها به سمت شما آمده و به دادتان برسند. متأسفانه بازیکنان آماتور زیادی در بازی هستند که بی دلیل از این قابلیت استفاده می کنند. Wolf Online از نظر گرافیکی عملکرد چندان خوبی ندارد و با اینکه مدل سازی های این بازی سه بعدی هستند اما دقت به جزئیات گرافیکی چیز قابل قبولی نیست. گیم پلی بازی نیز آنطور که باید نیست و عدم داینامیک بودن آن شاید برای بعضی از بازیکنان خیلی خوب به نظر نرسد. با این حال و با توجه به گرافیک مناسب، بازی Wolf Online سبکی جالب دارد که در آن می توانید با ده ها بازیکن آنلاین دیگر به صورت همزمان بازی کنید. این بازی با 1 میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 همینک از سرورهای اندروید قابل دانلود است.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

تغییرات نسخه ی v3.5.0 :

* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hanaGames.WolfOnline را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.