Winter Survival.0.1.3 - بازی نقش آفرینی "بقاء در زمستان" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 733 2020-03-31 01:30:16

Winter Survival: after the last zombie war v0.1.3 + Mod – بازی اکشن “بقاء در زمستان” برای اندروید + دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (عدم حرکت دشمنان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Winter Survival: after the last zombie war – بقاء در زمستان: بعد از آخرین جنگ زامبی ها عنوان کامل یک بازی مهیج، سرگرم کننده و بسیار جذاب از استودیوی هنگ کنگی Winter Game در سبک اکشن – نقش آفرینی می باشد که در آن المان های بازی های ماجرایی و استراتژیکی نیز به خوبی منعکس شده اند. بازی Winter Survival از لحاظ داستانی و طراحی ها دقیقاً از روی سریال گیم آف ترونز تقلید شده است. نام گذاری بازی و حتی نام دشمنان (White Walkers) نیز از این بازی کپی برداری شده است. درست مثل گیم آف ترونز در این بازی هم یک اژدهای افسانه ای وجود دارد و حتی همان دیوار یخی بزرگ معروف نیز در این بازی طراحی شده و در داستان نقش دارد. در کل، ماجرای کلی بازی در همان حال و هوا می باشد. اما جالب تر این که شخصیت اصلی بازی شخصیتی بسیار شبیه به شخصیت Geralt of Rivia قهرمان سری بازی های The Witcher است و شکل و شمایل و قابلیت های او را دارد! به نظر می رسد سازنده این بازی تلاش زیادی برای جلب توجه مخاطبیندارد و استفاده از این عناوین و الگوبرداری ها را راه حل این مورد می داند. با این حال باید گفت که Winter Survival: after the last zombie war یک بازی خوش ساخت و زیبا است که ویژگی های مناسبی دارد. در این بازی شما در نقش یک قهرمان در دنیایی افسانه ای هستید. دنیایی که بعد از تخریب یک دیوار بزرگ به یک جهان پسا آینده ای در دوران قرون وسطی تبدیل شده است. در آن سوی دیوار موجودات افسانه ای و زامبی شکلی وجود داشتند و حالا بعد از فرو ریختن دیوار آن ها راه خود را به دنیای انسان ها پیدا کرده و همه را از بین برند. فقط گروه کوچکی از انسان ها از این حملات جان سالم به درد برده اند و شما یکی از آن ها هستید.

 

Winter Survival:after the last zombie war

 

در بازی Winter Survival: after the last zombie war شما وظیفه دارید در خشن ترین دنایی که تصورش را می کنید برای زندگی تلاش کنید! شما سه دشمن اصلی دارید که White Walkers یکی از آن ها است! دشمن دوم شما سرمای مرگبار و باورنکردنی زمستان و دشمن سوم کمبود منابع و گرسنگی است! شما باید بر این مشکلات چیره شده و سعی کنید از هر طریقی که می توانید زنده بمانید! برای مقابله با زامبی ها می بایست از سلاح های سرد مثل شمشیر استفاده کنید. برای فرار از سرمای زمستان نیز باید خودتان را به منابع گرمایی مثل آتش نزدیک کنید. اگر برای مدتی به دوز از این منابع گرمایی قرار داشته باشید، دمای بدن شما کاهش یافته و ممکن است یخ بزنید! برای بحث گرسنگی نیز شما باید با جستجوی مناطق اطراف آیتم های غذایی پیدا کنید و یا به سراغ شکار حیوانات بروید و آن ها را شکار کنید. اما این کار ساده نیست و منابع غذایی محدود هستند. در این بازی می توانید یک کلن بسازید و دیگر بازماندگان را پیدا کنید و با مشارکت آن ها به صورت گروهی در مقابل مشکلات ایستادگی کنید. درست مثل اغلب بازی های سبک بقا، در Winter Survival: after the last zombie war نیز می توانید با ترکیب و استفاده از آیتم های گوناگون چیزهای مختلفی مثل یک پناهگاه بسازید. کمپی که شما در آن زندگی می کنید تنها جای امن در این بازی است. پس سعی کنید این منطقه را به خوبی بسازید و از بهترین آیتم ها برای ایمن سازی آن استفاده کنید. Winter Survival: after the last zombie war همینک به همراه نسخه مود شده و دیتای آن از اندروید آماده دانلود است.

توجه: بازی کاملاً آنلاین می باشد و ممکن است برای اجرای آن به تغییر IP نیاز داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v0.1.3 :

* اضافه شدن نقشه ها و لوکیشن های جدید
* افزایش تعداد مهارت ها
* اضافه شدن آیتم های جانبی بیشتر
* رفع باگ ها

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.wintersurvival.zombie را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل