Trials of Harmony 1.09 - بازی ماجرایی مهیج "محاکمه تلفنی" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 598 2020-01-14 03:45:20

Trials of Harmony v1.09 – بازی ماجراجویانه و جنایی “محاکمه تلفنی” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.73 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel – محاکمه تلفنی: داستان تصویری تلفن گمشده یکی دیگر از بازی های فوق العاده مهیج و خلاقانه در سبک ماجرایی و پازلی با داستانی جنایی و معمایی می باشد که به در دو نسخه رایگان (محدود) و پولی (کامل با قیمت 4.73 دلار) برای پلتفرم PC و موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است که اندروید مفتخرانه نسخه پولی و خریداری شده آن را تهیه و به عنوان اولین وب سایت ایرانی آن را به صورت رایگان منتشر کرده است. Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel توسط یک استودیوی بی نام و نشان از کشور پرتغال به نام SilverTabbyCat – Visual Novel Games ساخته و پرداخته شده است. این استودیو با ساخت این بازی رسماً وارد حوزه فعالیت در زمینه ساخت بازی های موبایلی شده است و این بازی اولین پروژه این توسعه دهنده به شمار می رود. با اینکه تجربه خاصی پشت ساخت این بازی نبوده، اما الگوبرداری های خیلی خوب از چندین بازی در همین سبک از جمله سری SIMULACRA باعث شد تا نتیجه نهایی این پروژه چیز جالبی از آب در بیاید. خود سازندگان بازی به وضوح در معرفی Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel اقرار کرده اند که بازی ساخته شده توسط آن ها، یک عنوان اقتباس گرفته شده از بازی هایی مثل Danganronpa ، Zero Escape ، Replica و A Normal Lost Phone می باشد. بنابراین نمی توان گفت که بازی Trials of Harmony یک عنوان انحصاری و متفاوت است. اما با این حال در این بازی شاهد یک داستان خوش ساخت، ماجرایی و بسیار هیجان انگیز هستیم که به یک بازی مرگبار مربوط می شود.
 
Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel
 
در Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel شما در نقش یک قربانی هستید که به نظر می رسد توسط یک شخص ناشناس انتخاب شده تا مأموریتی سخت و چالش برانگیز را بر عهده بگیرد. شما در نقش شخصی هستید که به نظر می آید بعد از چندین ساعت بیهوشی از خواب بیدار شده و خود را در اتاقی کوچک زندانی شده پیدا می کند. هیچ چیز خاصی در اطراف این شخص نیست به جز یک موبایل! در این موبایل یک برنامه پیام رسانی وجود دارد و به محض اینکه شخصیت اصلی بازی موبایل را بر میدارد شخصی ناشناس شروع به ارسال پیام به او می کند. از همین لحظه کار شما شروع می شود. شما باید با خواندن دقیق صحبت های این فرد ناشناس و جمع آوری اطلاعاتی که در همین موبایل در دسترس است، سعی کنید متوجه ماجرا شوید. شما وظیفه دارید تا یک گروه از قربانیان دیگر که شامل 10 نفر دیگر می شوند را از طریق همین موبایل راهنمایی کرده و به آن ها کمک کنید تا جانشان را نجات دهند. اما فراموش نکنید که تمام انتخاب های شما مسیر داستانی بازی را تحت تأثیر قرار می دهد! این شما هستید که تعیین می کنید چه کسی زنده بماند و چه کسی از این آزمایش مرگبار جان سالم به در نبرد! کلیت بازی به صورت جریانات متن محور می باشد. وظیفه اصلی شما در بازی Trials of Harmony: Lost Phone Visual Novel انتخاب گزینه های پیام از بین چند گزینه و پیگیری داستان می باشد اما در طول مراحل بازی پازل ها و معماهای زیادی نیز وجود دارند. این بازی جذاب چندین پایان مختلف دارد که همگی آن ها بسته به انتخاب های شما متغیر خواهند بود. این بازی فقط برای افراد بزرگسال (بالای 17 سال) که با زبان انگلیسی آشنا بوده و علاقه مند به بازی های معمایی و جنایی هستند توصیه می شود. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید پس معطل نکنید و از انتهای همین مطلب آخرین آپدیت این بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.09 :
* بهینه سازی، کاهش حجم و افزایش سرعت بارگذاری
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.SilverTabbyCat.ProjectHarmony را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.