دانلود Vengeance 1.2.4.1 - بازی نقش آفرینی "انتقام" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1142 2021-02-24 20:30:19

Vengeance v1.2.4.1 + Mod – بازی نقش آفرینی و فانتزی “انتقام” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Vengeance – انتقام عنوانی نقش آفرینی و جذاب از یک بازی خوش ساخت و فانتزی است که اثری از استودیوی بلاروسی DimasjkTV می باشد. این بازی به صورت کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شد و اندروید تصمیم گرفت تا مثل همیشه برای اولین بار در ایران آن را تهیه و برای دانلود عرضه کند. Vengeance یک بازی الگوبرداری شده از عناوین محبوب در همین سبک مثل Vainglory و یا Dota Underlords است. این بازی حتی در بخش داستانی و طراحی ها نیز یک بازی تقلیدشده است و داستان خیلی منحصر به فردی ندارد. چیزی که در این بازی شاهدش هستیم یک ماجرای کلیشه ای از نبردهای افسانه ای و خیالی موجودات اساطیری و شیاطین در سیاه چاله ها است. با این حال نمی توان از خوش ساخت بودن بازی و گرافیک بهینه شده آن چشم پوشی کرد. در بازی Vengeance شما در نقش گروهی از قهرمانان حماسه ای هستید که در قلب دشمن به مبارزه با اهریمن ها می پردازند. البته این بازی صرفاً یک عنوان یک طرفه نیست و نمی توان گفت همه شخصیت های قابل کنترل شخصیت های مثبت هستند. همانطور که اشاره شد، این بازی داستان خاصی ندارد و به همین خاطر احتمالاً تغییرات زیادی در روند بازی شاهد نخواهید بود. شما باید شخصیت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را در سلسله مبارزات خونین و مرگباری همراهی کنید. هر شخصیت ویژگی های مخصوصی دارد که می تواند سلیقه ای باشد. اما هر کدام از این قهرمانان قابلیت هایی مخصوص دارند که اگر آن ها را انتخاب کردید باید این قابلیت ها را نیز به کار بگیرید تا در نبردها و مبارزات پیش رو موفق عمل کنید.

 

Vengeance

 

در بازی Vengeance می توانید کاراکترها و قهرمانان بازی را در یک سیستم جالب ارتقاء دهید و سطح آن ها را افزایش دهید تا با این کار قوی تر، سریع تر و مقاوم تر از قبل شده و ویژگی ها و مهارت های جدیدی کسب کنند. شما همچنین می توانید ظاهر شخصیت های بازی را نیز دستخوش تغییرات کرده و آن ها را شخصی سازی کنید. آیتم های زیادی در این بخش وجود دارند که می توانید با کمک آن ها شخصیت خود را سفارشی کنید. از نظر سبک بازی، Vengeance درست مثل همه بازی های RPG می باشد و کنترل شخصیت بازی در آن در حالت سوم شخص و از نمای بالا می باشد. در سمت چپ تصویر یک گیم پد مجازی دایره ای شکل برای حرکت دادن شخصیت بازی و در سمت راست دکمه های تعاملی وجود دارند که شامل دکمه مربوط به ضربات اصلی، استفاده از آیتم ها و … می باشند. Vengeance در بخش گرافیکی نیز با توجه به حجمی که دارد عملکرد خوبی از خود نشان داده است. مدل سازی های این بازی همگی سه بعدی بوده و توجه به جزئیات محیطی مناسب و قابل قبول است. ویژگی جذاب گرافیکی این بازی افکت های تصویری آن است که جذابیت خاصی به نبردها می دهد. در این بازی می توانید با کمک سلاح های مختلف به سراغ دشمنان رفته و از کومبوهای دیدنی استفاده کنید تا صحنه های اکشنی ایجاد کنید. بازی انتقام یک بازی سرگرم کننده و رقابتی است که می تواند توجه طرفداران بازی های سبک نقش آفرینی را به خوبی به خود جلب کند. در ادامه می توانید ابتدا تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کرده و سپس آخرین آپدیت آن را به همراه نسخه مود شده و دیتای آفلاین این بازی از اندروید دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dimasgaming.vengeancerpggame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.