Bright Memory Mobile 1.3 - بازی اکشن گرافیکی خاطرات درخشان


بازی اندروید, اکشن, 658 2020-01-12 02:45:11

Bright Memory Mobile v1.3 – بازی اکشن و خارق العاده “خاطرات درخشان” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
یک بازی بی نظیر و بسیار جذاب با جزئیات گرافیکی فوق العاده
تست شده با اجرای آفلاین

Bright Memory Mobile – خاطرات درخشان (نسخه موبایل) یکی از مهیج ترین و خوش ساخت ترین بازی های اکشن عرضه شده طی سال های اخیر برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که به واقع یک عنوان فوق العاده گرافیکی و یک تجربه کاملاً کنسولی و فراتر از بازی های معمول موبایلی می باشد. این بازی یک بازی کامپیوتری است که برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شد و همزمان با آن، نسخه موبایلی آن نیز توسعه داده شد و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس به انتشار رسید. این بازی توسط استودیوی مستقل چینی به نام FYQD Studio ساخته و تولید شده است. جالب است بدانید این بازی بی نظیر فقط توسط یک توسعه دهنده به نام Xiancheng Zeng ساخته شده و در نزدیک به دو سال کامل شده است. درواقع به جز بخش دوبله ها، تمامی طراحی های فنی بازی توسط یک نفر انجام شده است که تعجب برانگیز و البته تحسین آمیز نیز می باشد. اندروید همزمان با انتشار نسخه اندرویدی بازی Bright Memory Mobile در گوگل پلی آن را تهیه و به درخواست شما عزیزان برای دانلود به شکل رایگان آماده سازی کرده است. این بازی ماجرای زنی به نام شیلا (Sheila) را بازگو می کند. این زن جوان عضو سازمان تحقیقات علوم طبیعی یا به اختصار SRO می باشد که مأموریت پیدا می کند تا بعد از گزارشاتی مبنی بر خرابکاری های یک گروه ناشناس و از بین رفتن منابع تحقیقاتی، یک جریان غیرعادی در یک مکان را بررسی کرده و شرایط آن را به حالت عادی برگرداند. او به محض رسیدن به این نقطه متوجه می شود که اوضاع عجیب تر و پیچیده تر از یک خرابکاری ساده است. او خیلی زود می فهمد که در پشت صحنه ی این ماجراها یک سازمان خصوصی و جنایتکار مخفی شده است. شیلا تصمیم می گیرد تا به فعالیت های تبهکارانه این سازمان پایان دهد.
 
Bright Memory Mobile
 
در بازی Bright Memory Mobile شما باید کنترل شخصیت اصلی یعنی Sheila را به عهده گرفته و در یک گیم پلی از نمای اول شخص مأموریت های متعددی را به انجام برسانید. این بازی تلفیقی از سبک های اکشن اول شخص (FPS) و هک اند اسلش (Hack and Slash) می باشد و ماجراهای آن در دنیایی آینده نگرانه رخ می دهد. دنیایی که فناوری های نظامی پیشرفت چشم گیری دارند و شما به عنوان یک سرباز مجهز به تجهیزات پیشرفته، باید مراحل بازی را پشت سر بگذارید. فعالیت های عجیب سازمان خلافکاری که شما به دنبال آن ها هستید باعث شده تا حیوانات طبیعت به موجوداتی جهش یافته تبدیل شده و بسیار خطرناک و خون خوار شوند. به همین خاطر شما در بازی Bright Memory Mobile با دشمنان متفاوتی رو به رو خواهید شد. اما همانطور که گفته شد به خاطر تجهیزات پیشرفته، قابلیت ها و مهارت های خاصی در شخصیت اصلی بازی وجود دارد که با کمک آن می توانید صحنه های اکشن خاصی را به نمایش بگذارید. Bright Memory Mobile گرافیکی باور نکردنی دارد که احتمالاً در کمتر بازی های موبایلی دیده ایم. این جزئیات گرافیکی آنقدر بالاست که سازنده بازی نیز تذکر داده فقط آن را باید روی دستگاه های پرچم دار و قوی اجرا کرد. درواقع شاید ادعای کذبی نباشد اگر بگوئیم گرافیک کلی نسخه موبایلی Bright Memory تقریباً همان گرافیک نسخه اورجینال روی PC می باشد. این گرافیک عالی در کنار امکان بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه باعث شده تا وب سایت های نقد و بررسی از عنوان “جنجال برانگیز” برای معرفی این بازی استفاده کرده و امتیازهای تقریباً کاملی به آن بدهند. بدون شک باید گفت که این عنوان بحث برانگیز و متفاوت می تواند تجربه ای کاملاً جدید از بازی های نسل جدید موبایلی برای بازیکنان رقم بزند. این بازی همینک به صورت تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید آماده دریافت می باشد.
نکات بسیار مهم :
این بازی فقط برای دستگاه های arm64-v8a با پیش نیاز اندروید 5.0 عرضه شده است.
حداقل پردازشگر مورد نیاز برای اجرای این بازی Snapdragon 660 (با احتمال لگ و افت فریم) می باشد. برای تجربه معمولی نیز نیاز به Snapdragon 820 است. اما توصیه سازنده بازی برای اجرای بدون مشکل بازی، پردازشگرهای Snapdragon 855 یا Kirin 980 می باشد. همچنین حداقل 4 گیگابایت حافظه رم نیز برای اجرای صحیح بازی مورد نیاز است.
به جز موارد بالا، به این نکته دقت داشته باشید که این بازی نسخه نهایی نیست و این یعنی ممکن است این بازی به خاطر در حال توسعه بودن با بعضی از دستگاه ها سازگاری کامل نداشته باشد.
این بازی نسخه بازسازی شده و محدود نسخه PC است. از جایی که هنوز نسخه PC نیز به صورت نهایی منتشر نشده، نسخه موبایلی فقط شامل یک ساعت گیم پلی می باشد. همچنین توجه داشته باشید که سازنده بازی هیچ قولی برای ارائه آپدیت های جدید برای نسخه موبایلی نداده است چرا که ممکن است امکان بازسازی و پورت کردن نسخه اصلی و نهایی PC برای سیستم عامل های موبایلی وجود نداشته باشد.
تغییرات نسخه ی v1.3 :
* تغییرات خاصی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.FYQD.BrightMemory را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل