The Glorious Resolve 1.9.9 - بازی اکشن "اراده با شکوه" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 670 2020-01-10 03:45:24

The Glorious Resolve v1.9.9 + Mod – بازی اکشن اراده با شکوه: مسیری به سوی صلح اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

The Glorious Resolve: Journey To Peace – Army Game – اراده با شکوه: مسیری به سوی صلح عنوان یک بازی سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Rockville Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق دیگری را برای گیمر ها عرضه کرده است که از میان آنها می توان به Yalghaar: Bullet Trigger Commando Shooting Games و Commando Adventure Secret Mission Shooting Games اشاره کرد. مکانیزم گیم پلی این بازی به صورت شوتر اول شخص است و شما را وارد نبرد های بزرگی می کند که توسط نیرو های نظامی پاکستان انجام شده اند. گروهک های مختلف تروریستی مدت هاست که در پاکستان حضور دارند و سعی دارند با کمک نیرو های خارجی قلمرو خود را گسترش و توسعه دهند و با انجام عملیات های تروریستی پاکستان را به یک کشور بی ثبات تبدیل کنند. اما آنها در معادلات خود یک اشتباه محاسباتی بزرگ انجام داده اند و آن در نظر نداشتن عشق به وطن و میهن پرستی نیرو های نظامی پاکستان است. در این زمان تاریک که چنین تهدید بزرگی گریبان گیر کشور شده است، تمام نیرو های نظامی با هم متحد شده اند. ارتش،‌ نیروی هوایی، نیروی دریایی، آی اس پی آر،‌ و کماندو های اس اس جی، دست به دست هم با استفاده از مهارت های تاکتیکی و سلاح های پیشرفته قصد دارند گروهک های تروریستی را یک بار و برای همیشه از بین ببرند.
 
The Glorious Resolve
 
در بازی The Glorious Resolve: Journey To Peace – Army Game شما به عنوان یک سرباز جان بر کف نقش آفرینی می کنید که در خط مقدم می جنگد. از این رو به سلاح های مختلف و تجهیزات نظامی مختلف دسترسی خواهید داشت و در عملیات های مشترک و عملیات های سیاه شرکت خواهید کرد. ممکن است در بازی نقش های مختلفی به عهده بگیرید، به طور مثال خلبان هلیکوپتر های کبری شوید، به عنوان کماندو در کوه ها و مسیر های خطرناک کمین کنید،‌ در عملیات های تونل های زیرزمینی شرکت کنید، حملات هوایی سازماندهی کنید،‌ و بسیاری نقش های دیگر را به عهده بگیرید که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. از مهمترین ویژگی های بازی می توان به این موارد اشاره کرد: یک بازی شوتر آنلاین با قابلیت به عهده گرفتن نقش های متعدد، گرافیک خارق العاده و مدرن سه بعدی واقعگرایانه، کنترل های آسان، تنوع در اسلحه ها و تجهیزات نظامی شامل ماشین گان،‌ شات گان،‌ اسلحه تک تیرانداز، کلت، نارنجک دستی و نارنجک دودزا، استفاده از درون و هواپیما های بدون سرنشین یو ای وی، نقشه بزرگ، سیستم پاداش و دریافت مدال، آیتم های مختلف با قابلیت آزاد کردن،‌ قابلیت ارتقاء اسلحه ها و تجهیزات نظامی، سطح دشواری متناسب، انواع و اقسام عملیات های نظامی. The Glorious Resolve: Journey To Peace – Army Game با بیش از 1.000.000 دانلود توانسته است موفقیت چشمگیری بدست بیاورد و امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد. به همین دلیل تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دریافت کنید.
تغییرات نسخه 1.9.9:
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rockvillegames.thegreatarmy را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل