Rebel Racing 3.30.17914 - بازی مسابقه ای "رانندگان سرکش" اندروید


بازی اندروید, مسابقه ای, 2343 2022-08-17 20:30:12

Rebel Racing v3.30.17914 – بازی ماشینی فوق العاده “رانندگان سرکش” برای اندروید
یک بازی بسیار گرافیکی و حرفه ای با بیشتر از 1 میلیون دانلود
تست شده با اجرای آنلاین

Rebel Racing – رانندگان سرکش نام یک بازی مسابقه ای و ماشین سواری و یک عنوان خارق العاده زیبا و گرافیکی است که به وسیله استودیوی بریتانیایی Hutch Games تولید و به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. این بازی توسط شرکتی ساخته شده است که به صورت انحصاری و تخصصی روی ساخت انواع بازی های سبک مسابقه ای و ماشینی فعالیت خاصی دارد. بعضی از بازی های مشهور این توسعه دهنده عبارت اند از MMX Racing ، Race Kings ، Smash Bandits Racing ، MMX Hill Climb و Hot Wheels Race Off که مدت ها قبل آن ها را در اندروید معرفی و منتشر کرده بودیم. اما بازی پیش رو یعنی بازی Rebel Racing خوش ساخت ترین، گرافیکی ترین و احتمالاً سطح بالاترین عنوان ساخته شده توسط Hutch Games است. این استودیو با ساخت و توسعه چندین بازی، با تجربه ای زیاد اقدام به ساخت Rebel Racing کرده است و نتیجه نیز به واقع بسیار عالی بوده است. بازی Rebel Racing به جرأت جزو خوش ساخت ترین بازی های سبک مسابقه ای است و آمده تا رقیب سرسختی برای عناوین محبوب در این سبک مثل Asphalt 9 ، Real Racing 3 و یا Gear.Club باشد. هرچیزی که از یک بازی ماشین سواری و مسابقه ای انتظار دارید در بازی ربل ریسینگ وجود دارد! از طراحی های فوق العاده حرفه ای با جزئیات گرافیکی بسیار زیاد گرفته تا گیم پلی واقع گرایانه و طبیعی که همگی آن ها تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی کنسول مانند در موبایل یا تبلت اندرویدی شما فراهم می کنند! نکته جالب و احتمالاً نقطه قوت اصلی این بازی این است که این ویژگی های خاص در پکیجی بهینه شده با حجمی مناسب جمع آوری شده اند!

 

Rebel Racing

 

در بازی Rebel Racing شما می توانید اقدام به خرید، ارتقاء و شخصی سازی ماشین های سوپر اسپرت در کلاس های متفاوت کنید و از مدل های مختلف خودروهای مسابقه ای در رقابت های پیش رو استفاده کنید. این ماشین ها همگی از روی مدل های واقعی خودروهای معروف ساخته و به بهترین شکل ممکن بازسازی شدهه اند. نه تنها نکات مربوط به طراحی های بصری، بلکه حتی صدای موتور ماشین ها نیز انحصاری و مخصوص به هر مدل می باشد. شما یک گاراژ در اختیار دارید که می توانید ماشین های خریداری شده خود را در آن قرار دهید. صدها آیتم گوناگون برای ارتقاء بخش های ماشین ها در این بازی وجود دارد که می توانید با خرید و استفاده از آن ها ماشین های خود را قوی تر و بهتر کنید. همچنین بخشی بسیار جالب برای شخصی سازی، رنگ آمیزی و طرح بندی بدنه خودروها نیز در این عنوان وجود دارد. چیزی که در بازی های مشابه به این صورت وجود ندارد و همین نکته یکی از برترین نکات بازی Rebel Racing به شمار می رود. در این بازی مسابقات چالش برانگیز و نفس گیر متعددی در انتظار شماست. مثل اغلب بازی های ماشینی دیگر، شما می توانید از آیتم های جانبی مثل نیترو برای افزایش سرعت و یا دریفت کشیدن برای کسب امتیازهای خاص استفاده کنید. این بخش ها به بهترین شکل ممکن در Rebel Racing طراحی شده اند. همچنین به خاطر وجود کنترل های مناسب، امکان بازی بدون پیچیدگی برای بازیکنان فراهم شده است. بازی ربل ریسینگ با ثبت بیشتر از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی، به امتیاز 4.5 از 5.0 رسیده است. اگر دنبال یک بازی ماشینی گرافیکی، خوش ساخت و واقع گرایانه هستید و از طرفی نمی خواهید چند صد مگابایت حجم برای نصب یک بازی هدر دهید، Rebel Racing بهترین انتخاب شماست! همین حالا آخرین آپدیت رسمی آن را از اندروید دانلود کرده و به دنیای پرهیجان این بازی جذاب و مسابقه ای وارد شوید.

توجه: این بازی کاملاً آنلاین می باشد و نسخه مود شده ای برای آن وجود ندارد. [لطفاً از پرسیدن سؤال در این مورد خودداری کنید.]

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hutchgames.rebelracing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل