European War 5:Empire 2.3.2 - بازی استراتژیکی جنگ اروپا 5 + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 2720 2022-08-10 01:30:08

European War 5:Empire-Strategy v2.3.2 + Mod – بازی استراتژی جالب و تاکتیکال “جنگ اروپا 5” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و مدال بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

European War 5:Empire – جنگ اروپا 5: امپراطوری نام پنجمین قسمت از سری بازی های جنگ اروپا (European War) ساخته استودیوی چینی EasyTech می باشد که به صورت رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده و اندروید به درخواست شما آخرین آپدیت آن را به همراه نسخه مود شده اش برای شما دوستان تدارک دیده است. بازی های جالب و خوبی همچون European War 4: Napoleon ، European War 6: 1804 و European War 6: 1914 از جمله دیگر بازی های عرضه شده از مجموعه European War می باشند. European War 5:Empire از نظر ساختار و طراحی های گیم پلی تفاوت خاصی با دیگر بازی های این مجموعه دارد. در این بازی که اولویت اصلی در آن تاکتیک های استراتژیکی است، شما می توانید طیف وسیعی از نبردهای تاریخی و باستانی را تجربه کنید. به گفته سازنده بازی، نبردهای طراحی شده در این بازی طی یک بازه 2000 ساله در تاریخ هستند که در مجموع بیش از 150 نبرد مختلف و واقعی در آن بازسازی شده است. در طول این بازی شما در 6 عصر متفاوت به رقابت و مبارزه با دشمنان می پردازید و در نقش 100 ژنرال معروف جنگ های تاریخی، داستان های جنگی را دنبال خواهید کرد. در این میان نیروهای ارتش 22 سرزمین و پادشاهی مختلف وجود دارند و در مجموع بیش از 90 نوع نیروی جنگی در بازی European War 5:Empire طراحی شده است که هر کدام قابلیت های مخصوصی دارند.

 

European War 5:Empire

 

در بازی European War 5:Empire می توانید در سه بخش اصلی اقدام به بازی کنید. بخش اول بخشی با عنوان Empire Mode است که در آن هدف اصلی بازیکنان ساخت، توسعه و گسترش یک امپراطوری مستقل می باشد. شما در این بخش می توانید در 6 نسل مختلف امپراطوری های گوناگونی در سرزمین های متفاوت بسازید. در این بخش هرچه بیشتر امپراطوری خود را گسترش دهید، مأموریت ها و وظایف بیشتری نیز به شما محول می شود که یکی از مهمترین آن ها حمله و تصرف سرزمین های دیگر و سرکوب دشمنانی است که برای نابود کردن پادشاهی شما دست به ساخت ارتش و تجهیزات نظامی می زنند. در این قسمت می توانید شهرهای موجود در سرزمین های دیگر را تحت سلطه قرار داده و آن ها را به زیرمجموعه فرماندهی خود اضافه کنید. همچنین می توانید با داد و ستد با تجار، در روند گسترش امپراطوری خود تأثیر مثبتی بگذارید. بخش دوم بخشی با نام Battle Mode یا Campaign می باشد که تمرکز اصلی آن روی نبردهای خونین و استراتژیکی است. در این بخش شما می توانید در 150 نبرد تاریخی شرکت کنید و در نقش ژنرال های مختلف این مبارزات بزرگ را رهبری کنید. اما در بخش سوم یعنی World Conquest شما مأموریتی بزرگ برای تسخیر جهان در 6 عصر گوناگون دارید! این بخش در ابعاد گسترده تری دنبال می شود و شما باید در آن برای تصاحب کشورهای دیگر و گسترش مرز امپراطوری خود تلاش کنید. در این قسمت شما پا به سفری خطرناک به دور دنیا گذاشته و با ارتش عظیم خود به سراغ فرماندهی های کشورهای دیگر خواهید رفت. بازی European War 5:Empire درست مثل همه عناوین استراتژیکی قابلیت های رایجی مثل استفاده از نیروهای مختلف و امکان ارتقاء و افزایش سطح آن ها دارد اما تمرکز گیم پلی آن روی نبردهای تاکتیکی می باشد. این بازی زیبا به همراه نسخه مود شده آن از بخش دانلود سایت اندروید آماده دریافت می باشند.

توجه: زبان نسخه مود شده بازی در اولین اجرا ممکن است چینی باشد. کافیست روی پرچم کشور چین ضربه زده و از پنجره باز شده زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل