Crime Coast HD: Mob vs Mafia 330 - بازی شهر جنایتکاران اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 687 2020-01-08 02:45:22

Crime Coast HD: Mob vs Mafia v330 – بازی استراتژیکی جذاب “شهر جنایتکاران” برای اندروید + تریلر
عنوانی رقابتی و مهیج با کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0
تست شده با اجرای آنلاین

Crime Coast HD: Mob vs Mafia – شهر جنایتکاران: گنگسترها در برابر مافیا نام یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده از استودیوی بریتانیایی Pixel Squad در سبک بازی های استراتژیکی و مدیریتی است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی در دسترس عموم قرار داده شده است. این بار نیز به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران یک بازی جنجالی و جذاب دیگر را معرفی کنیم. Crime Coast HD: Mob vs Mafia یک بازی آنلاین و رقابتی با طراحی های جالب و گیم پلی سرگرم کننده و صد البته پر تنش و بسیار رقابتی است که به جنگ و نبردهای خونین بین گروه ها گنگ و سازمان های مافیایی مربوط می شود. این جنگ ها در یک شهر که به نام ساحل جنایتکاران معروف است رخ می دهد. شما قرار است در این جنگ ها شرکت کرده و به عنوان یکی از رهبران این گروه ها، تیم و ارتش خود را بسازید. در این بازی تا دلتان بخواهد به موضوعات گنگستری، مافیایی، کارتل های جنایی و پدرخوانده های معروف پرداخته شده است و این عنوان برای علاقه مندان به این سبک ها خیلی جالب و منحصر به فرد خواهد بود. در این بازی قانونی وجود ندارد! شما باید منطقه ای بزرگ از شهر را تصاحب کنید و کم کم مرزها و قلمروی خود را گسترش دهید. باید تلاش کنید تا در رقابت با دیگران، این شهر را به طور کامل در اختیار بگیرید. به همین خاطر باید شروع به ساخت و مدیریت نیروهای مختلف کنید و همزمان با گسترش و توسعه شهر مافیایی خود، مراقب حمله دشمنان و دفاع از قلمروتان نیز باشید.
 
Crime Coast HD: Mob vs Mafia
 
در بازی Crime Coast HD: Mob vs Mafia باید اقدام به جذب نیروهای حمایت کننده و ارازل و اوباش کنید تا ارتش خود را گسترش دهید! این نکته اهمیت خیلی زیادی دارد. همه بازیکنان در بازی شهر جنایتکاران تلاش می کنند تا با به خدمت گیری نیروهای مختلف امپراطوری گنگستری خود را توسعه دهند. پس شما هم از غافله عقب نمانید و دست به کار شوید تا شهر مافیایی خود را بیش از پیش قدرتمند کنید. از مهم ترین اقدامات شما در طول Crime Coast HD: Mob vs Mafia آماده سازی نیروها و حمله به پایگاه های حریف ها است. با نابود کردن و به دست گرفتن قدرت دیگر کارتل ها می توانید مالکیت قلمرو آن ها را از آنِ خود کرده و به همین شکل قدرت و اعتبار بیشتری دریافت کنید. بازی Crime Coast HD: Mob vs Mafia قابلیت عضو شدن در اتحادیه ها و کلن ها را دارد. در این حالت می توانید نیروهای خودتان را به کمک متحدین فرستاده و یا از کمک های آن ها در نبردهای بزرگ بهره مند شوید. شما همچنین می توانید در بخشی خاص با دوستان خود چت کنید و اطلاعات مفید را با آن ها رد و بدل کنید. ده ها آیتم گوناگون، موارد متعدد برای ارتقاء سطوح، سلاح های متفاوت و بسیاری موارد دیگر در این بازی وجود دارند که می توانند مدت ها شما را سرگرم خود کنند. این بازی اعتیادآور طی ماه چند ماه اخیر محبوبیت رو به رشدی داشته و تا کنون بیشتر از 100 هزار بار در گوگل پلی دریافت شده است. این بازی همچنین توانسته به امتیاز خوب 4.6 از 5.0 دست پیدا کند. آخرین آپدیت رسمی این بازی به صورت تست شده از اندروید آماده دریافت می باشد. اگر از دوست داران بازی های استراتژیکی با تم و موضوع مافیا و گنگسترها هستید حتماً این بازی زیبا و سرگرم کننده را امتحان کنید.
نکات مهم :
بازی Crime Coast HD: Mob vs Mafia کاملاً آنلاین بوده و نسخه مود شده سالمی برای آن وجود ندارد. [لطفاً در این مورد سؤال نکنید.]
سرورهای بازی ممکن است برای بعضی از اینترنت ها مسدود باشد. در این صورت قبل از اجرای بازی ابتدا آی پی خود را تغییر دهید.
این بازی دیتای آفلاینی ندارد اما ممکن است در اولین اجرا و یا با ارائه آپدیت های داخی نیاز به دانلود اطلاعات داشته باشد.
تغییرات نسخه ی v330 :
* تغییر تعداد زیادی از قوانین بازی شامل برخی از موارد زیر :
حذف امکان اصلاح و تغییر لایه های شهر
کاهش تعداد نیروهای دفاعی ساختمان ها
کاهش تعداد هلیکوپترهای گشتی
افزایش نیروی شخصیت Ghost Rider
حذف اجسام و موانع داخل نقشه
کاهش زمان ارتقاء خمپاره انداز
کاهش زمان ارتقاء ساختمان Tesla Power
تغییر پیش نیازهای بعضی از کارت ها و نیروها
* رفع باگ مربوط به سطح 12 خمپاره انداز