Fire and Fury ECW 1.8.4 - بازی استراتژیک نبرد آتش و خشم اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 638 2020-06-04 01:45:42

Fire and Fury ECW – نبرد آتش و خشم عنوان یک بازی در سبک استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی HexWar Games Ltd با قیمت 2.99 دلار برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است. این استودیو بازی سازی روی ساخت بازی های Hex War تمرکز دارد و تاکنون بازی های موفق دیگری مثل Wars of the Roses را برای گیمر ها ارائه کرده است. بیشتر گیمر های این روز ها که به بازی های جنگی علاقه دارند سراغ بازی هایی مثل Call Of Duty می روند و این جنگ های مدرن پر زرق و برق با گرافیک بالا است که در میان گیمر ها طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. اما برای برخی دیگر از گیمر ها گرافیک بالا و اسلحه ها و نبرد های تخیلی جذابیتی ندارد و معتقدند یک نبرد تاریخی و واقعی بهتر از هزار نبرد تخیلی است. اگر شما هم در دسته بندی دوم قرار می گیرید Fire and Fury ECW می تواند انتخاب مناسبی باشد! از لحاظ گیم پلی این بازی مکانیزم ساده ای دارد و ساختار آن به صورت مرحله ای می باشد. در هر مرحله باید به عنوان یک فرمانده دلاور جنگ های مختلفی از جنگ های داخلی انگلیس بین Parliamentarians و Royalists را فرماندهی کنید و سعی کنید بر دشمن تان پیروز شوید.

 

Fire and Fury ECW

 

در بازی Fire and Fury ECW هر جنگ در واقع یک بخش محسوب می شود و براساس هر سال یک کمپین طراحی شده است که دارای چند مرحله است. در هر مرحله تعدادی یونیت های رزمی و تاکتیکی در اختیار تان قرار می گیرند که گروهان محسوب می شوند و با هم تشکیل یک گردان می دهند. در طول بازی قادر خواهید بود با فرماندهی یونیت های رزمی و تاکتیکی و یک استراتژی جنگی کارآمد و مانور های نظامی به سمت دشمن حمله کنید و همچنین از خود دفاع کنید. روی هم رفته از لحاظ محتوایی این بازی بسیار غنی است و شامل ۴ مرحله در کمپین ۱۶۴۲، ۸ مرحله در کمپین ۱۶۴۴، ۸ مرحله در کمپین ۱۶۴۳، و ۸ مرحله در کمپین ۱۶۴۵ می شود و می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و در طراحی هنری نقشه و محیط بازی و کاراکتر ها به جزئیات توجه ویژه ای شده است. کنترل ها بسیار ساده هستند و به راحتی می توانید از طریق ۷ مرحله کمپین آموزشی بر تمام عملکرد های بازی مسلط شوید. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها هم تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه نهایی و خریداری شده بازی Fire and Fury ECW  را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان از سرو های اندروید دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.8.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hexwar.fireandfuryecw را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.