Yuletide Legends 1.0 - بازی ماجرایی-پازلی افسانه های کریسمس + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 683 2020-01-03 04:30:08

Yuletide Legends v1.0 + Mod – بازی پازلی و ماجراجویانه “افسانه های کریسمس” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Yuletide Legends – افسانه های کریسمس نام یک بازی پازلی و معمایی از استودیوی مطرح و خوش نام Artifex Mundi در سبک بازی های ماجرایی می باشد که به شکل رایگان (دمو) در گوگل پلی عرضه شده است. استودیوی لهستانی Artifex Mundi یکی از معتبرترین شرکت های بازی سازی موبایلی و کامپیوتری طی سال های اخیر است که با ساخت و عرضه ده ها بازی پازلی، ماجرایی و معمایی به یکی از محبوب ترین و فعال ترین شرکت های موفق در این زمینه تبدیل شده است. ما قبلاً بازی های زیادی مثل Time Mysteries ، Queen’s Quest ، The Secret Order ، Uncharted Tides ، Endless Fables و بسیاری دیگر از این استودیو را در اندروید معرفی کرده بودیم و این بار نیز قصد داریم تا یک بازی جالب و خوش ساخت دیگر از این توسعه دهنده را خدمت شما همراهان همیشگی معرفی کنیم. اگر با بازی های این شرکت آشنا باشید به نقطه مشترک همه عناوین ساخته شده توسط آن نیز دقت کرده اید. همه بازی های این استودیو یک عنصر اصلی دارند و آن نیز داستان هایی فانتزی، افسانه ای و حماسی می باشد. بازی Yuletide Legends که با نام کامل Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus عرضه شده است نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی با اتمسفر فوق العاده زیبا و جذاب از کریسمس و سال جدید میلادی ساخته شده است و داستانی عجیب و البته مرموز را بازگو می کند. این بازی در سبک ماجرایی و پازلی عرضه شده است. سبک اصلی گیم پلی Hidden Objects می باشد و بخش اصلی این بازی به پازل های اشیاء مخفی مربوط است.
 
Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus
 
در بازی Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus شما به عنوان یک کارآگاه خبره مأمور می شوید تا به شهری سردسیر رفته و پرونده عجیب راجع به بابانوئل را پیگیری می کند. نقش اصلی بازی یعنی Brigitte Woolf درست زمانی که خود را برای گذراندن تعطیلات زمستانی آماده می کند، همسر بابانوئل یعنی Mrs. Santa به ملاقات او آمده و ماجرایی عجیب را تعریف می کند و از این کارآگاه درخواست کمک می کند. طبق داستانی که خانم سانتا تعریف کرد، بابانوئل به یک سرقت بزرگ مظنون شده است! اما واقعیت اینجاست که صدای بابانوئل توسط یک شخص ناشناس و مرموز دزدی می شود. این شخص ناشناس با صدای بابانوئل اقدام به انجام خلاف های مختلف می کند تا نام بابانوئل را بد جلوه دهد. حالا شما باید در نقش قهرمان اصلی داستان دست به کار شده و به شهر محل زندگی سانتا بروید و این پرونده را دنبال کنید تا جنایت کار اصلی را پیدا کرده و بابانوئل را از این دردسر نجات دهید! در این سفر ماجراجویانه شما شخصیت های زیادی مثل Snow Queen, Jack Frost و Krampus وجود دارند که اطلاعات زیادی به شما می دهند. اما هیچکس آنطور که باید قابل اعتماد نیست! شاید هرکدام از این شخصیت ها دستی در این جنایت داشته باشند. شما باید با دقت و تمرکز بالا به جمع آوری مدارک بپردازید تا ماجرای واقعی را کشف کنید. همانطور که گفته شد Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus بیشتر به بخش های پازلی از نوع اشیاء مخفی خلاصه می شود اما در طول این بازی ده ها پازل متفاوت دیگر نیز وجود دارند. در نقش این کارآگاه به این شهر یخی سفر کنید و برای نجات بابانوئل تلاش کنید. این بازی زیبا به صورت رایگان (نسخه دمو و محدود) عرضه شده است اما شما می توانید در صورت تمایل نسخه آنلاک شده و کامل بازی را از اندروید به صورت تست شده دریافت کنید. امتیاز فعلی این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5.0 می باشد.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.yuletidelegends.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.