Farming PRO 3 1.0 - بازی شبیه سازی مزرعه داری واقعی 3 اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1732 2020-01-01 03:30:10

Farming PRO 3 v1.0 + Mod – بازی شبیه سازی و واقع گرایانه “مزرعه داری واقعی 3” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Farming PRO 3 – مزرعه داری واقعی 3 نام سومین قسمت از سری بازی های محبوب Farming PRO استودیوی Mageeks Apps & Games کشور لهستان می باشد که با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. این استودیو به صورت تخصصی روی ساخت بازی های شبیه سازی فعالیت می کند و تا کنون چندین عنوان مختلف مثل Bus Simulator PRO ، Truck Simulator PRO ، Train Simulator PRO را تولید و منتشر کرده است. اما شاید بتوان گفت که مجموعه Farming PRO احتمالاً پربازدیدترین و پرمخاطب ترین بازی های این استودیو است. در این مطلب از سایت اندروید قصد داریم تا قسمت سوم از این سری بازی ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم و آخرین ورژن رسمی آن را به صورت تست شده به همراه نسخه مود در اختیار شما قرار دهیم. Farming PRO 3 در مجموع تفاوت چندانی در بخش گیم پلی و کلیت بازی با دو قسمت قبلی ندارد اما بهینه سازی های متعددی برای این بازی صورت گرفته است که باعث شده تا این بازی جذابیت بیشتری پیدا کند. هدف سازندگان بازی از ساخت Farming PRO 3 تلاش برای ساخت و انتشار یک عنوان واقع گرایانه بوده است. این تلاش منجر به عرضه یک بازی شبیه ساز خوب و پر قابلیت شده است که در آن شما حسابی سرگرم شده و به یک مزرعه دار واقعی تبدیل می شوید! یکی از اولویت های اصلی و ویژگی های بارز بازی مزرعه داری واقعی 3 گرافیک بالا و جزئیات زیاد آن در کنار طراحی های سه بعدی است. در این بخش نیز Mageeks تلاش کرده تا عنوانی شایسته تولید کند که البته نمی توان گفت که Farming PRO 3 گرافیکی ترین بازی در این سبک است. بازی Farming PRO 3 شبیه ساز مزرعه داری است. شما در این بازی باید بخش های زیادی را مورد توجه قرار دهید. باید اقدام به کاشت، زراعت و برداشت انواع محصولات گیاهی کنید، یک طویله بسازید و در آن شروع به پرورش حیوانات اهلی کنید، به جنگل رفته و چوب تهیه کنید و مواردی از این قبیل. در Farming PRO 3 می توانید از انواع و اقسام ماشین آلات صنعتی و کشاورزی بهره مند شوید.
برخی از ویژگی های Farming PRO 3 اندروید :
Farming PRO 3 یک شبیه ساز جالب و چندمنظوره است. در این بازی می توانید رانندگی با ماشین های مخصوص کشاورزی را تجربه کنید و با کاشت و برداشت محصولات زراعی و پرورش حیوانات اهلی، به یک کشاورز حرفه ای تبدیل شوید. این بازی با گرافیک خوب و حرفه ای در کنار گیم پلی واقعی و جذاب خود می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. Farming PRO 3 با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی در دسترس است اما شما می توانید آن را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کنید. همچنین می توانید نسخه مود شده این بازی را نیز در ادامه دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.
 
Farming PRO 3
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mageeks.farmingpro3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.