Table Top Racing: World Tour 1.5.2 - مسابقات ماشینی رومیزی+ مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 824 2020-01-20 03:45:17

Table Top Racing: World Tour v1.5.2  + Mod– بازی مسابقه ای “مسابقات ماشینی رومیزی” برای اندروید + دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 5.99 دلار + نسخه مود شده (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition – مسابقات ماشینی رومیزی: تور جهانی (نسخه نیترو) یک بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی دیگر از سری بازی های محبوب و پرمخاطب Table Top Racing می باشد که به خاطر موفقیت چشم گیر نسخه ابتدایی تولید و با ویژگی های خیلی بهتری عرضه شد. این بازی گرافیک بهتر، گیم پلی روان تر و ساختار بهینه شده تری دارد. به جز این موارد، بخش های بیشتر، مراحل بیشتر، لوکیشن های جدید و قابلیت های دیگر باعث شده تا این بازی برخلاف بازی Table Top Racing Premium که با قیمت 1.49 دلار به فروش می رفت، با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شود. این بازی زیبا توسط استودیوی بریتانیایی Playrise Digital Ltd تولید و توسعه داده شده و برای اندرویدهای 6.0 به بالا به انتشار رسیده است. اندروید تصمیم گرفته تا این بازی را نیز به درخواست شما تهیه و نسخه خریداری شده آن را در اختیار شما عزیزان و دوستان اندرویدی قرار دهد. ما همچنین نسخه مود شده ای از این بازی نیز تهیه و تدارک دیده ایم تا بتوانید این بازی را به صورت مود شده نیز تجربه کنید. بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition با همان ویژگی های کلی همیشگی تولید و عرضه شده است. در این بازی شما به دنیای ماشین های کوچک رفته و روی میزها به رقابت با دیگران می پردازید. به همین خاطر این بازی را مسابقات ماشینی رومیزی می نامند. این بازی به جز اینکه یک عنوان مسابقه ای ساده باشد، یک بازی اکشن نیز است. شما برای رسیدن به مقام اول و کسب پیروزی در این رقابت ها باید دیگر ماشین ها و رقبا را از مسیر خارج کنید. برای این کار باید از آیتم های مختلف استفاده کنید و به سمت حریف ها شلیک کنید و آن ها را متوقف سازید.
 
Table Top Racing: World Tour - Nitro Edition
 
در بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition با یک گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده و حقیقتاً به شدت تحسین برانگیز رو به رو هستیم. با اینکه این بازی به ظاهر یک عنوان نسبتاً ساده است، اما گرافیک فوق العاده جذاب و پرجزئیات بازی در کنار گیم پلی داینامیک آن، تجربه ای غیر قابل وصف را برای شما به ارمغان می آورد. قابل ذکر است که این بازی قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد و این یعنی دو برابر گیم پلی روان تر! در این بازی جالب شما قادر هستید تا از بین 16 خوردوی مختلف و کوچک، خودروی مسابقه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition بیشتر از 30 مسابقه مختلف وجود دارد که هر کدام در لوکیشنی خاص برگذار می شود. اما این بازی فوق العاده پا را فراتر گذاشته و قسمتی برای بازی به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان واقعی فراهم کرده است تا بتوانید به صورت اینترنتی با دیگران به رقابت بپردازید و هیجان غیر قابل توصیفی را تجربه کنید. بازی از نمای سوم شخص بوده و تمام مدل سازی ها سه بعدی هستند. شما باید از یک سو کنترل ماشین خود را داشته و با مهارت های رانندگی سعی کنید از دیگران سبقت بگیرید و از سوی دیگر با کمک آیتم های مختلف سعی کنید تا دیگران را از مسیر خارج کنید. اما مراقب حملات دیگر ماشین ها نیز باشید، چون این فقط شما نیستید که قادر به حمله کردن هستید! ویژگی ها و خصوصیت های جذاب این بازی بسیار بیشتر است و شما باید با تجربه آن متوجه این ویژگی های انحصاری شوید. اگر به بازی های گرافیکی و ماشین سواری علاقه دارید و از طرفی هم می خواهید یک گیم پلی اکشن را نیز در کنار این سبک تجربه کنید، بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. این بازی تا به این لحظه توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند. اندروید آخرین آپدیت این بازی را به همراه نسخه مود شده آن تهیه و آماده دانلود کرده است. برای آشنایی کامل با این بازی پیشنهاد می کنیم ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده نمایید.
نکات مهم :
این بازی دارای بخش آفلاین و آنلاین جداگانه می باشد. برای انجام بخش آنلاین باید اینترنت خود را متصل کنید. اگر قادر به اتصال به سرورهای بازی نبودید ابتدا IP خود را تغییر دهید.
نسخه مود شده این بازی در بخش آفلاین قابل استفاده است. استفاده از این نسخه برای بخش آنلاین توصیه نمی شود چرا که ممکن است بازی توسط شناساگرها شناسایی شده و اکانت شما مسدود شود.
این بازی برای سخت افزارهای جدید طراحی شده است. برای اجرای بازی حداقل به 2 گیگابایت حافظه RAM و OpenGL 3.0 نیاز دارید. ممکن است بازی روی OpenGL 2.0 نیز اجرا شود اما احتمال عدم اجرا، بسته شدن ناگهانی و لگ های زیاد وجود دارد.
تغییرات نسخه ی v1.5.2 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playrisedigital.ttrwtne را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل