Shooting League: Bounty Hunter 1.11.4 - لیگ تیرانداز ها + مود


بازی اندروید, اکشن, 639 2020-05-23 02:30:28

Shooting League: Bounty Hunter v1.11.4 + Mod – بازی اکشن لیگ تیرانداز ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (اتک سریع) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Shooting League: Bounty Hunter  – لیگ تیرانداز ها: جایزه بگیر عنوان یک بازی سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی JIUYU برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است. ماجرای بازی در یک فضای وسترن غربی اتفاق می افتد و از همان ابتدا و با ورود به بازی یاد فیلم A Million Ways to Die in the West خواهید افتاد، جایی که میلیون ها روش برای کشته شدن وجود دارد و اگر دنبال دردسر هم نباشید این دردسر است که به دنبال تان می گردد! از لحاظ گیم پلی این بازی به صورت مرحله ای است و مکانیزم آن پیچیدگی خاصی ندارد. در بازی Shooting League: Bounty Hunter شما به عنوان یک تیرانداز حرفه ای نقش آفرینی می کنید که برای دریافت جایزه باید خلافکار ها را پیدا کند و آنها را بکشد. برای اینکار یک اسلحه در اختیار دارید که باید با استفاده از آن به سمت خلافکاران که در گوشه و کنار سالن ها و بار ها پنهان شده اند شلیک کنید. اما یادتان باشد که میلیون ها روش برای کشته شدن وجود دارد و خلافکاران به انواع و اقسام روش ها متوصل می شوند که شما را بکشند و هرچه بیشتر در مراحل بازی پیش روی می کنید روش های آنها بیشتر هم می شود. به عنوان مثال در مراحل ابتدایی خلافکاران به راحتی کشته می شوند و  و به راحتی می توانید از میان شلیک های ساده آنها جا خالی بدهید اما هرچه به مراحل انتهایی نزدیک تر می شوید کشتن خلافکاران دشوار تر می شود و شلیک های آنها به صورت سه شعبه می شود و گاهی اوقات دینامیت به سمت تان پرتاب می کنند.

 

Shooting League Bounty Hunter

 

نگران نباشید چون در بازی Shooting League: Bounty Hunter به این سادگی ها هم جان به جان آفرین تقدیم نخواهید کرد اما باید مراقب باشید که بار سبز رنگ عمر که بالای سرتان قرار دارد تمام نشود. در صورتی که عمر تان کم شود در برخی مراحل جعبه های عمر وجود دارد که با دستیابی به آنها قادر خواهید بود مجدداً عمر خود را زیاد کنید. ضمناً با کشتن خلافکاران امتیاز کسب خواهید کرد و با افزایش امتیاز لول آپ می شوید و می توانید به ویژگی های منحصر به فردی دسترسی پیدا کنید که به سرعت و روند پیشرفت تان در بازی کمک می کند. روی هم رفته می توان گفت این بازی بسیار سرگرم کننده است و نمونه های زیادی از این سبک بازی ها با چنین اتمسفر یونیکی ساخته نشده است و قطعاً تجربه منحصر به فردی خواهد بود. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته و جذابی دارد. صداگذاری ها هم تحسین برانگیز هستند و موسیقی پس زمینه وسترن جذابیت های آن را چند برابر می کنند.   Shooting League: Bounty Hunter توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دریافت کنید و از آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.jiuyu.android.Shooting را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .