دانلود Hot Wheels Infinite Loop 1.35.0 - بازی مسابقات بی نهایت + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 2461 2021-09-25 20:45:33

Hot Wheels Infinite Loop v1.35.0 + Mod – بازی مسابقه ای “مسابقات بی نهایت” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (نیتروی بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Hot Wheels Infinite Loop – مسابقات بی نهایت نام یک بازی فوق العاده جذاب و خوش ساخت با گرافیک مثال زدنی در سبک بازی های مسابقه ای و ماشین سواری است که گیم پلی رقابتی و بسیار سرگرم کننده ای دارد. این بازی را استودیوی آمریکایی Mattel تولید کرده و به شکل رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه عرضه کرده است. Hot Wheels Infinite Loop چهارمین عنوان از سری بازی های Hot Wheels می باشد که اگرچه سبک کلی آن شبیه به بازی های دیگر این مجموعه است، اما بهینه سازی ها و بهبودهای فراوانی در آن صورت گرفته است. این بازی جذاب و دوست داشتنی به رقابت های نفس گیر ماشین ها مربوط می شود و درون مایه آن رقابت های آینده نگرانه است چرا که ماشین های موجود در این بازی و البته امکانات قابلیت های آن ها چیزهای فانتزی و بعضاً غیرواقعی هستند. در این بازی قرار نیست یک مسابقه معمولی ماشین سواری را تجربه کنید. تنش بسیار بالایی در Hot Wheels Infinite Loop وجود دارد و خشونت زیادی هم در آن دیده می شود. شما برای اینکه به مقام اول برسید مجبور هستید تا رقبا را کنار زده و حتی آن ها را از مسیر خارج کنید. همین ویژگی های جذاب و خاص باعث شده تا این بازی نامزد دریافت جایزه برترین بازی مسابقه ای در نمایشگاه معروف Gamescon 2019 شود. شاید چیزی که مسابقات و رقابت های Hot Wheels Infinite Loop را بیش از پیش جذاب کرده، قابلیت آنلاین بودن آن است! شما در این بازی در رقابت های 8 نفره به صورت آنلاین و اینترنتی باید با دیگر رقبا بازی کنید و برای اول شدن در میان 7 بازیکن واقعی دیگر از هر روشی که می توانید استفاده کنید.

 

Hot Wheels Infinite Loop

 

در بازی Hot Wheels Infinite Loop بخش بسیار فوق العاده و تکامل یافته ای برای شخصی سازی و سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد. شما قادر هستید تا یک ناوگان اختصاصی تشکیل داده و انواع و اقسام خودروهای تیون شده و اسپرت را در مجموعه خود جمع آوری کنید. صدها آیتم گوناگون برای ارتقاء ماشین ها یا تزئین آن ها با شخصی سازی های جذاب در این بازی فراهم شده است که تجربه فوق العاده منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد. Hot Wheels Infinite Loop از نظر طراحی های گرافیکی نیز بسیار تحسین برانگیز است. جزئیات زیاد گرافیکی در کنار گیم پلی روان و داینامیک و همچنین امکان اجرای بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه، تجربه ای از یک بازی کنسولی را برای شما فراهم می کند تا حسابی هیجان زده شوید! در بازی مسابقات بی نهایت که ماجراهای آن در سال 2068 میلادی رخ می دهد، شما باید با ماشین های پیشرفته به مصاف رقبا رفته و از هر چیزی که برای برنده شدن شما کارساز است استفاده کنید. آیتم های جانبی بسیاری در این بازی وجود دارند. برای مثال می توانید از نیترو برای افزایش سرعت استفاده کنید و با دریفت کشیدن سر پیچ ها مخزن نیتروی خود را پر کنید. همچنین مسیرها و لوکیشن های زیادی از شهرهای معروف و دیدنی دنیا در این بازی طراحی شده است تا در هر مسابقه احساس متفاوتی داشته باشید. اگر به دنبال یک هیجان تمام عیار هستید و می خواهید یک عنوان بسیار جذاب و سرگرم کننده را در سبک بازی های مسابقه ای و ماشین سواری تجربه کنید، معطل نکنید و همین حالا آخرین ورژن عرضه شده این بازی را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید و نظرتان را در مورد این بازی با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mattel.HWInfiniteLoop را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل