Aerofly FS 2020 20.20.43 - شبیه ساز پرواز Aerofly 2020 اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 997 2020-10-11 20:31:16

Aerofly FS 2020 v20.20.43 – بازی گرافیکی و حرفه ای “شبیه ساز پرواز Aerofly 2020” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Aerofly FS 2020 – شبیه ساز پرواز Aerofly 2020 نسخه مخصوص سال 2020 از مجموعه بازی های Aerofly FS می باشد که به وسیله استودیوی بازی سازی IPACS کشور آلمان تهیه و با قیمت 7.99 دلار به مرحله انتشار رسیده است. این استودیو پیش از این نیز بازی های دیگری دقیقاً در همین زمینه معرفی کرده بود که بازی گرافیکی Aerofly 2 Flight Simulator یکی از آن ها می باشد. در ظاهر و حتی در نوع نام گذاری ها نیز تفاوت خاصی بین بازی های این استودیو با یکدیگر دیده نمی شود اما واقعیت این است که این تفاوت ها بیشتر در بخش های داخلی بازی پیاده سازی شده اند. برای مثال در بازی Aerofly FS 2020 به خاطر جدیدتر بودن بازی، توسعه دهندگان فرصت بیشتری برای طراحی و بازسازی مدل های هواپیماهای جدید را داشتند و این بازی از این نظر تکامل یافته تر است. بازی Aerofly FS 2020 یکی از خوش ساخت ترین و واقع گرایانه ترین شبیه سازهای پرواز با مدل های واقعی هواپیماها و جت ها است که در این بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. شاید در نگاه اول جزئیات گرافیکی خارق العاده این بازی را باور نکنید اما باید گفت که این بازی با مدرن ترین موتورهای بازی سازی تهیه شده و حقیقتاً گرافیک بسیار عالی دارد. البته سیستم جذابی در این طراحی ها به کار برده شده است تا با بهینه سازی خودکار، گرافیک بازی در دستگاه های ضعیف تر کاهش پیدا کند. اما با این حال تجربه کامل از یک بازی گرافیکی در Aerofly FS 2020 برای هر بازیکنی قابل لمس است. در کنار این جزئیات گرافیکی بالا، قابلیت اجرای بازی را نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز دلیل دیگری برای نامیدن Aerofly FS 2020 به عنوان یک بازی بسیار جذاب و حرفه ای است.

 

Aerofly FS 2020

 

در بازی Aerofly FS 2020 به نقل از سازندگان بازی با بهینه سازی های متعدد و ویژگی های بیشتری عرضه شده است. این بازی یک عنوان شبیه ساز از پرواز با هواپیماهای مختلف است و تلاش سازندگان ساخت یک بازی واقع گرایانه و حرفه ای است. به محض شروع بازی، بخش آموزشی شروع می شود و شما می توانید نحوه کلی بازی را در این بخش یاد بگیرید. اما با این حال کلیت بازی همچنان نیاز به تسلط بالای شما خواهد داشت. بعد از این بخش می توانید بخش مأموریت های بازی را انجام داده و مراحل بازی را یکی پس از دیگری انجام دهید. می توانید انواع و اقسام هواپیماهای مسافربری، تفریحی، هلیکوپتر و یا حتی جت های جنگی را در این بازی تهیه کرده و تجربه پرواز با هرکدام را داشته باشید. هر مدل هواپیما ویژگی مخصوص به خود را دارد و به پرواز درآوردن هر یک از آن ها نیاز به توجه به نکات مخصوصی دارد. در مجموع 22 مدل هواپیمای مختلف از جمله Boeing 777 و Airbus A320 در این بازی طراحی شده اند. همه هواپیماهای موجود در بازی Aerofly FS 2020 دقیقاً از روی مدل های واقعی هواپیماها طراحی شده اند. حتی در این بازی خطوط هواپیمایی جهانی را نیز می توانید تجربه کنید. شما همچنین می توانید در بیش از 200 فرودگاه متنوع در نقاط مختلف جهان اقدام به تیک آف یا فرود کنید. کلیت این بازی طبق اصول فیزیکی طراحی شده است و از این لحاظ نباید انتظار یک بازی آسان داشته باشید و باید دقیقاً مثل یک خلبان واقعی، اقدام به پرواز با این هواپیماها کنید. بازی Aerofly FS 2020 را می توانید همینک به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دریافت کنید. این بازی تا به امروز توانسته به امتیاز 4.0 از 5.0 دست پیدا کند.

توجه : بازی فقط برروی دستگاه های ARM64 با اندروید +8.0 نصب می شود.

تغییرات نسخه ی v20.20.43 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.aerofly.aeroflyfs2020 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.