A 60 Parsecs! 1.1.4 - بازی ماجراجویانه متفاوت "60 پارسک" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 880 2022-05-10 19:30:23

A 60 Parsecs! v1.1.4 – بازی ماجرایی جذاب “60 پارسک” برای دستگاه های اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (افزایش آب و موادغذایی کنسرو شده بجای کاهش)
تست شده با اجرای آفلاین

A 60 Parsecs نام و عنوان یک بازی ماجراجویانه بسیار سرگرم کننده و منحصر به فرد از استودیوی لهستانی Robot Gentleman یعنی سازنده بازی محبوب و پرطرفدار A 60 Seconds Atomic Adventure می باشد که با قیمت 3.99 دلار برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. این بازی ابتدا برای کامپیوترهای خانگی به انتشار رسید و سپس نسخه اندرویدی آن با همان ویژگی های دوست داشتنی هم تولید شد. بازی A 60 Parsecs در حقیقت دنباله ای متفاوت از بازی A 60 Seconds Atomic Adventure است و ویژگی های کلی این دو بازی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. استودیوی Robot Gentleman به خوبی از محبوبیت بازی اول استفاده کرد و یک بازی دیگر در این سبک تولید کرد. در عنوان A 60 Seconds Atomic Adventure ماجرا به یک حادثه مرگبار اتمی مربوط می شد. طبق داستان آن، بعد از برخورد یک بمب اتمی شما در نقش شخصیت اصلی بازی که Ted نام داشت، 60 ثانیه فرصت داشتید تا به سراغ خانواده او رفته و آن ها را نجات دهید. این 60 ثانیه چالشی مرگبار و تکرار نشدنی برای این شخصیت بود. حالا در بازی A 60 Parsecs نیز شرایطی مشابه اما این بار نه در کره زمین، بلکه در کهکشان در انتظار شماست! شما در بازی 60 پارسک در نقش گروهی از فضانوردان هستید که در یک ایستگاه فضایی مشغول تحقیق و پژوهش هستند که ناگهان انفجاری اتمی در فضا رخ می دهد و باعث نابود شدن تقریباً همه ایستگاه های فضایی و حتی چندین سیاره می شود. شما 60 ثانیه فرصت دارید تا از این ایستگاه فضایی فرار کنید! اما این فرار آن قدرها هم ساده نیست. شما باید در این مدت زمان کوتاه شخصیت های مختلف بازی و یا آیتم های مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن ها را با خود به سمت شاتل اضطراری ببرید.

 

A 60 Parsecs

 

در بازی A 60 Parsecs این 60 ثانیه اهمیت زیادی دارد. بعد از اینکه به موقع به شاتل برسید می توانید به نقطه امن (البته فعلاً!) دست پیدا کنید. بعد از آن شما وارد کهکشان شده و یک سفر بسیار سخت، عجیب و متفاوت را تجربه می کنید تا بتوانید خود را به یک سیاره قابل سکونت برسانید. این روند جالب بازی نیاز به مدیریت صحیح بازیکنان دارد. آیا می توانید این شاتل فضایی را در یک سیاره دیگر فرود آورده و دنیای پسا آینده ای جدیدی آغاز کنید؟! بازی A 60 Parsecs از لحاظ طراحی ها و همچنین از نظر سبک گیم پلی دقیقاً مثل بازی قبلی این استودیو می باشد. همه چیز در این بازی به صورت نقاشی های دستی طراحی شده اند و خبری از مدل سازی ها و انیمیشن های سه بعدی و گرافیکی نیست. اما این طراحی ها به قدری جالب و فانتزی هستند که حسابی شما را به وجد بیاورند. کلیت بازی اگرچه ماجرایی هولناک را بازگو می کند، اما روند جالب آن و استفاده از عناصر طنزآمیز مثل شخصیت های مضحک، این بازی را از حالت جدی درآورده و بیشتر آن را شبیه به یک بازی تفننی و خنده دار کرده است. با این حال باید گفت که A 60 Parsecs تجربه ای کاملاً جدید برای شما خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید یک بازی متفاوت و دوست داشتنی را تجربه کنید همین حالا آخرین آپدیت بازی 60 پارسک را به صورت خریداری شده و تست شده از سرورهای اندروید دانلود کرده و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. A 60 Parsecs تا به امروز توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را به دست بیاورد. به عنوان یک توضیح تکمیلی باید گفت، پارسک (Parsec) یک واحد سنجش مسافت در علم ستاره شناسی است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.RobotGentleman.sixtyParsecs.mobile را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل