World Robot Boxing 2 1.9.101 - بوکس جهانی ربات ها 2 اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1051 2021-11-26 20:31:03

World Robot Boxing 2 v1.9.101 + Mod – بازی اکشن “بوکس جهانی ربات ها 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (منوی تقلب دارد – پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

World Robot Boxing 2 – بوکس جهانی ربات ها 2 نام یک عنوان مبارزه ای دیگر با محوریت ربات های قهرمان از استودیوی انگلستانی Reliance Big Entertainment می باشد که به دنبال موفقیت بازی های دیگر این توسعه دهنده مثل Ultimate Robot Fighting ، Drone Shadow Strike ، Monster Truck Racing ، Real Steel Boxing Champions ، WWE Mayhem و چند بازی دیگر تولید و به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. عنوانی که قصد داریم در این مطلب از سایت اندروید خدمت شما معرفی کنیم نیز مثل چند بازی دیگر این شرکت بازی سازی در رابطه با مبارزه و نبرد بین ربات ها است. اینکه چرا Reliance Big انقدر به این سبک خاص علاقه دارد و تا کنون چندین بازی بسیار مشابه تولید کرده مشخص نیست اما با این سیاست عجیب باید گفت که این استودیو به دنبال تبدیل شدن به تنها شرکت بازی سازی فعال و معتبر در این زمینه تبدیل شود تا این سبک از بازی ها را به انحصار خود در بیاورد. کاربران و مخاطبین این بازی ها نیز علاقه خاصی به آن ها نشان داده اند و این نیز می تواند دلیل دیگری برای توسعه بیشتر این سبک انحصاری باشد. بازی World Robot Boxing 2 نیز قرار است میراث این بازی ها را دنبال کرده و با ویژگی های جذاب و جدید خود، بازیکنان سراسر دنیا را بیش از پیش به وجد بیاورد. در این بازی همانطور که خیلی واضح از نامش مشخص است، شما باید به رقابت های جهانی بوکس ربات ها رفته و در مبارزات تن به تن با دیگر حریف ها به مبارزه بپردازید و برای برنده شدن در هر رقابت تلاش کنید. سبک و سیاق بازی کاملاً از دسته بازی های مبارزه ای است و در آن فقط باید تمرکز خود را روی رقابت های مبارزه ای با مشت و لگد بگذارید.

 

World Robot Boxing 2

 

ماجرای بازی World Robot Boxing 2 در آینده ای نه چندان دور رقم می خورد. جایی که با پیشرفت تکنولوژی، بشریت اقدام به ساخت ربات های هوشمند کرده است و رقابت های سهمگینی برای مبارزه بین آن ها فراهم کرده است. این سرگرمی جدید طرفداران بسیاری دارد و حالا به یکی از جذاب ترین رخدادهای ورزشی دنیا تبدیل شده است. به همین خاطر تورنومنت ها و رقابت های جهانی زیادی برای این مبارزات در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها و درواقع مهم ترین آن ها رقابت های قهرمانی جهانی بوکس ربات ها است که در حال برگذاری است. شما باید ربات خود را انتخاب کرده و به این رقابت ها پا بگذارید و با دیگر ربات ها به نبرد بپردازید تا به مراحل بالاتر رفته و در نهایت برای قهرمان شدن تلاش کنید تا ربات خود را به قدرتمندترین ربات دنیا تبدیل کنید. در World Robot Boxing 2 می توانید در یک رقابت بسیار مهیج در مقابل حریف خود به مبارزه بپردازید و تجربه ای بسیار شگفت انگیز و هیجان انگیز را داشته باشید. از جمله ویژگی های بارز این بازی گرافیک بسیار حرفه ای و مدل سازی های تماماً سه بعدی آن است که آن را شبیه به بازی های کنسولی کرده است. شما می توانید از انواع و اقسام کومبوها و فنون مختلف استفاده کنید. در World Robot Boxing 2 چندین ربات و قهرمان متنوع وجود دارند که هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را دارند. شما باید ببینید ویژگی های کدام یک از این ربات ها را بیشتر می پسندید و آن ربات به خصوص را انتخاب کنید. این بازی جذاب و سرگرم کننده و بسیار اکشن را می توانید همین حالا به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده آن از اندروید دانلود کنید و یک بازی مبارزه ای خیلی جذاب را روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید.

نکات مهم :

این بازی در حال حاضر به صورت Pre-register در گوگل پلی عرضه شده است و هنوز نسخه نهایی آن منتشر نشده است؛ بنابراین ممکن است این بازی روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.
نسخه مود شده موجود برای این بازی ممکن است به خاطر آنلاین بودن بازی از کار افتاده و یا باعث مسدود شدن حساب کاربری شما شود.
به خاطر ویژگی های گرافیکی و حجم نسبتاً بالا، توصیه می شود این بازی را فقط روی دستگاه های قدرتمند از لحاظ سخت افزاری اجرا کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.reliancegames.world.robot.boxing.wrb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.