دانلود THE LAST REMNANT Remastered 1.0.2 - بازی آخرین بقایا


بازی اندروید, ماجراجویی, 748 2021-05-01 00:45:22

THE LAST REMNANT Remastered v1.0.2 – بازی گرافیکی و نقش آفرینی “آخرین بقایا” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 19.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

THE LAST REMNANT Remastered – آخرین بقایا (نسخه ریمستر شده) عنوان یکی از بازی های قدیمی و پرطرفدار کمپانی SQUARE ENIX Co.,Ltd. می باشد که به خاطر ساخت و انتشار سری بازی های FINAL FANTASY به محبوبیت جهانی رسیده است. بازی THE LAST REMNANT نیز یک بازی ساخته شده از روی عناوین فاینال فانتزی است و ویژگی های کلی آن از روی همین بازی ها الگوبرداری شده است. این بازی برای اولین بار در سال 2008 برای پلتفرم پی سی منتظر شده بود و حالا بعد از نزدیک به 12 سال، کمپانی اسکوآرانیکس تصمیم به ساخت و انتشار نسخه پورت شده آن مخصوص سیستم عامل اندروید کرده است و ما نیز به محض انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده و کامل آن با قیمت بالای 19.99 دلار را تهیه و برای شما عزیزان و طرفداران بازی های نقش آفرینی آماده کرده ایم. این نسخه از بازی THE LAST REMNANT همانطور که در انتهای عنوان آن مشخص است، نسخه ریمستر شده از این بازی است که گرافیک بهینه سازی شده دارد و گیم پلی آن نیز با آخرین تکنولوژی ها و موتورهای بازی سازی بهبود بخشیده شده است. حالا می توانید این بازی را که مدت هاست بازیکنان منتظر آن بودند را این بار روی موبایل اندرویدی خودتان تجربه کنید و یک عنوان فوق العاده جذاب، گسترده و حجیم را تجربه کنید. این بازی زیبا به جز طراحی های شگفت انگیزی که دارد، داستانی جذاب و خاص را نیز بازگو می کند. ماجراهای این بازی به دنیایی خیالی و افسانه یا مربوط است. سنگ ها و اجسامی عجیب شروع به ظاهر شدن در سرزمین های مختلف می کنند. این اجسام توانایی های خاصی داشته و قدرت های ماورایی زیادی دارند که انسان های زیادی را به سمت خود جذب کردند. هیچکس نمی داند این اجسام از کجا و به چه دلیل به زمین آمده اند. طمع انسان ها برای بهره وری از قدرت این اجسام و انحصارطلبی آن ها باعث ایجاد یک نزاع بزرگ می شود و این نزاع کم کم به یک جنگ غیرقابل کنترل تبدیل می شود که صد ها سال به طول می انجامد. حالا هزاران سال بعد، داستان جدیدی آغاز می شود و شما قرار است در نقش قهرمان اصلی داستان این ماجرا را دنبال کرده و ماجرای جنگی که هزاران سال پیش باعث نابود شدن سرزمین های زیادی شده را دنبال کنید.

برخی از ویژگی های THE LAST REMNANT Remastered اندروید :

  • نسخه ریسمر شده و بازسازی شده بازی اصلی THE LAST REMNANT در سال 2008
  • طراحی های شگفت انگیز و کاملاً سه بعدی
  • گرافیک عالی با جزئیات بسیار زیاد
  • تجربه یک بازی منحصر به فرد و شبیه به بازی های کنسولی
  • سبک نقش آفرینی و جهان باز به صورت سوم شخص
  • داستان حماسی و افسانه ای
  • شخصیت پردازی های متعدد
  • امکان تغییر روند داستان بازی با انتخاب دیالوگ ها
  • طراحی جالب سیستم مبارزاتی
  • امکان استفاده از انواع سلاح ها و آیتم های جنگی
  • قابلیت شخصی سازی و سفارشی کردن بخش های متنوع

THE LAST REMNANT Remastered یکی از عناوین پرطرفدار و بسیار خوش ساخت اندرویدی است که به خاطر ویژگی های بسیار حرفه ای، بیشتر شبیه به یک بازی کنسولی گرافیکی است تا یک بازی موبایلی ساده و همین مسئله باعث می شود تا این بازی فقط برای پرچم داران و موبایل های قدرتمند قابل اجرا باشد. این بازی با اینکه قیمت بالایی دارد تنها در چند روز پس از انتشار بیشتر از 500 بار در گوگل پلی خریداری شد و به امتیاز 4.1 از 5.0 دست پیدا کرد. اندروید نسخه کامل و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و رایگان برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید خیلی راحت آن را با یک کلیک دانلود کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود بازی نگاهی به ویدئوی تریلر آن بی اندازید.

توجه: این بازی به شدت حجیم و گرافیکی است و برای اجرا شدن نیاز به سخت افزارهای مناسب و فضای کافی در حافظه داخلی دارد. در ادامه می توانید پیش نیاز اجرای این بازی را مشاهده نمایید :

6 گیگابایت حافظه داخلی
2 گیگابایت حافظه رم
پردازشگر Snapdragon 810 یا قوی تر
اندروید 7.0
دستگاه های arm64-v8a

 

THE LAST REMNANT Remastered

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.square_enix.android_googleplay.thelastremnantremastered را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.