SIMULACRA 2 2.4.1144.353 - بازی شبیه سازی "سیمولاکرا 2" اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 904 2021-04-30 19:30:25

SIMULACRA 2 v2.4.1144.353 – بازی شبیه سازی و جالب “سیمولاکرا 2” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

SIMULACRA 2 – سیمولاکرا 2 عنوان دومین قسمت رسمی از مجموعه بازی های SIMULACRA می باشد که به دنبال موفقیت و محبوبیت قسمت ابتدایی طراحی و توسعه داده شد و با قیمت 4.99 دلار برای پلتفرم های مختلف از جمله سیستم عامل اندروید منتشر شد. اندروید همزمان با انتشار نسخه نهایی این بازی، آن را تهیه و به صورت خریداری شده برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی برای دانلود عرضه کرده است. بازی SIMULACRA 2 با همان زبان طراحی قسمت قبلی، توسط استودیوی بازی سازی Kaigan Games OÜ ساخته شد. این بازی یک عنوان تعاملی جذاب در سبک شبیه سازی است که ماجرایی جنایی، ترسناک و بسیار مرموز را در قالب یک بازی خاص و کم نظیر ارائه کرده است. در این قسمت شما باید یک پرونده قتل را دنبال کنید. داستان بازی به یک اینفلوئنسر جوان به نام مایا مربوط است که یک روز به طرز خیلی عجیبی به قتل می رسد. پلیس به سرعت به محل جرم رفته و سعی می کند تا قاتل را پیدا کند. اما قاتل بسیار حرفه ای بوده و ردپای خاصی به جا نگذاشته است. اما بعد از کمی تحقیق، پلیس ها موبایل این قربانی را پیدا می کنند. در این موبایل اطلاعات زیاد، مرموز و پیچیده ای وجود دارد که تنها راه برای کشف حقیقت هستند. به نظر می رسد این دختر جوان بعد از متوجه شدن اتفاقات عجیب، یک سری ویدئو و اطلاعات مخصوص را در موبایل خود ذخیره می کند. اما مشخص نیست که این فیلم ها توسط خود قربانی گرفته شده اند یا نقشه شوم قاتل برای پیچیده تر کردن این پرونده هستند؟!

 

SIMULACRA 2

 

در SIMULACRA 2 شما قرار است نقش پلیس جنایی را ایفا کنید. شما وظیفه دارید تا با کمک موبایل شخص به قتل رسیده به سرنخ ها دست پیدا کرده و رد قاتل را پیدا کنید. شما باید سرنخ ها و مدارک پیدا شده در صحنه جرم و همچنین اطلاعات موجود در این موبایل را بررسی کرده و سعی کنید حقایق بازی را کشف کنید. برای این کار باید موارد زیادی را بررسی کنید. برای مثال باید از دوستان و نزدیکان مقتول بازجویی کنید و مدارک موجود در موبایل او را با دقت مرور کنید. در کل باید گفت که بخش بزرگی از این بازی از طریق بررسی بخش های مختلف موجود در موبایل این قربانی پیگیری می شود. به نظر می رسد اطلاعات زیادی از این گوشی تلفن همراه حذف شده اند اما شما یک نرم افزار کمکی به نام WARDEN دارید که به شما در بازگردانی فایل های حذف شده کمک خواهد کرد. بازی SIMULACRA 2 از لحاظ طراحی ها بسیار شگفت انگیز است. درست مثل یک فیلم سینمایی، صحنه های مهمی از این بازی به صورت فیلم های واقعی ضبط شده اند. داستان بازی نیز به صورت یک سناریوی غیرخطی روایت می شود. این بازی جذاب با سبکی کاملاً جدید و منحصر به فرد طراحی شده است و مطمئناً الگوی خیلی از بازی های دیگر خواهد شد. اگر به دنبال یک عنوان خاص و منحصر به فرد هستید و از داستان های جنایی و رمزآلود لذت می برید، SIMULACRA 2 را از دست ندهید و همین الآن نسخه خریداری شده و کامل آن را به صورت تست شده از سرورهای اندروید دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این بازی دارای صحنه های خشونت آمیز بوده و انجام آن برای افراد زیر 14 سال توصیه نمی شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.kaigan.simulacra2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل