دانلود Pocket World 3D 2.1.9 - بازی تفننی دنیای جیبی سه بعدی + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 2662 2022-08-19 19:30:19

Pocket World 3D v2.1.9 + Mod – بازی بسیار زیبا و خلاقانه “دنیای جیبی سه بعدی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت + آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pocket World 3D – دنیای جیبی سه بعدی نامی از یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و بسیار خوش ساخت از استودیوی Minimonster game limited هنگ کنگی است که به شکل رایگان تولید و توسعه داده شده است. اندروید تصمیم گرفت تا همزمان با انتشار این بازی برای سیستم عامل اندروید آن را تهیه کرده و به همراه نسخه مود شده آن برای دانلود آماده سازی کند. این بازی با اسم کامل Pocket World 3D – Assemble models unique puzzle در گوگل پلی و در دسته بازی های تفننی در دسترس قرار گرفته است. در این بازی شما باید پازل ها و جورچین های فوق العاده زیبا و خلاقانه سه بعدی را حل کنید. این پازل ها همگی مدل های سه بعدی از سازه های مختلف به ویژه آثار و سازه های ملی و معروف کشورهای مختلف می باشند. سبک و سیاق بازی به ظاهر خیلی ساده است اما استایل فوق العاده عالی و طراحی های گرافیکی با جزئیات زیاد و امکان مشاهده مدل ها به صورت کاملاً 360 درجه، تجربه ای کم نظیر از یک بازی پازلی جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. در بازی Pocket World 3D – Assemble models unique puzzle صد ها مدل از سازه های معروف جهان وجود دارد که هر کدام در یک مرحله منحصر به فرد در مقابل شما به تصویر کشیده می شوند. این مدل ها که از ده ها قطعه متفاوت تشکیل شده اند، در مراحل بازی به صورت تکه های پازلی نامرتب کنار هم قرار دارند. شما باید این قطعات پازل را مثل جورچین درست در جای صحیح خود قرار دهید تا پازل شما تکمیل شود. فراموش نکنید که این پازل ها همگی سه بعدی هستند؛ بناربراین باید به شکل کامل دور و اطراف آن ها را بررسی کنید تا چیزی را از قلم نیندازید! این پازل های جالب در کنار این که شما را حسابی سرگرم کرده و در خیلی از موارد به شدت به چالش می کشانند، به افزایش بهره وری ذهن و قوه تخیل شما کمک شایانی می کنند.

برخی از ویژگی های بازی Pocket World 3D – Assemble models unique puzzle اندروید :

  • طراحی های عالی و بسیار حرفه ای
  • گرافیک HD و مدل سازی های پرجزئیات
  • گیم پلی ساده و مفهومی
  • دارای بخش آموزشی اولیه
  • سبک پازلی و جورچین بسیار سرگرم کننده
  • وجود بیش از 100 پازل مختلف و چالش برانگیز
  • سفر به نقاط مختلف دنیا با بازسازی پازل ها و جورچین ها از روی سازه های معروف جهان
  • قابلیت چرخاندن تصویر و مشاهده مدل ها به شکل کاملاً سه بعدی و 360 درجه
  • امکان اضافه کردن مدل های ساخته شده و سه بعدی به دنیای واقعی با کمک فناوری AR
  • موسیقی متن های شنیدنی و آرامش بخش
  • بهینه سازی شده برای اجرای صحیح و روان روی تبلت ها و موبایل های اندرویدی

Pocket World 3D – Assemble models unique puzzle یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است که برای هر کسی با هر سن و سالی قابل استفاده می باشد. این بازی در عین سادگی چالش برانگیز و فکری خواهد بود. طراحی های شگفت انگیز و خوش ساخت بازی حس بی نظیری از تکمیل بخش های مختلف یک مدل را به شما القا می کند که باعث می شود هیچ وقت از این بازی خسته نشوید! بازی دنیای جیبی سه بعدی تنها در چند روز بیشتر از 500 هزار دانلود به نام خود به ثبت رساند و توانست امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز کسب کند. اندروید مفتخرانه این بازی را به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده آن فراهم آورده است و آن را برای دانلود رایگان به شکل تست شده و سالم تدارک دیده است.

توجه: در اولین اجرای بازی به منظور ثبت اطلاعات Device ID و همچنین ورود به حساب کاربری Google Play Games می بایست اینترنت خود را متصل کنید. بعد از اولین اجرا و به محض ورود به منوی اصلی می توانید اینترنت خود را قطع کنید. در دفعات بعدی نیز نیازی به اتصال مجدد نیست. بدیهی است بخش های آنلاین مثل تماشای تبلیغات به ازای دریافت جوایز نیاز به اینترنت خواهند داشت.

 

Pocket World 3D - Assemble models unique puzzle

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل