CATHERINE THE VAMPIRE 13 - بازی ماجرایی کاترینِ خون آشام


بازی اندروید, ماجراجویی, 774 2019-12-08 02:45:23

CATHERINE THE VAMPIRE v13 – بازی ماجراجویانه و داستانی “کاترینِ خون آشام” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

CATHERINE THE VAMPIRE – کاترینِ خون آشام یک عنوان تأثیرگذار و خوش ساخت دیگر از استودیوی مطرح THIRTEENDAYS کشور روسیه در سبک بازی های ماجرایی و معمایی است که در قالب یک پکیج پولی با هزینه 1 دلار برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و همزمان با انتشار آن، اندروید نیز تصمیم گرفت تا آخرین نسخه رسمی و کامل آن را تهیه و برای دانلود آماده سازی کنید. این استودیو قبل از این هم دو بازی معروف دیگر به نام های SOMEDAY و MARK’S LIFE دقیقاً در همین سبک تولید کرده بود که از قضا با توجه میلیونی بازیکنان در سراسر جهان رو به رو شد. حالا این توسعه دهنده با یک بازی مشابه و متفاوت و بسیار جذاب دیگر به میدان رقابت بازگشته و تصمیم دارد تا باری دیگر طرفداران خود را به وجد بیاورد. این بار این استودیو یک بازی کمی متفاوت تولید کرده و نام را آن از روی نام شخصیت اصلی آن برداشته است. CATHERINE THE VAMPIRE یا کاترینِ خون آشام نام انتخابی این بازی است و همانطور که مشخص است، ماجرای زندگی یک دختر خون آشام به نام کاترین را روایت می کند. دختری که معلوم نیست چرا و چگونه، اما به یک خون آشام تبدیل شده و حالا نزدیک به 500 سال است که در سایه ها زندگی می کند! کاترین به تنهایی در طبقه زیرین یک خانه متروکه زندگی می کند. به خاطر ویژگی های خون آشامی، او فقط شب ها و در تاریکی می تواند به بیرون برود و برای خودش غذا (خون) تهیه کند. این زندگی صدها سال است که برای او تکرار شده و هیچ چیز جدیدی در زندگی این دختر وجود ندارد. اما با این حال او به اجبار هم که شده این وضعیت را تحمل می کند و نا امیدانه به دنبال راهی برای نجات است.
 
CATHERINE THE VAMPIRE
 
در بازی CATHERINE THE VAMPIRE شما در نقش این دختر خون آشام باید زندگی روزمره او را از نگاهی دیگر ببینید و زندگی مخفیانه و دراماتیک یک خون آشام را تجربه کنید. تنها چیزی که کاترین به آن دلخوش است، حضور یک گربه است که دوست او می باشد. او طی این صدها سال چندین گربه داشته و برایش سخت است که باز هم به یک گربه دیگر دل ببندد و او را هم از دست بدهد. به همین خاطر او اسمی برای گربه ها انتخاب نمی کند. در CATHERINE THE VAMPIRE وظیفه شما این است که زندگی روزمره شخصیت اصلی را دنبال کنید و رمز و رازهای خاص او را کشف کنید. بازی در سبک دو و نیم بعدی و از نمای رو به رو دنبال می شود. شما می توانید شخصیت اصلی را به سمت راست یا چپ حرکت دهید و با دکمه مربوطه به تعامل با آیتم ها بپردازید. جزئیات ماجرایی و دیالوگ های زیادی در بازی کاترینِ خون آشام وجود دارند که اگر به همه آن ها به درستی دقت کنید می توانید اسرار مخفی بازی را بهتر درک و کشف کنید. این بازی تحسین برانگیز با طراحی هایی تاریک، مرموز و معمایی ساخته شده اند تا بازیکنان بتوانند اتمسفر قوی بازی را درک کرده و خود را به خوبی جای کاراکتر بازی قرار دهند. از لحاظ داستانی این بازی حفره های زیادی دارد که می توانند با دیدگاه و نگرش هر بازیکن به شکل خاصی پر شوند. از این لحاظ باید به سازنده بازی تبریک گفت چون کلیت داستان در عین سادگی پیچیدگی های خاصی دارد و شروع و پایان بازی دارد و به همین خاطر هر بازیکن می تواند برداشت خاصی از آن داشته باشد. CATHERINE THE VAMPIRE همینک به صورت تست شده و رایگان از سرورهای اندروید آماده دریافت می باشد. اگر به دنبال یک ماجراجویی جالب هستید و می خواهید زندگی یک خون آشام تنها را تجربه کنید، این بازی زیبا و داستانی را از دست ندهید.
تغییرات نسخه ی v13 :
* بهبود و افزایش تکسچرهای گرافیکی
* بهینه سازی های جزئی
* بهبود عملکرد اجرایی بازی در بعضی دستگاه ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.THIRTEENDAYS.CatherineTheVampire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.