BitLife - Life Simulator 3.2.12 - بازی بیت لایف-شبیه ساز زندگی + مود 


بازی اندروید, شبیه سازی, 6743 2022-08-13 01:30:29

BitLife – Life Simulator v3.2.12 + Mod – بازی بیت لایف – شبیه ساز زندگی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ذکر شده بالای جعبه دانلود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

BitLife – Life Simulator – بیت لایف – شبیه ساز زندگی یک بازی سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Candywriter, LLC برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است. این بازی بسیار با کیفیت و خوش ساخت است و به لطف گیم پلی فوق العاده و البته ساده اش توانسته در مدت بسیار کوتاهی نظر بسیاری از گیمر ها در سراسر جهان را به خود جلب کند و با بیش از 10.000.000 نصب فعال به یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید تبدیل شود! بنابراین اگر شما هم می خواهید قبل از مرگ تان به یک شهروند نمونه تبدیل شوید و تمام تصمیمات درست را در زندگی خود بگیرید پیشنهاد می کنیم BitLife – Life Simulator را از دست ندهید. در این بازی می توانید با مرد یا زن رویا های خود ازدواج کنید، فرزند داشته باشید، و شغل خوبی برای خود انتخاب کنید. یا شاید بخواهید به همسر تان خیانت کنید و رابطه مخفی داشته باشید، خلافکار شوید، قاچاق کنید، به زندان بروید، آشوب به پا کنید. همه چیز به شما بستگی دارد. این بازی سراسر تصمیماتی است که شما اتخاذ می کنید. این تصمیمات را باید از میان منو هایی که برایتان به نمایش گذاشته می شوند اتخاذ کنید و نتیجه آنها را ببینید. با شروع بازی به صورت تصادفی در یک کشور به دنیا می آیید و پدر و مادری دارید که وظیفه بزرگ کردن تان را به عهده دارند. به عنوان یک نوزاد، در ابتدا نمی توانید آنچنان با دنیا تعامل داشته باشید و تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید. رفته رفته که سن و سال تان زیاد می شود تعامل با دنیا هم بیشتر می شود. از ۴ سالگی می توانید با پدر و مادر تان صحبت کنید و از آنها پول بخواهید. در شش سالگی می توانید به مدرسه بروید و در سنین بالا تر می توانید به باشگاه بروید، گواهی نامه بگیرید، به سینما بروید، به کتابخانه بروید، یوگا و مدیتیشن کنید، مسافرت بروید. در این میان هم ممکن است در مکان هایی مثل سینما و کتابخانه با فردی آشنا شوید و او را به کافی شاپ دعوت کنید و یک رابطه عاشقانه را شروع کنید.

 

BitLife - Life Simulator

 

همچنین در بازی BitLife – Life Simulator در سن ۱۸ سالگی بیشتر فعالیت ها آزاد می شوند. به عنوان مثال می توانید شغل های آبرومندانه انتخاب کنید و خلبان، آتش نشان، دکتر، و معلم شوید و یا شغل های وقیح انتخاب کنید و دزدی های بزرگ انجام دهید، جیب بری کنید، خفت گیری کنید، افرادی که می شناسید را به قتل برسانید یا فردی را برای قتل انتخاب کنید که نمی شناسید. ضمناً چگونگی انجام قتل، جیب بری، دزدی، معلمی، خلبانی، پزشکی و دیگر تصمیمات هم به عهده شماست و انتخاب هر کدام از آنها نتایج و سناریو های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. در کنار تمام این موارد حتی می توانید جراحی پلاستیک روی خود انجام دهید و همه چیز را تغییر دهید. بعضی تصمیمات مثل جراحی پلاستیک یا مسافرت نیازمند هزینه است و این هزینه در طول بازی از طریق شغل تان یا برخی فعالیت هایی که در بازی به شما پیشنهاد می شود تامین خواهد شد. روی هم رفته این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده دارای ویژگی های جالب توجه و مثبت بسیار زیادی است و بدون شک تجربه ای بی نظیر را به ارمغان خواهد آورد. مکانیزم بازی به راحتی قابل یادگیری می باشد و کنترل ها آسان هستند اما برای انجام دادن بازی نیاز است کمی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. BitLife – Life Simulator امتیاز 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تنها با یک کلیک این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

توجه : فایل نصبی apks با برنامه مدیر فایل زد آرشیور نصب می شود – از حالت فشرده خارج کنید و روی پکیج داخل فایل زیپ کلیک کنید تا نصب آغاز گردد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل