caRRage september2 - بازی اکشن گرافیکی ماشین های خشمگین + مود


بازی اندروید, اکشن, 697 2019-12-13 02:45:23

caRRage vseptember2 + Mod – بازی اکشن و مسابقه ای “ماشین های خشمگین” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

caRRage – ماشین های خشمگین (خشم ماشین ها) نام یک بازی بسیار زیبا، خوش ساخت و فوق العاده مهیج در سبک اکشن از دسته بازی های مسابقه ای و ماشین سواری است که به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. این بازی را استودیوی اوکراینی Velcro Games تولید و منتشر کرده است و اندروید نیز به محض آماده سازی نسخه کامل این بازی به همراه نسخه مود شده انحصاری اش، آن را برای دانلود به صورت رایگان و تست شده فراهم کرده است. ماهیت و کلیت این بازی از روی فیلم سینمایی Mad Max Fury الگوبرداری شده است و ماجراها و تم آن دقیقاً شبیه به محتوای این فیلم است. درست مثل فیلم مدمکس که داستان آن در دل کویر برگذار می شد و ماشین های خشن در آن حضور داشتند، در caRRage نیز شاهد حضور ماشین های خشمگین هستیم. درواقع تم اصلی این بازی به نوعی یک آخرالزمان است که در آن نبردها و جنگ بین انسان ها به نبردهای ماشینی تبدیل شده است. حالا شما باید در نقش یکی از این راننده ها پا به مسابقاتی مرگبار گذاشته و برای پیروز شدن در دنیایی بسیار خشن تلاش کنید. وظیفه شما این است تا ماشین خود را انتخاب کرده و در رقابت هایی بسیار نفس گیر و تنگاتنگ با دیگر بازیکنان مسابقه دهید و آن ها را از میدان به در کنید. این کار ساده نخواهد بود؛ پس حسابی آماده باشید تا با یک بازی هیجان انگیز به چالش کشیده شوید.
 
caRRage
 
در بازی caRRage می توانید از بین 9 خودروی مختلف از جمله ماشین های سواری و ون های ارتقاء یافته، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کسب پیروزی در مسابقات و به دست آوردن پول امکان تهیه مدل های بهتر نیز فراهم می شود. اما چیزی که caRRage را جذاب و خاص کرده بخش بروزرسانی ها و ارتقاء این خودروها است. ده ها آیتم و چندین نوع اسلحه مختلف در این بازی وجود دارند که می توانید از آن ها در بهتر کردن ماشین خود بهره مند شوید و خودروی معمولی خود را به یک ماشین جنگی همه چیز تمام تبدیل کنید. برای مثال می توانید انواع موشک یا مین های انفجاری را روی ماشین خود تعبیه کنید و یا اطراف آن را با زره های جنگی و ابزارهای خاص برای نبرد با دیگران بپوشانید. بازی caRRage دارای 3 مد مختلف مسابقات است که هر کدام ویژگی و هیجان مخصوص به خود را دارند. بازی ماشین های خشمگین از طراحی های کاملاً سه بعدی با گرافیک عالی و پرچزئیات بهره برده است. این طراحی ها بسیار عالی هستند و افکت های جذاب مثل انفجارها و دیگر افکت های تصویری نیز در این بازی وجود دارند که جذابیت خیلی زیادی به آن بخشیده اند. قابلیت های فراوانی در بخش تنظیمات بازی نیز تعبیه شده است. برای مثال می توانید نوع کنترل های بازی را در مدل های مختلف تعیین کنید. در کل باید گفت که این بازی با توجه به حجم نسبتاً مناسبی که دارد، ویژگی های خیلی چشم گیری نیز به بازیکنان ارائه می کند. اندروید این بازی جذاب، مهیج و سرگرم کننده را به همراه نسخه مود شده انحصاری آن تهیه کرده و برای شما عزیزان آماده کرده است. همچنین باید گفت که این بازی توسط ما کاملاً تست شده و بدون مشکل اجرا شده است.
تغییرات نسخه ی vseptember2 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.novagames.alphacarrage را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.