دانلود Disorder 1.3 b23 - بازی اکشن-ماجرایی فوق العاده "آشوب" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1175 2021-03-20 05:15:16

Disorder v1.3 – بازی اکشن و جنگی بسیار زیبای “آشوب” برای دستگاه های اندروید
عنوانی گرافیکی و خارق العاده خوش ساخت از استودیوی مشهور NetEase Games
تست شده با اجرای آنلاین

Disorder – آشوب نام یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک اکشن – ماجرایی است که توسط شرکت مطرح NetEase Games تولید و منتشر شده است. این استودیو تا کنون چندین بازی زیبا و حرفه ای در سبک بازی های بتل رویال منتشر کرده است که FortCraft ، LifeAfter ، Cyber Hunter ، Ride Out Heroes ، Super Mecha Champions و Identity V از جمله معروف ترین آن ها می باشند. ویژگی اصلی تقریباً همه بازی های این توسعه دهنده طراحی های بی نظیر آن ها است. بازی های نت ایز معمولاً یک پله از سطح رایج بازی های موبایل بالاتر هستند و حقیقتاً جزو برترین بازی های موبایلی از این لحاظ هستند. گرافیک و جزئیات طراحی در این بازی ها کمی از بازی های خوش ساخت کنسولی ندارد. همچنین این بازی ها همگی قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه نیز هستند و این یعنی تجربه ای فوق العاده از یک گیم پلی روان که در کمتر بازی موبایلی می توانید تجربه کنید. در این مطلب می خواهیم یک بازی دیگر با همین ویژگی ها را معرفی کنیم. بازی Disorder یک عنوان دیگر از این شرکت قوی می باشد که با همان زبان طراحی های همیشگی اما با ویژگی های خاص عرضه شده است. بازی Disorder یا آشوب (بی نظمی) یک عنوان اکشن و بسیار گرافیکی است که در اولین نگاه شما را یاد بازی های سطح بالای کامپیوتری خواهد انداخت. این بازی در سبک بازی های بتل رویال گروهی عرضه شده است و نبردهای گروهی را به بهترین شکل بازسازی کرده است تا بتوانید از انجام آن حسابی به وجد بیائید. مثل بیشتر بازی های این استودیو، ماجرای بازی Disorder نیز در آینده رخ می دهد. آینده ای که به آشوب های سهمگین بین گروه های مختلف نظامی منجر شده است و هر گروهی به دنبال دست یافتن به قدرت است.

 

Disorder

 

در بازی Disorder داستان در سال 2030 میلادی اتفاق می افتد. دنیا به آشوب کشیده شده و بی نظمی در نقاط مختلف کره زمین بی داد می کند. دیگر دولت ها قادر به کنترل چیزی نیستند و حالا گروه ها و احزاب نظامی هستند که به دنبال قدرت بر همه کشورها هستند. شما در نقش یکی از همین مبارزین هستید که باید برای بقای خود تلاش کند. شما مجبور هستید برای زنده ماندن دیگران را از بین ببرید در غیر این صورت قربانی این آشوب و بی نظمی خواهید شد. بازی به صورت گروهی و آنلاین دنبال می شود. شما باید شخصیت مورد نظر خودتان را از بین شخصیت های بازی انتخاب کرده و آن را ارتقاء دهید. انواع و اقسام سلاح ها و تجهیزات جنگی در بازی Disorder وجود دارد. درست مثل خیلی از بازی های مشابه، می توانید منابع و آیتم های مختلف را در داخل بازی پیدا کرده و یا از دشمنان غارت کنید. بازی به شکل عناوین جهان باز طراحی شده است و شما می توانید در نقشه هایی بزرگ به اطراف حرکت کرده و گشت و گذار کنید. اما باید بدانید که دشمنان ممکن است در هر نقطه ای حضور داشته باشند. همچنین فراموش نکنید که یکی از رمزهای اصلی موفقیت در بازی Disorder توجه به فعالیت های گروهی است. بنابراین گروهی که به صورت تیمی فعالیت کند شانس بسیار بیشتری برای پیروزی دارد. آیتم ها و آپگریدهای داخل بازی بسیار متنوع و گسترده هستند و از طریق آن ها می توانید کاراکتر خود را تا چندین سطح ارتقاء دهید. این بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی مثال زدنی عرضه شده است و به همین خاطر حجم نهایی آن نیز حجمی زیاد است. در صورت تمایل می توانید بعد از مشاهده تصاویر اسکرین شات و یا ویدئوی تریلر بازی، همین الآن آخرین آپدیت آن را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.disorder را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.