Clash of Kings 2 0.0.110.1958 - بازی نبرد پادشاهان 2 اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 605 2019-12-03 02:30:20

Clash of Kings 2 v0.0.110.1958 – بازی استراتژیکی و خوش ساخت “نبرد پادشاهان 2” برای اندروید
قسمت دوم از سری بازی های Clash of Kings محصول شرکت مطرح Elex
تست شده با اجرای آنلاین

Clash of Kings 2: Rise of Dragons – نبرد پادشاهان 2: ظهور اژدهایان نام قسمت دوم از مجموعه Clash of Kings که یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین بازی های استراتژیکی چند سال اخیر است می باشد که مثل قسمت اول توسط شرکت بازی سازی Elex تولید و توسعه داده شده است. اگرچه قسمت اول این بازی به یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی آنلاین تبدیل شد، اما همه می دانیم که احتمالاً دلیل این محبوبیت تقلید حساب شده از روی بازی Clash of Clans بود. حالا قسمت دوم از این مجموعه نیز منتشر شده که تغییرات بسیاری در آن صورت گرفته است. اما همانطور که در ساخت قسمت اول یک تقلید بزرگ کپی برداری شده بود، در قسمت دوم نیز این کار تکرار شده است. بازی Clash of Kings 2: Rise of Dragons با یک تقلید تمام عیار از سریال معروف Game of Thrones تولید شده است. در این بازی اژدهایان زیادی وجود دارند و بخش مهمی از آن هستند و صاحب آن ها یک زن (دقیقاً شخصیتی مثل دنریس تارگرین در گیم آف ترونز) می باشد که برای دستیابی به تاج و تخت پادشاهی تلاش می کند. شرکت Elex از نام “دنیای اژدها” برای معرفی این نسخه استفاده کرده است و مستقیماً به این موضوع اشاره می کند که این بازی تماماً به وجود این موجودات مرتبط است. به هر حال از لحاظ داستانی باید گفت که بازی نبرد پادشاهان 2 یک تقلید از عناوین دیگر است و هیچ چیز خاصی در این بخش ندارد. البته نباید فراموش کنیم که معمولاً اغلب بازی های مشابه در این سبک نیز به همین صورت هستند و داستان و محتوای ماجرایی خاصی ندارند. به نظر می رسد استودیوی Elex از شهرت گیم آف ترونز به نفع خودش استفاده کرده است.
 
Clash of Kings 2: Rise of Dragons
 
در بازی Clash of Kings 2: Rise of Dragons شما به دنیایی باستانی و تاریخی سفر می کنید. جایی که انسان ها در کنار اژدهایان با یکدیگر زندگی می کنند. حتی پادشاه ها نیز هرکدام اژدهای مخصوص خود را دارند. شما در نقش یک پادشاه هستید و وظیفه شما توسعه دادن به شهر کوچک خود و تبدیل کردن آن به یک امپراطوری است. برای این کار راهی جز کمک گرفتن از اژدهایان ندارید. باید آن ها را پرورش دهید، نژادهای مختلف آن ها را پیدا و جمع آوری کنید، آن ها را ترتیب کنید و یک ارتش از اژدهایان بسازید. با ورود به بازی شما به سرزمینی بزرگ وارد می شوید. جایی که 7 پادشاهی (باز هم تقلیدی دیگر از گیم آف ترونز) در آن وجود دارد. شما باید تلاش کنید به تخت پادشاهی اصلی دست پیدا کرده و دیگر پادشاهی ها را به سلطه خود در بیاورید. برای محقق سازی این مورد باید با استراتژی های هجومی و دفاعی خودتان را آماده کنید. می توانید از انواع و اقسام ساختمان ها، پدافندهای دفاعی و سربازان و نیروهای مختلف استفاده کنید. منابع و آیتم های با ارزش زیادی در طول بازی وجود دارند که می توانید آن ها را کشف کنید. مراقب دشمنان نیز باشید. آن ها در گوشه و کنار این نقشه حضور دارند و ممکن است خیلی ناگهانی به پایگاه شما حمله کرده و شما را نابود کنند. Clash of Kings 2: Rise of Dragons ویژگی های جالب خود را در کنار طراحی های خوب گرافیکی عرضه کرده است. همچنین گیم پلی فانتزی و استراتژیکی این بازی نیز به نوبه خود قابل توجه است. ما در اندروید، آخرین نسخه رسمی و تست شده این بازی را برای دانلود شما عزیزان فراهم کرده ایم.
تغییرات نسخه ی v0.0.110.1958 :
* برطرف سازی چندین باگ.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.elex.nextgp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل