دانلود Mental Hospital VI - Child of Evil 1.04 - بیمارستان روانی 6


بازی اندروید, اکشن, 981 2020-02-12 03:30:18

Mental Hospital VI – Child of Evil v1.04 – بازی ترسناک “بیمارستان روانی 6” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 + نسخه مود (تمام نشدن باتری دوربین)
تست شده با اجرای آفلاین

Mental Hospital VI – Child of Evil – بیمارستان روانی 6 ششمین قسمت از سری بازی های معروف و بسیار ترسناک Mental Hospital می باشد که توسط استودیوی اوکراینی AGaming+ تولید و در دو نسخه معمولی و پولی با قیمت 1 دلار به انتشار رسیده است. اندروید مفتخرانه نسخه خریداری شده این بازی را تهیه کرده و آن را برای اولین بار در ایران خدمت شما دوستان و علاقه مندان به بازی های ترسناک عرضه می کند. استودیوی AGaming+ از جمله معدود شرکت های بازی سازی است که صرفاً روی بازی های ترسناک فعالیت می کند. این شرکت تا به امروز بازی های زیادی مثل Paranormal Territory ، Reporter و سری بازی های معروف Mental Hospital را در ژانر وحشت تولید و منتشر کرده است و از این نظر می توان گفت که این استودیو یکی از قوی ترین توسعه دهندگان بازی های ترسناک برای موبایل ها می باشد. ما پیش از این نیز قسمت های دیگر از مجموعه Mental Hospital همچون Mental Hospital IV ، Mental Hospital III و Mental Hospital V را در اندروید منتشر کرده بودیم و حالا نوبت به قسمت ششم از این مجموعه رسیده است. بازی Mental Hospital VI – Child of Evil ماجرایی هولناک و دلهره آور را بازگو می کند. شما در نقش یک گزارشکر ساده هستید که برای یک روزنامه محلی فعالیت می کند. یک شب زمانی که شخصیت اصلی بازی در حال بازگشت از محل کار به سمت خانه اش است، یکی از همکارانش با او تماس می گیرد و گزارش عجیبی از فعالیت های ماوراءالطبیعه و عجیب در نزدیکی بیمارستان روانی سانتا مونیکا می دهد. این بیمارستان محل جمع آوری خطرناک ترین بیماران روان پریش می باشد. اتفاقات عجیبی که در این مکان در حال رخ دادن است می تواند مورد بسیار مناسبی برای یک گزارشکر تازه کار برای ترفیع باشد. بنابراین او تصمیم می گیرد تا به این مکان سفر کند و ماجرا را پیگیری کند.
 
Mental Hospital VI - Child of Evil
 
در بازی Mental Hospital VI – Child of Evil شما در نقش این گزارشگر جوان به این تیمارستان سفر می کنید و همراه با دوربین فیلمبرداری خود به این مکان پا خواهید گذاشت. اما درست زمانی که به این مکان قدم می گذارید متوجه می شوید که این بیمارستان به منطقه ای متروکه تبدیل شده و هیچ نظارتی در آن صورت نمی گیرد. با عجیب تر شدن ماجرا، قهرمان داستان نیز مصمم تر و کنجکاوتر از قبل وارد بیمارستان می شود. اما دیری نمی گذرد که او از این تصمیمش به شدت پشیمان خواهد شد! بعد از مدتی کوتاه او متوجه می شود این مکان برخلاف تصور خالی از سکنه نیست و چندین هیولای به شدت ترسناک در این بیمارستان پرسه می زنند. آن ها خیلی زود متوجه حضور شما می شوند و برای شکار کردن شما تمام نقاط این مکان را جستجو می کنند. متأسفانه آن راهی که شما از طریق آن وارد این بیمارستان شده اید مسدود می شود و حالا شما در این مکان نفرین شده و ترسناک با چندین هیولای وحشتناک تنها هستید و هیچ کمکی نیز برای نجات شما وجود ندارد! نقش اصلی این هیولاها یک دختربچه شیطانی است که به نظر می رسد رئیس همه آن ها باشد و به نوعی آن ها را طلسم کرده باشد. حالا شما باید در نقش این گزارشگر ماجراهای هیجان انگیز، ترسناک و دراماتیک این بازی را دنبال کنید و با دوربین فیلمبرداری خود اتفاقات این مکان را ضبط کنید تا اگر نتوانستید از اینجا جان سالم به در ببرید در آینده مدرکی برای شجاعت خودتان برای دیگران به جا بگذارید! اگر از دوست داران بازی های ترسناک هستید، معطل نکنید و همین حالا نسخه خریداری شده و سالم بازی Mental Hospital VI – Child of Evil را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید و یک ماجراجویی سرتاسر ترسناک را دنبال کنید. این بازی در مدتی بسیار کوتاه بیشتر از 1000 خرید در گوگل به ثبت رسانده و تا به امروز امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز به دست آورده است.
توجه: اگرچه رده بندی سنی بازی برای بزرگسالان بالای 12 سال است اما به خاطر وجود صحنه های خشن، ترسناک و جامپ اسکرهای متعدد، انجام این بازی برای افراد زیر 18 سال و کسانی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود.
تغییرات نسخه ی v1.04 :
* برای این نسخه تغییرات خاصی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.agaming.mentalhospital6 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.